eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont sanitariatów uczniowskich w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Opole: Remont sanitariatów uczniowskich w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1
Numer ogłoszenia: 151096 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów, ul. mjr. Hubala 2, 45-267 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581124, fax 077 4581125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://g1opole.wodip.opole.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://g1opole.wodip.opole.pl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=15&Itemid=50

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów uczniowskich w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w branży budowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznych w zakresie remontu odtworzeniowego w sanitariatach uczniowskich budynku szkoły. Szczegółowy zakres robót określa szkicowa dokumentacja budowlana, przedmiar robót oraz Specyfikacja Realizacji i Odbioru Robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.0 . -, 45.33.2 . -, 45.42.0 . -.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Publiczne Gimnazjum Nr 1 - remont sanitariatów uczniowskich O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3) po uzyskaniu zamówienia dysponować będą pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych we wniosku Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści świadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji, oraz złożenia dokumentu w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1-a) W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum w/w oświadczenie i dokument ma być złoŜone przez kaŜdego Wykonawcę. 1-b) JeŜeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający Ŝąda złoŜenia wykazu robót budowlanych wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeŜeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej 2 robót wykończeniowych w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej na łączną sumę min. 100 000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://g1opole.wodip.opole.pl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=15&Itemid=50

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 45-267 opole ul. mrj. Hubala 2.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Jedyną formą złożenia oferty jest forma pisemna. 2. Postępowanie w całości będzie prowadzone w języku polskim. 3. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4. O wyjaśnienia dotyczące treści specyfikacji oferenci zwracają się do Zamawiającego z zachowaniem sposobu porozumiewania się opisanego w niniejszej specyfikacji, w rozdziale p.t. Informacje o sposobie porozumiewania się. Pismo o wyjaśnienia treści SIWZ ma mieć dopisek: Publiczne Gimnazjum Nr 1 Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów ul. Hubala 2, 45-284 Opole 5. Zamawiający udzieli wyjaśnień z zachowaniem zasad określonych w art. 38 Prawa. 6. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane, opatrzone pieczęciami imiennymi osoby upoważnionej i trwale ze sobą połączone (zszyte lub zbindowane). 7. Wszelkie skreślenia i korekty w tekście oferty mają być parafowane przez te same upoważnione osoby. 8. Oferta ma być złozona w zamkniętym opakowaniu. Opakowanie ma być zaadresowane na adres Zamawiającego z dopiskiem: Oferta na Publiczne Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów ul. Hubala 2, 45-284 Opole 9. Opakowanie również ma być opisane nazwą i adresem Wykonawcy. 10.Jeżeli Wykonawca (firma lub spółka cywilna) ustanowi pełnomocnika w przedmiotowym postępowaniu, to Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału pełnomocnictwa podpisanego przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wypisem z właściwego rejestru. Na podstawie pisma dyrektora Departamentu Podatków i Opłat Lokalnych Ministerstwa Finansów z dnia 12.02.2007r. (PL-835-94/LM/EO/07-219) pełnomocnictwa składane w postępowaniach przetargowych nie wymagają wniesienia opłaty skarbowej. Wszystkie dokumenty i oświadczenia składane w przedmiotowym postępowaniu mogą być podpisane przez tak ustanowionego pełnomocnika. 11. Jeżeli wykonawca (firma lub spółka cywilna) nie ustanowi pełnomocnika oświadczenia mają być podpisane przez wszystkie osoby uprawnione zgodnie z wypisem z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej. Publiczne Gimnazjum Nr 1 - remont sanitariatów uczniowskich Strona 8 z 12 12. żądane przez Zamawiającego dokumenty (za wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw) tj.: odpisy z właściwych rejestrów albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawnienie budowlane, potwierdzenia przynalezności do izb samorządów zawodowych, wszelkiego rodzaju referencje, mogą być złożone w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby (podpis i imienna pieczęć) uprawnione, o których mowa w pkt. 11 albo ustanowionego jak w pkt. 10 pełnomocnika. 13. W przypadku konsorcjum, na podstawie art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub w postępowaniu i do zawarcia umowy jest obowiązkowe, a dokumenty, o których mowa w pkt. 12 poświadcza za zgodność z oryginałem ustanowiony pełnomocnik. Również żądane przez zamawiającego oświadczenia w formie wykazu robót budowlanych i w formie wykazu osób, podpisuje ten sam pełnomocnik.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie siedziby Publicznego Gimnazjum Nr 1 45-267 Opole ul. mjr. Hubala 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.