eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaPrzetarg nieograniczony nr 11/PN/14 na dostawę odczynników do oznaczania prokalcytoniny, troponiny, CKMB MASS oraz D-DIMERÓW z dzierżawą dwóch aparatów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-06

Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 11/PN/14 na dostawę odczynników do oznaczania prokalcytoniny, troponiny, CKMB MASS oraz D-DIMERÓW z dzierżawą dwóch aparatów
Numer ogłoszenia: 151144 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118348 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 11/PN/14 na dostawę odczynników do oznaczania prokalcytoniny, troponiny, CKMB MASS oraz D-DIMERÓW z dzierżawą dwóch aparatów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do oznaczania prokalcytoniny, troponiny, CKMB MASS oraz D DIMERÓW z dzierżawą dwóch aparatów tj. dwóch analizatorów immunochemicznych fabrycznie nowych lub używanych nie starszych niż 2011 rok spełniające parametry graniczne opisane w załączniku nr 3 do SIWZ,UMOWY dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty pełnej, zawierającej wszystkie wymienione elementy tj. dwa analizatory, wraz z oryginalnymi odczynnikami, kalibratorami, kontrolami i materiałami eksploatacyjnych do analizatorów. Oferowane analizatory, odczynniki, kalibratory muszą stanowić kompletny system analityczny 3. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów kontrolnych do wszystkich rodzajów oznaczeń wymienionych w załączniku nr 2 w ilości zapewniającej kontrolę jakości na wszystkich poziomach wg harmonogramu przez cały okres trwania umowy. 4. Zamawiający wymaga wyszczególnienia kosztów: zestawów odczynnikowych, kalibratorów i kontroli, odczynniki + kalibratory + kontrole w formie tabeli cen jednostkowych załącznik nr 2 i 4, z których sumy zostaną podane w formularzu ofertowym załącznik nr 1 oraz kosztów: materiałów eksploatacyjnych do analizatorów oraz dzierżawy łączne kwoty podane w formularzu ofertowym załącznik nr 1. 5. Wykonawca na swój koszt włączy analizatory do systemu ASSECO w terminie 14 dni od podpisania protokołu uruchomienia analizatorów w lokalizacjach: ul. Wincentego Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska Laboratorium I Godula, oraz ul. Główna 11, 41- 711 Ruda Śląska Laboratorium II Bielszowice. 6. Wszystkie materiały potrzebne do realizacji zamówienia należy obliczyć z należytą starannością. W przypadku wystąpienia braków w odczynnikach, materiałach kontrolnych i akcesoriach potrzebnych do wykonania przedstawionej ilości badań, koszty uzupełniających towarów pokryje Wykonawca. 7. Termin ważności oferowanych odczynników nie może być krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. 8. Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli oraz materiałów eksploatacyjnych będzie następowała sukcesywnie, w drodze okresowych zamówień pisemnych (w tym poprzez faks) zgłaszanych przez Zamawiającego, do wskazanych pomieszczeń w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym Szpitala Miejskiego Sp. z o.o. przy ul. Wincentego Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, w terminie do 6 dni od daty złożenia zamówienia na koszt Wykonawcy w godzinach 8.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 9. Dostawa będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 10. Ilości przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 i 4 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 11. Oferowany analizator będzie objęty gwarancją i bezpłatnym serwisem przez cały okres trwania umowy. Wymagany czas reakcji serwisu 24 godziny w dni robocze od przyjęcia zgłoszenia. 12. Zamawiający wymaga, aby dostawa i wymiana części zamiennych dostarczenie i zamontowanie czyli transport i usługi serwisanta wraz z jego przyjazdem następowały na koszt Wykonawcy. Zamawiający ponosi tylko i wyłącznie koszt materiałów eksploatacyjnych, które ulegają zużyciu w wyniku normalnej eksploatacji urządzenia lampy oraz wszystkie inne niezbędne wskazane przez Wykonawcę w tabeli, część II w załączniku nr 4. 13. Dostawa i instalacja analizatorów nastąpi w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca dostarczy również bezpłatnie rozruchowy pakiet odczynników i akcesoriów zestaw do CKMB MASS z materiałem kalibracyjnym i kontrolnym do każdego analizatora po jednym). Aparaty zostaną przekazane protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. Koszty dostawy instalacji i szkolenia dla personelu poniesie Wykonawca dot. lokalizacji: Laboratorium I Godula, oraz Laboratorium II Bielszowice. 14. Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi w języku polskim oferowanych analizatorów oraz wszelkie inne dokumenty związane z urządzeniem najpóźniej w dniu instalacji aparatów. 15. Wykonawca w dniu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego urządzeń jest zobowiązany do dostarczenia Kierownikowi Medycznego Laboratorium Diagnostycznego w formie papierowej kopie aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o substancjach i preparatach chemicznych z dnia 11.01.2001 r. t.j. Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1222 dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 września 2005 r. w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych wraz z ich klasyfikacją i oznakowaniem oraz w przypadku odczynników, które nie posiadają w składzie substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne Wykonawca dostarczy oświadczenia producenta odczynników potwierdzające, że oferowane odczynniki są bezpieczne zgodnie z Dyrektywą o preparatach niebezpiecznych nr 1999 45 EC. 16. Dostarczone analizatory będą wyposażone we wszystkie akcesoria umożliwiające natychmiastowe podjęcie pełnego zakresu pracy tj. w szczególności m. in. raki, wkłady, statywy, pojemniki redukujące, kuwety, adaptery dla prób w naczyniach pierwotnych itp.. 17. Zamawiający będzie objęty bez dodatkowych opłat programem międzynarodowej kontroli jakości preferowanej przez Wykonawcę, firmy RIQAS wg harmonogramu w okresie obowiązywania umowy na dowolnie wybrane przez Zamawiającego parametry. 18. Wykonawca poniesie koszty ewentualnego przystosowania pomieszczeń w których będą stały analizatory pod względem umeblowania i temperatury, aby stworzyć warunki do ich prawidłowej eksploatacji. 19. Wymagane jest oznaczenie zgodności CE dla analizatorów oraz, akcesoriów i wszystkich odczynników. 20. Oferowane analizatory, odczynniki, kalibratory muszą spełniać wymagania przewidziane w: Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679, Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416, Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 74, Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252) Dyrektywie 2007 47 EC z 21.09.2007 r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993 r. - dotyczącej wyrobów medycznych. 21. Wymagana niezmienność cen odczynników i dzierżaw: 36 miesięcy. 22. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. 23. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • bioMerieux Polska Sp. z o.o., ul. Generała Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 270118,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 301491,90

  • Oferta z najniższą ceną: 301491,90 / Oferta z najwyższą ceną: 301491,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.