Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-15
Ożarów Mazowiecki: Przebudowę układu komunikacyjnego, alternatywnego dojazdu do m. st. Warszawy drogą krajową nr 2 i wojewódzką nr 580m o długości ok. 4 700mb.
Numer ogłoszenia: 151012 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim , ul. Poznańska 300, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7221380, faks 022 7221380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pwz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę układu komunikacyjnego, alternatywnego dojazdu do m. st. Warszawy drogą krajową nr 2 i wojewódzką nr 580m o długości ok. 4 700mb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa układu komunikacyjnego, alternatywnego dojazdu do m. st. Warszawy drogą krajową nr 2 i wojewódzką nr 580m o długości ok. 4 700mb. Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 4122W - ( ul. Strzykulska, ul. Południowa) na odcinku od drogi krajowej nr 2 w miejscowości Ożarów Mazowiecki, Gm. Ożarów Mazowiecki do drogi wojewódzkiej nr 580 w miejscowości Zielonki Parcele, Gm. Stare Babice wraz z przebudową skrzyżowania ul. Strzykulskiej z ul. Sochaczewską na skrzyżowanie typu rondo w miejscowości Strzykały w następującym zakresie: Przebudowa drogi (Etap I, II, III) 1) Roboty przygotowawcze - rozbiórkowe (nawierzchni jezdni i chodnika, krawężników, obrzeży, przepustów pod zjazdami i ogrodzeń), - wycinka drzew i usuwanie karp. 2) Rozebranie podbudowy (istniejącej konstrukcji drogi) o powierzchni ok. 5 790m2. 3) Frezowanie warstwy bitumicznej o powierzchni ok. 8 260m2. 4) Roboty ziemne - zdjęcie humusu, wykonanie nowych i odbudowa istniejących rowów przydrożnych, korytowanie pod chodnik i zjazdy. 5) Wykonania obramowania jezdni i chodnika (krawężnik wystający i wtopiony dł. ok. 9 730m, obrzeże betonowe chodnika dł. ok. 3 450m). 6) Budowy chodnika i ciągu pieszo-rowerowego z kostki betonowej gr. 6cm o powierzchni ok. 5 860m2.. 7) Budowa zjazdów z kostki betonowej (gr. 8cm) o powierzchni ok. 1 550m2. 8) Budowa zjazdów na jezdnie lokalne o nawierzchni asfaltowej o powierzchni ok. 430m2. 9) Budowa zatok autobusowych z kostki betonowej(gr.8cm) o powierzchni ok. 620m2 10)Wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni ok. 29 090m2. 11) Budowa przepustu pod zjazdem (o 400 i 600mm). 12) Umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi. 13) Wykonanie wpustów deszczowych. 14) Wykonanie studni chłonnych. 15) Wykonanie ogrodzenia dł. ok. 100m. 16) Wykonanie trawników dywanowych. 17) Wdrożenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas budowy 18) Obsługa geodezyjna w tym inwentaryzacji geodezyjna powykonawcza. Przebudowa telekomunikacji (Etap II, III). 1) Demontaż ciągów kanalizacji kablowej dł. ok. 135,00m. 2) Demontaż studni kablowych SK-2 szt.2. 3) Budowa kanalizacji kablowej dł. ok. 135,00m 4) Budowa studni kablowych SKM-2 szt.4. 5) Układanie kabli światłowodu i rur ochronnych dł. ok. 500,00m. 6) Demontaż i montaż słupów żelbetowych szt.6. 7) Roboty towarzyszące. Przebudowa i budowa oświetlenia. 1) Roboty ziemne. 2) Ułożenie kabli energetycznych dł. ok. 400,00m. 3) Demontaż słupów oświetlenia ulicznego szt.3. 4) Ustawianie słupów oświetlenia ulicznego szt. 12. 5) Roboty towarzyszące..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: § 1. Wysokość wadium i formy jego wniesienia. 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 100 000 zł 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony Wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 9 niniejszej SIWZ. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Spółdzielczy Bank Ogrodniczy Warszawa 05 8015 0004 0037 9252 2030 00 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji) 7. Wadium wniesione przelewem na konto ZDP uznane będzie za wniesione w terminie jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. § 2. Utrata, zwrot i ponowne wniesienie wadium. 1. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 Ustawy): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 5.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 3 pkt 2 i 3 niniejszego artykułu, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1.wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy wykonał minimum 2 roboty polegające na wykonaniu przebudowy, budowy lub remontu drogi o długości minimum 3000 mb zawierających roboty nawierzchniowe o powierzchni minimum 20 000 m2 oraz wykonał minimum 2 roboty polegające na ułożeniu powierzchni z kostki betonowej każda o powierzchni minimum 2 000 m2 lub długości 1 500 mb 2.2. wykonawca zapewni wykonanie zamówienia przez kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg oraz złoży dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 2.3. wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego zdolnego do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie przedmiotu zamówienia, 3.1 wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne, 5. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia - nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4 ÷ 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy - PODMIOTY ZBIOROWE, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 PLN, 7. oświadczenie dotyczące kadry przeznaczonej do realizacji zamówienia, z załączeniem niżej wymienionych dokumentów: a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg, b) kierownik budowy - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej dla kierownika budowy. Jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. UWAGA: W wykazie należy wskazać jedną osobę przeznaczoną do pełnienia funkcji i określić czy osoba jest czy będzie w dyspozycji Wykonawcy wykreślając z formularza nieodpowiednią deklarację. 8. wykaz, wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy w tym okresie minimum 2 robót polegających na wykonaniu przebudowy, budowy lub remontu drogi każda o długości minimum 3000 mb i każda zawierająca roboty nawierzchniowe o powierzchni minimum 20 000 m2 oraz wykonał minimum 2 roboty polegające na ułożeniu powierzchni z kostki betonowej każda o powierzchni minimum 2 000 m2 lub długości 1 500 m wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych robót np. opinie lub referencje 9. oświadczenie, że Wykonawca będzie dysponował, w okresie realizacji umowy sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego zdolnego do wykonania zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.pwz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ul. Poznańska 300, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ul. Poznańska 300, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Obrońców Warszawy w Ożarowie Mazowieckim od 01.01.2025 do 31.12.2025r..
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w Ożarowie Mazowieckim od 01.01.2025 do 31.12.2025
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy cząstkowe jezdni oraz chodników na terenie Torunia
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- . Przebudowa drogi gminnej Nr 105744L w miejscowości Fajsławice
- Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej na terenie gminy Tuchola w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.