Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Ruda Śląska: Remont dachu
Numer ogłoszenia: 151116 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego w Rudzie Śląskiej, ul. Hallera 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2487380, fax 032 2487380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckprsl.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.ckprsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kształcenia praktycznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu w budynku Centrum Kształcenia Praktycznego w Rudzie Śląskiej - Warsztat nr 3 przy ul. Tunkla 147.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki zawarte w art. 22 ust 1 PZP tj: - Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) Wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie, c) Udzieli gwarancji min 36 miesięczną na cały przedmiot zamówienia d) Wykaże, że osoby które będą wykonywać zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonywania zamówienia i posiadający uprawnienia wymagane Prawem budowlanym oraz wykaże przynależność kierownika budowy do okręgowej izby samorządu zawodowego,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. d) Dokumenty stwierdzajaće, że osoby które będą wyknywać zamówienie posiadają wymagne prawem budowlanym uprawnienia. e) Zaświadczenie o wpisie do okreągowej izby samorządu zawodowego kierownika budowy f) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. g) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. h) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z wykorzystanie wzoru - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckprsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Praktycznego, ul. Hallera 6, 41-709 Ruda Śląska.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego, ul. Hallera 6, 41-709 Ruda Śląska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie dzierżawy, okresowej wymiany, czyszczenia mat wejściowych dekontaminacyjnych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( artykułów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr9 im. Wesołej Rodzinki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych typu papier toaletowy, ręczniki jednorazowe dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dachu w Przedszkolu nr 5 w Wolsztynie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Nadbudowa budynku nowych warsztatów w Zespole Szkół im. A. Fredry w Nienadowej
- ZP.U.MP.24.2024 Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" robót remontowych dachu budynku Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej przy ul. Koszykowej 79
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.