eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraŚwiadczenie usług telefonii stacjonarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-31

Zielona Góra: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej
Numer ogłoszenia: 15108 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych z telefonów stacjonarnych w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych oraz usługi fax-owe na potrzeby ZGKiM . -Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci stacjonarnej na rzecz ZGKiM Zielona Góra obsługi połączeń: -lokalnych, -międzystrefowych, -międzynarodowych oraz do -sieci komórkowej i serwisów informacyjnych. Zadanie 1 1. Rozkład ruchu telekomunikacyjnego (a) lokalne i strefowe - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 335h, (b) międzystrefowe - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 26h, (c) międzynarodowe - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi- 90 minut, (d) do sieci komórkowych - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 33 h, (e) ulgowa infolinia 0-801- średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 2 h, (f) biuro numerów - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 25 minut, (g)informacja miejska - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 15 minut (h) automatyczne serwisy informacyjne - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 10 minut, (i) numery skrócone - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 10. minut, (j) na bezpłatną linię 0-800 Podany czas trwania połączeń ma charakter szacunkowy. Rzeczywisty czas trwania połączeń może być inny i w takim przypadku nie będzie to miało wpływu na koszt połączeń. Podane dane mają służyć jedynie do zilustrowania wielkości ruchu telefonicznego. Wykonawca przy ustalaniu ceny musi mieć na uwadze fakt, że natężenie ruchu telefonicznego może ulegać zmianom w zależności od potrzeb, czego nie da się przewidzieć na chwilę opracowania SIWZ. Tym samym nie będzie przysługiwało żadne roszczenie odszkodowawcze w przypadku zmniejszenia ruchu telefonicznego. 2. Usługi powinny obejmować: (a) Sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez naliczania opłaty wstępnej za rozpoczęte połączenia, (b) Prezentacje numerów, (c) Automatyczny wybór prefiksu operatora, (d) Bezpłatne billingi na życzenie zamawiającego, (e) Podłączenie linii bez powodowania przerw w pracy, zachowanie ciągłości świadczeni (f) 50 jednoczesnych rozmów wychodzących i przychodzących usług telekomunikacyjnych w całym okresie trwania umowy. (g) Zachować dotychczasową numerację wszystkich telefonów zewnętrznych i wewnętrznych (czyli numeracja 32 xxx-DDI). Zamawiający zastrzega niezmienność numerów DDI (ostatnie 3 cyfry). zachowanie istniejącej numeracji telefonicznej realizowanej na wszystkich posiadanych przez zamawiającego łączach cyfrowych i analogowych, (h) Możliwość rejestrowania rozmów co najmniej 10 abonentów, zarządzane poprzez LAN, wyszukiwanie zarejestrowanych rozmów wg. numeru abonenta wywołanego i wywołującego, czasu trwania rozmowy, czasu rozpoczęcia rozmowy, z możliwością przechowywania zarejestrowanych rozmów przez minimum 12 miesięcy. (i) Dostawca zapewni usługę poczty głosowej. (j) Dostawca zapewni minimum 30 szt. aparatów telefonicznych, w tym minimum 20 szt. aparatów do łączności bezprzewodowej. (k) Zablokowanie możliwości uzyskiwania połączeń z numerami 020X, 030X, 040X i 070X - dotyczy wszystkich numerów objętych niniejszym postępowaniem. (l) Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania, przez osoby upoważnione przez Zmawiającego, reklamacji, zmian lokalizacji stacji, potrzeb instalacji nowych stacji abonenckich drogą elektroniczną (e-mail), telefoniczną lub pisemnie. (m) Wykonawca gwarantuje bezpłatne przeniesienie numeracji i jej uruchomienie w swojej sieci w pierwszym dniu po zakończeniu okresu obowiązywania umowy u dotychczasowego operatora lub w przypadku trwających umów dla poszczególnych numerów przeniesienia istniejących zgodnie z istniejącymi przepisami oraz na koszt Wykonawcy. (n) Wyznaczenie minimum jednej dedykowanej osoby odpowiedzialnej za prawidłowe wykonywanie postanowień niniejszej umowy i do kontaktów bezpośrednich z ZGKiM (o) Przeszkolenia minimum dwóch osób w zakresie obsługi programu taryfikacyjnego tak, aby była możliwość taryfikowania zarówno pojedynczych, jak i grup numerów telefonicznych (p) Wystawiać będzie się dokumenty rozliczeniowe, bilingi dla ZGKiM w formie elektronicznej (EXCEL), umożliwienie monitorowania bilingów na stronie internetowej Wykonawcy oraz w wersji papierowej na żądanie. 3. Posiadane warunki techniczne: Uruchomiona usługa CENTREX Centrala abonencka Alcatel 4200 Ver. R 3.1. - lokalizacja : Zielona Góra, ul. Zjednoczenia 110 (a) lokalizacja : Zarząd ZGKiM al. Zjednoczenia 110 0 - ilość linii 119 ( w tym 4 linie cyfrowe ) (b) lokalizacja : Dział Utylizacji Odpadów ul. Wrocławska 73 - ilość linii 13 (c) lokalizacja : Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych nr 1, ul Sowińskiego 44a - ilość linii 16 (d) lokalizacja : Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych nr 2, ul. Waryńskiego 1A - ilość linii 16 (e) lokalizacja : Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych nr 3, ul. Dąbrowskiego 35 - ilość linii 13 (f) lokalizacja : Administracja Budynku Mieszkalnego nr 1 pl. Matejki 3d - ilość linii 17 (g) lokalizacja : Administracja Budynku Mieszkalnego nr 2 ul. Jedności 65 - ilość linii 19 (h) lokalizacja : Biuro Rzeczy Znalezionych, ul. Kupiecka 37 - ilość linii 3 Wykonawca w ramach świadczenia usług zapewni zachowanie aktualnych numerów linii Wyklucza realizowanie połączeń telefonicznych w technologii alternatywnej VoIP. Nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączeń. Zapewnienie ciągłego 24 godzinnego dostępu do serwisu dostępnego przez 365 dni w roku. Zamawiający zastrzega, iż żadna z części zamówienia nie może być powierzona podwykonawcą Zadanie 2 1. Przedmiotem zamówienia Usługi dostępu do Internetu jest zestawienie i utrzymanie łączy internetowych w sieci stacjonarnej dla potrzeb ZGKiM drogą kablową. (a) Zestawienie, uruchomienie i udostępnianie przez całą dobę łączy internetowych do placówek Zamawiającego w nim wymienionych wraz z urządzeniami niezbędnymi do świadczenia usługi. (b) Zapewnienie i utrzymanie łączy internetowych (c) Przeprowadzenie testów wydajnościowych łącz dla każdej lokalizacji wymienionej w zadaniu 1 pkt 3 (a) - (h) i dostarczenie ich wyników do Zamawiającego. (d) Wykonawca zapewni przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu 24/7 drogą kablową stały dostęp do internetu o parametrach n/w. (e) Wszelkie konserwacje, montaż, ulepszenia i inne czynności związane z urządzeniem dostępowym i łączem leżą po stronie Wykonawcy. (f) Zamawiający zobowiązuje się do zgłaszania Wykonawcy wszelkich awarii, usterek, wad lub innych nieprawidłowości w świadczeniu usługi dostępu do Internetu, niezwłocznie po ich stwierdzeniu faksem, telefonicznie lub drogą elektroniczną. Zgłoszenia przyjmowane będą przez Wykonawcę: całodobowo faksem, całodobowo drogą elektroniczną, telefonicznie w godz. 6.00 - 22.00 przez 7 dni w tygodniu. (g) Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia upoważnionym pracownikom Wykonawcy dostępu do urządzeń będących własnością Wykonawcy celem przeprowadzenia koniecznych napraw i konserwacji. 2. Posiadane warunki techniczne w lokalizacji : Zielona Góra, ul. Zjednoczenia 110 - DSL 4000, Wykonawca wykona usługę wg poniższych kryteriów zamawiającego w zakresie świadczenia usług dostępu do internetu, które stanowią wymagania minimalne: Parametry łącza podstawowego: przepustowość łącza wchodzącego - minimum 15 M bit/s, przepustowość łącza wychodzącego - minimum 800 Kbit/s, pula zewnętrznych adresów IP możliwych do wykorzystania - nie mniej niż 5 adresów, czas synchronizacji połączenia nie dłuższy niż minuta, brak limitów transferu, brak blokad portów i innych ograniczeń łącza niemożliwych do nieodpłatnego wyłączenia. Inne: 3. Dla pozostałych lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca wykona usługę wg poniższych kryteriów zamawiającego w zakresie świadczenia usług dostępu do internetu, które stanowią wymagania minimalne infrastruktura informatyczna przyłączy Usługodawcy nie może opierać się na sieci WIFI właściwości łącz muszą być wystarczające do zestawiania tuneli VPN, stosowania własnych serwerów www, poczty (POP3, IMAP, SMTP i inne) i innych typowych rozwiązań. Przyłącza internetowe o przepustowości 2056 Kbit/s Parametry podstawowe łącza: przepustowość łącza wchodząca - minimum 2056 Kbit/s, przepustowość łącza wychodząca - minimum 256 Kbit/s, zewnętrzny adres IP stały, w przypadku zastosowania łącza synchronicznego - czas synchronizacji nie dłuższy niż minuta, brak blokad portów i innych ograniczeń łącza niemożliwych do nieodpłatnego wyłączenia. Inne: infrastruktura informatyczna przyłącza Usługodawcy nie może opierać się na sieci WIFI właściwości łącza muszą być wystarczające do zestawiania tuneli VPN i innych typowych rozwiązań...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp - stanowiących do 5 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.22.40.00 - Usługi telekonferencyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5850 złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych uprawniający do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. (Dz. U. z 2004r. Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.). Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 2 usług których przedmiotem było świadczenie usług telefonii komórkowej o wartości co najmniej 200 tyś. złotych, w ramach każdego kontraktu, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy, oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Zjednoczenia 110, pokój 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2011 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 101, lub w kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.