Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Opole: Instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci wysp spowalniających oraz wysp wyniesionych w ramach programu redukcji ofiar śmiertelnych na dk 94
Numer ogłoszenia: 151123 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl ,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci wysp spowalniających oraz wysp wyniesionych w ramach programu redukcji ofiar śmiertelnych na dk 94.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie , w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego 23 wysp na drodze krajowej nr 94 w następujących lokalizacjach : - km 195+650 (Walidrogi) - wyspa spowalniająca , - km 197+700 (Walidrogi) - wyspa spowalniająca , - km 199+550 (Nakło) - wyspa spowalniająca , - km 201+750 (Nakło) - wyspa spowalniająca , - km 203+250 (Izbicko) - wyspa spowalniająca , - km 204+050 (Izbicko) - wyspa spowalniająca , - km 208+550 (Sucha) - wyspa spowalniająca , - km 209+600 (Sucha) - wyspa spowalniająca , - km 215+020 (Strzelce Opolskie) - wyspa wyniesiona , - km 215+240 (Strzelce Opolskie) - wyspa wyniesiona , - km 215+460 (Strzelce Opolskie) - wyspa wyniesiona , - km 215+660 (Strzelce Opolskie) - wyspa wyniesiona , - km 215+770 (Strzelce Opolskie) - wyspa trójkątna wyniesiona , - km 216+100 (Strzelce Opolskie) - wyspa wyniesiona z azylem dla pieszychi wyspa trójkątna wyniesiona , - km 216+550 (Strzelce Opolskie) - wyspa trójkątna wyniesiona , - km 216+980 (Strzelce Opolskie) - wyspa wyniesiona z azylem dla pieszych , - km 221+700 (Warmątowice) - wyspa spowalniająca , - km 222+400 (Warmątowice) - wyspa spowalniająca , - km 224+050 (Błotnica Strzelecka) - wyspa spowalniająca , - km 225+050 (Błotnica Strzelecka) - wyspa spowalniająca , - km 228+650 (Płużnica) - wyspa spowalniająca , - km 229+750 (Płużnica) - wyspa spowalniająca . W ramach zamówienia należy wykonać między innymi : - prace przygotowawcze ( w tym pomiary , inwentaryzacja ) , - niezbędne roboty rozbiórkowe , - wykonanie wyspo spowalniających oraz wysp wyniesionych , - ustawienie znaków aktywnych na wyspach spowalniających wraz z zasilaniem bateriami słonecznymi oraz roboty i czynności objęte ,,Wymaganiami ogólnymi,, , a także wszelkie inne niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 11.000 zł ( jedenaście tysięcy 00/100 złotych ).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegać wykuczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp ; 2.1.1. posiadać średnioroczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 zł ; 2.1.2.dysponować własnymi środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu ) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł , 2.1.3. posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 300.000 zł lub równowartość w innej walucie wg średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień składania ofert ; 2.2. dysponować następującymi osobami : - osobą na stanowisko kierownika robót drogowych posiadającą : - stosowne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej , należącą do Izby Inżynierów Budownictwa i - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe licząc od daty uzyskania uprawnień , - osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych posiadającą : - stosowne uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i sieci elektrycznych , należącą do Izby Inżynierów Budownictwa i - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe licząc od daty uzyskania uprawnień . 2.3. wykazać , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał co najmniej : - jedno zadanie w branży drogowej o wartości min. 0,5 mln zł obejmujące roboty brukarskie i - jedno zadanie w branży drogowej o wartości min. 0,5 mln zł obejmujące roboty elektroenergetyczne lub - jedno zadanie w branży drogowej o wartości min.1,0 mln zł obejmujące jednocześnie roboty brukarskie i elektroenergetyczne . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złozonych przez Wykonawców zasadzie : spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnienieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawio-ne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1.1.Bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za wszystkie pełne lata obrotowe .W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysku i strat - inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu ; 2.1.2.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert ; 2.1.3. polisa , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ; 2.2. Informacja o osobach , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie kwalifikacji , doświadczenia zawodowego i wykształcenia potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie ,,potencjału kadrowego,, . Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień i aktualne dokumenty potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa ; 2.3. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie ,,doświadczenia,, . Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania , zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/ oraz www.gddkia.uxnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA O/Opole , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307-308 ( Wydział zamówień publicznych ) - specyfikacja bezpłatna ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 101 - sekretariat ( I piętro )..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy : GDDKiA-O/Op-R-2/40-418/21/08
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych
- Odtworzenie stanu pierwotnego - malowanie pomieszczeń, częściowa wymiana uszkodzonych parapetów i stolarki drzwiowej w pomieszczeniach użytkowych internatu przy ul. Małopolskiej 22, 45-301 Opole.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu badań osób zatrzymanych przez Policję do celów prewencyjnych i procesowych
- Koszenie muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Zakup i dostawa oraz wdrożenie systemu PAM (Privileged Access Management) do zarzadzania kontami uprzywilejowanymi z bezterminową licencją oraz 5 letnim wsparciem producenta
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa drogi gminnej relacji Chądzyny Kuski - Chądzyny Krusze
- Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Gołotczyzna wraz z budową sieci wodociągowych na terenie Gminy Sońsk
- Wykonanie remontu sieci kanalizacyjnej na terenie oczyszczalni ścieków GWDA w Pile
- "Odbudowa mostu przy ul. Stara Droga (ul. Świdnicka 116); Odbudowa mostu ul. Stara Droga 101; Odbudowa mostu ul. Cicha 32 , Odbudowa mostu ul. Cicha 34 (powódź wrzesień 2024)"
- Przebudowa drogi w zakresie budowy linii kablowej nN i lamp oświetlenia drogowego w ul.Obrońców Poczty Gdańskiej we Wrocławiu na odcinku od ul.Frankowskiego do ul.Ułańskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.