eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleWywóz nieczystości stałych z budynków administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu - 2011r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-09

Kędzierzyn-Koźle: Wywóz nieczystości stałych z budynków administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu - 2011r
Numer ogłoszenia: 151052 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu , ul. Grunwaldzka 6, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4834981, faks 077 4834981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbk.gsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z budynków administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu - 2011r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wywóz nieczystości stałych z budynków administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu - 2011r.

  1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania : Wywóz nieczystości stałych z budynków administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
  2. Zakres zamówienia obejmuje : Wywóz nieczystości stałych oraz odpadów gromadzonych selektywnie (papier, plastyk, szkło) zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik do umowy obejmujący:
    • pojemniki na odbiór nieczystości stałych przy budynkach wielorodzinnych minimum 2 x w tygodniu
    • pojemniki do segregacji odpadów przy budynkach wielorodzinnych w zależności od potrzeb lub na zgłoszenie administratora
    • w przypadku braku miejsca na ustawienie pojemników do segregacji odpadów przy budynkach wielorodzinnych obowiązuje segregacja workowa i wywóz zgodnie z dostarczonym przez Wykonawcę harmonogramem
    • pojemniki przy budynkach jednorodzinnych (Cisowa) minimum 1 x w tygodniu
    • dla budynków jednorodzinnych obowiązuje segregacja workowa i wywóz zgodnie z dostarczonym przez Wykonawcę harmonogramem
    • pojemniki KP-7 na zgłoszenie
    • pojemniki KP-7 z masą roślinną na zgłoszenie
  3. Prawidłowe opróżnianie pojemników (szczególną uwagę należy zwrócić na dokładne oczyszczanie pojemników KP-7)
  4. Oczyszczanie miejsca zanieczyszczonego przy załadunku nieczystości stałych i odbioru odpadów selektywnych
  5. Zbieranie wszystkich nieczystości stałych i odpadów selektywnych zgromadzonych obok przepełnionych pojemników
  6. Utrzymanie w należytej czystości miejsc lokalizacji pojemników na śmieci i prawidłowe ustawianie pojemników w altanach w miejscach wyznaczonych
  7. Dostawa własnych pojemników na odbiór nieczystości stałych wg adresów budynków i lokalizacji podanych w załączniku
  8. Dostawa własnych pojemników do gromadzenia odpadów selektywnych według lokalizacji wskazanych przez kierownika administracji lub osobę przez niego wyznaczoną
  9. Naprawa i konserwacja uszkodzonych pojemników lub wymiana na nowe
  10. Chlorowanie pojemników według potrzeb
  11. W przypadku segregacji workowej opracowanie i dostarczanie do danej administracji harmonogramu wywozu odpadów selektywnych
  12. Zapewnienie ciągłej dostawy nowych worków do budynków objętych segregacją workową
  13. Wywóz śmieci wielkogabarytowych (śmieci drewnopochodne, meble, stolarka okienna i drzwiowa, tworzywa sztuczne, szkło, pojemniki po farbach, zużyte opony, tapety, okleiny, wykładziny, gruz, urządzenia sanitarne, odpady budowlane po remontach, sprzęt RTV i AGD) zgromadzonych w wiatach śmietnikowych i wokół wiat śmietnikowych w uzgodnieniu terminu z poszczególnymi administracjami, z następującą częstotliwością:
    • ABK Śródmieście - minimum 1 raz w miesiącu
    • ABK Pogorzelec - minimum 1 raz w miesiącu
    • ABK Stare Miasto - minimum 1 raz w miesiącu
  14. Opłaty za wywóz śmieci na wysypisko ponosi wykonawca.
  15. Szczegółowe terminy wywozu gabarytów Wykonawca uzgodni z poszczególnymi ABK.
  16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zamówienia (określonego w załączniku do specyfikacji) i wynagrodzenia Wykonawcy ze względu na:
    • postępujący proces wysprzedaży nieruchomości (zmiana właściciela)
    • przyjęcia nieruchomości w administrowanie
    • zmiany ilości osób objętych wywozem nieczystości stałych
  17. Administracje do 20-tego każdego miesiąca przekażą aktualną ilość osób objętych wywozem nieczystości stałych (telefonicznie i pisemnie).
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 15 % wartości przedmiotowego zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego zależne od potrzeb zamawiającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
  2. Formularz oferty
  3. Zaakceptowany wzór umowy
  4. Oświadczenie potwierdzające kto reprezentuje firmę
  5. Wykaz sprzętu specjalistycznego własnego, w leasingu lub dzierżawionego przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzbk.gsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych ul. Grunwaldzka 4 47-220 Kędzierzyn-Koźle pok. nr 3 (Dział Eksploatacji).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych ul. Grunwaldzka 6 47-220 Kędzierzyn-Koźle Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.