Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Radomsko: USŁUGI KONSERWACYJNE I USŁUGI SERWISOWE APARATU RTG DO ANGIOGRAFII PHILIPS ALLURA XPER FD20 WRAZ Z KONSOLĄ STEROWNICZĄ ŁĄCZNIE Z WYMIANĄ LAMPY RTG I PŁASKIEGO PANELU DETEKTORA
Numer ogłoszenia: 151153 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Radomsku , ul. Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 44 6854716, faks 44 6854701.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.biz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI KONSERWACYJNE I USŁUGI SERWISOWE APARATU RTG DO ANGIOGRAFII PHILIPS ALLURA XPER FD20 WRAZ Z KONSOLĄ STEROWNICZĄ ŁĄCZNIE Z WYMIANĄ LAMPY RTG I PŁASKIEGO PANELU DETEKTORA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjne i usługi serwisowe sprzętu medycznego, tj. utrzymania w gotowości do pracy aparatu RTG do angiografii Philips Allura XPER FD20 wraz z konsolą sterowniczą łącznie z wymianą lampy RTG i płaskiego panelu detektora, znajdującego się w Zakładzie Diagnostyki Radiologicznej w Szpitalu Powiatowym w Radomsku. 2.Wykonawca zobowiązany jest do: a)utrzymania w stałej gotowości do pracy aparatu RTG do angiografii Philips Allura XPER FD20 wraz z konsolą sterowniczą; b)przedstawienia Zamawiającemu w terminie 4 tygodni od dnia podpisania umowy, rocznego harmonogramu usług konserwacyjnych przedmiotu zamówienia, przygotowanego z uwzględnieniem uwag Zamawiającego co do wskazanych w nim terminów. W/w harmonogram wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Każda zmiana terminów określonych w powyższym harmonogramie wymaga dla swej ważności formy pisemnej. c)wykonywania usług konserwacyjnych aparatu Philips Allura XPER FD20 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Każdy termin określony w harmonogramie będzie potwierdzony przez obie strony nie później niż 7 dni przed wyznaczonym w harmonogramie terminem.; 3.Materiały konserwacyjne i eksploatacyjne niezbędne do przeprowadzenia przeglądu i konserwacji urządzeń dostarcza Wykonawca, w ramach ceny ryczałtowej za wykonaną usługę łącznie z wymianą lampy RTG i płaskiego panelu detektora. 4.Szkolenie aplikacyjne 12 techników w okresie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy potwierdzone wydanymi certyfikatami. 5.Termin rozpoczęcia planowych prac konserwacyjnych miesiąc sierpień 2013r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem treści przedstawionym w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 2 do S.I.W.Z.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 2 do S.I.W.Z.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 2 do S.I.W.Z.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 2 do S.I.W.Z.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1, zaakceptowany Projekt umowy - Załącznik Nr 4 oraz Załącznik Nr 4A - Informacja dotycząca braku przynależności do grupy kapitałowej są to załączniki do niniejszej S.I.W.Z. 2.Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana zaoferowanych cen jednostkowych w sytuacji ustawowej zmiany podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.biz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia Publiczne Szpitala Powiatowego w Radomsku ul. Jagiellońska 36, pok. -1099 (niski parter)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrekcji Szpitala Powiatowego w Radomsku - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Świadczenie usługi bieżąca konserwacja i drobne naprawy urządzeń Pododdziału Dializ zgodnie z wykazem urządzeń oraz bieżąca obsługa Stacji Uzdatniania Wody dla Pododdziału Dializ przez 36 miesięcy.
- ZP-2200-12/25 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Przeglądy i naprawy stanowisk do znieczulania Filia nr 1 i Filia nr 2
- Serwis roczny wyposażenia Pracowni Leku Cytostatycznego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Przeglądy techniczne oraz utrzymanie w pełnej sprawności użytkowej zestawu LC/MS/MS Orbitrap produkcji ThermoFisher Scientific z wyposażeniem.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.