To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-10
Słupsk: Zakup submodułu Zintegrowanego Systemu Informatycznego KSAT2000i Portal sprawozdawczy - Deklaracje VAT-7
Numer ogłoszenia: 151114 - 2016; data zamieszczenia: 10.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160525 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup submodułu Zintegrowanego Systemu Informatycznego KSAT2000i Portal sprawozdawczy - Deklaracje VAT-7.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wdrożenie w zainstalowanym u Zamawiającego module Zintegrowanego Systemu Zarządzania KSAT2000i Planowanie i Monitorowanie Budżetu, nowego Submodułu, pn. Portal sprawozdawczy - Deklaracja VAT-7, b) rozbudowa i rekonfiguracja modułu Planowanie i Monitorowanie Budżetu w zakresie sprawozdawczości w Systemie KSAT2000i, mające na celu umożliwienie importu plików JPK_VAT z Jednostek Zewnętrznych lub wprowadzenie ręczne danych niezbędnych do JPK_VAT przez Jednostki Zewnętrzne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COIG S.A., ul. Mikołowska 100, Katowice, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85000,00
Oferta z najniższą ceną: 85000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z projektem spec-ustawy z dnia 05.04.2016 r. w sprawie zasad rozliczeń podatku od towarów i usług od 01.01.2017 r. obowiązuje centralizacja rozliczeń w zakresie ww. podatku. Wiąże się to z tym, że wszystkie czynności dokonywane przez samorządowe jednostki budżetowe na rzecz osób trzecich powinny być rozliczane przez jednostkę samorządu terytorialnego. W celu realizacji zadań wynikających z wyroku TSUE z dnia 29 września 2015 r. w sprawie C-276/14 niezbędne jest zastosowanie rozwiązania informatycznego, które wesprze ich realizację. Program musi współpracować z działającymi już w urzędzie modułami systemu KSAT2000i, takimi jak należności i zobowiązania (NZ), księga główna (KG), centralna kartoteka kontrahentów (CKK) oraz administrator (ASA). Aby sprostać wymogom merytorycznym oraz wymogom związanym z bezpieczeństwem przetwarzanych danych niezbędne jest, aby oprogramowanie to było kolejnym modułem eksploatowanego w Urzędzie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą KSAT2000i zapewniającym pełną przepływowość danych. Ponadto w związku z wprowadzeniem zmian w ustawie Ordynacja Podatkowa (art. 82 § 1b i art.193a) Miasto Słupsk od 01.07.2016 r. zobowiązane jest bez wezwania organu podatkowego do przekazywania za pomocą komunikacji elektronicznej informacji o prowadzonej ewidencji w zakresie podatku od towarów i usług tj. rejestru zakupów i rejestru sprzedaży VAT w formie JPK. JPK jest zbiorem danych, tworzonych z systemów informatycznych poprzez bezpośredni eksport danych zawierających informacje o operacjach gospodarczych za dany okres, posiadający standaryzowany układ i format umożliwiający jego łatwe przetwarzanie. Firma COIG - autor oprogramowania KSAT2000i w ramach opieki serwisowej dokonuje zmian w systemie KSAT w celu dostosowania obecnych modułów NZ, KG, FKT, GMK na potrzeby tworzenia ewidencji w zakresie VAT odpowiadającej JPK. Miasto Słupsk rozlicza VAT łącznie z PGM Sp. z o.o., które wykonuje w imieniu i na rzecz Miasta usługi w zakresie administrowania komunalnym zasobem mieszkaniowym. W związku z tym prowadzi w tym zakresie ewidencję zakupów i sprzedaży w formie rejestrów VAT w zewnętrznym systemie finansowo-księgowym, innym niż Miasto. Na podstawie rejestrów cząstkowych zakupu i sprzedaży z PGM Sp. z o.o. i rejestrów prowadzonych na potrzeby ewidencji VAT w Urzędzie Miejskim sporządzana jest co miesiąc zbiorcza deklaracja VAT-7 i przekazywana do Urzędu Skarbowego. W związku z wprowadzeniem obowiązku comiesięcznego przekazywania ewidencji zakupów i sprzedaży VAT w formie JPK zachodzi konieczność rozszerzenia funkcjonalności systemu KSAT na potrzeby automatycznego zaimportowania tych danych z innych niż w Urzędzie Miejskim systemów zewnętrznych w celu utworzenia jednolitego rejestru zakupów i rejestru sprzedaży i przekazania ich do Ministerstwa Finansów w formie JPK. Na dzień dzisiejszy jest to ewidencja na potrzeby VAT prowadzona przez PGM Sp. z o.o. a od 01.01.2017 r. będą to wszystkie jednostki budżetowe Miasta, które tą ewidencję prowadzą w innych niż KSAT2000i zewnętrznych systemach informatycznych. Powyższa funkcjonalność jest jedynym, rozsądnym rozwiązaniem na potrzeby pozyskiwania informacji od jednostek i stworzenia scentralizowanej ewidencji zakupów i sprzedaży VAT, która od 01.01.2017 r. obejmować będzie wszystkie jednostki budżetowe Miasta. Funkcjonalność ta będzie uzupełnieniem do tworzenia deklaracji zbiorczych, czyli niezbędnego elementu do centralizacji VAT. Istotnym elementem przekazywania ewidencji zakupów i sprzedaż VAT za każdy miesiąc w formie JPK jest jego zgodność z deklaracją VAT-7, za miesiąc którego ewidencja ta dotyczy. W celu zapewnienia posiadania przez Miasto w/w ewidencji nie ma innego rozsądnego alternatywnego rozwiązania tego problemu jak tylko zakupienie rozszerzenia funkcjonalności do systemu KSAT2000i od jego autora. Autorem, dystrybutorem Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą KSAT2000i , a także Wykonawcą usług serwisowych w tym zakresie jest COIG S.A. z siedzibą w Katowicach, przy ul. Mikołowskiej 100, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS pod numerem 92497, która jako jedyna posiada kody źródłowe systemu niezbędne do poprawnego zaimplementowania potrzebnych rozwiązań. Zgodnie z oświadczeniem Członków Zarządu działających w imieniu spółki COIG S.A. z dnia 22 czerwca 2016 r. przysługują im wyłączne prawa autorskie do Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą KSAT2000i w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawach autorskich i prawach pokrewnych. W związku z powyższym zamówienie zostanie udzielone firmie COIG S.A. na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów..
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup oprogramowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.