Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Dąbrowa Tarnowska: Przebudowa pomieszczeń stajni cugowej w Brniu wraz z wewnętrznymi instalacjami i budową kotłowni gazowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja pomieszczeń budynku stajni cugowej w Zespole Dworsko-Parkowym w Brniu pod działalność Centrum Polonii - Ośrodek Kultury, Turystyki i Rekreacji.
Numer ogłoszenia: 151173 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu , ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. (014) 6422431 w.232.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdabrowskipl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń stajni cugowej w Brniu wraz z wewnętrznymi instalacjami i budową kotłowni gazowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja pomieszczeń budynku stajni cugowej w Zespole Dworsko-Parkowym w Brniu pod działalność Centrum Polonii - Ośrodek Kultury, Turystyki i Rekreacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1)Roboty budowlane wewnętrzne, - roboty rozbiórkowe, - odbicie tynków, - odgrzybianie powierzchni murów, - renowacja murów fundamentowych, - naprawa starych murów, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych, - wykonanie izolacji przeciwdźwiękowych, - wykonanie posadzek cementowych, - wykonanie posadzek z płytek kamionkowych, - położenie posadzek i parkietu z desek klejonych typu deska barlinecka, - demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie licowania ścian, - wykonanie ścianek systemowych, - malowanie powierzchni, - wykonanie instalacji elektrycznej - kompletnej, - obsadzenie podokienników. 2)Roboty budowlane zewnętrzne, - roboty rozbiórkowe elementów niezbrojonych, - wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej, - wykonanie warstwy odcinającej, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej. 3)Wykonanie kompletnej instalacji C.O., 4)Wykonanie kompletnej kotłowni gazowej, 5)Wykonanie kompletnej instalacji gazowej, 6)Wykonanie kompletnej instalacji wod-kan oraz sanitarnej, 7)wykonanie dwóch kompletnych instalacji alarmowych odrębnie dla budynku Dworku oraz odrębnie dla budynku Stajni Cugowej w Brniu, 8)Wykonanie kompletnej instalacji internetowej (komputerowej)/telefonicznej, oraz antenowej. 2.Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru. Z uwagi na to, że cena oferty będzie traktowana jako cena ryczałtowa, zaleca się aby oferent przed przystąpieniem do złożenia oferty obejrzał miejsce realizacji prac w terenie oraz z należytą starannością oszacował cenę oferty. Załączony przedmiar robót jest jedynie dokumentem pomocniczym do wyceny oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.31.00 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 240.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w kwocie 8.000,00zł słownie: osiem tysięcy złotych w formie dozwolonej przez ustawę. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej nr 74 9462 0003 2001 0000 3737 0003.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunki za spełnione gdy Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie remontu/przebudowy pomieszczeń budynku wraz z budową kotłowni gazowej kondensacyjnej o wartości zamówienia co najmniej 300.000,00 zł brutto (PLN). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 2.W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale V. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: Wykonawca składa: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (zał. Nr 2 do SIWZ ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru i zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć odrębne dokumenty dla każdego z tych podmiotów). 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty wymagane jest dołączenie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnioneupoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców, musi załączyć do oferty własne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia wykonawcy mogą spełniać łącznie. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 1b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Zamawiający wykluczy wykonawców z postępowania w przypadkach i na zasadach określonych w art. 24 Ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentacja jest dostepna pod adresem Starostwo Powiatowe 33-200 Dabrowa Tarnowska, ul. Berka Joselewicza 5, w cenie 50 zł płatne przelewem na konto bankowe zamawiajacego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwa Powiatowe w Dąbrowie Tarnowskiej przy ul. Berka Joselewicza 5 pok. Nr 24 - Sekretariat Starostwa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budżet Powiatu Dabrowskiego oraz Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego..
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych z zakresu mikrobiologii.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1303K w km 24+273,00 - 24+735,70 w miejscowości Szczucin, Powiat Dąbrowski
- Budowa chodników przy drogach powiatowych z podziałem na części
- Przebudowa drogi gminnej ul. Moniuszki w km od 0+131 do km 0+594 w miejscowości Dąbrowa Tarnowska
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przez Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiszni Małej w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.