eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard SzczecińskiDostawa (leasing operacyjny) fabrycznie nowe ładowarki teleskopowej dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard So. z o.o. w Stargardzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Stargard Szczeciński: Dostawa (leasing operacyjny) fabrycznie nowe ładowarki teleskopowej dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard So. z o.o. w Stargardzie
Numer ogłoszenia: 151199 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Bogusława IV 15, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 573 35 36, faks 91 573 35 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (leasing operacyjny) fabrycznie nowe ładowarki teleskopowej dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard So. z o.o. w Stargardzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa /leasing operacyjny/ fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej / rok prod. 2015 lub 2016 / dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. w Stargardzie. Wymagania Zamawiającego: Zapewnienie w dniu dostawy odpowiedniej, pełnej dokumentacji dopuszczającej ładowarkę do ruchu drogowego w Polsce tj. w szczególności: - świadectwo homologacji ładowarki /ważne w dniu dostawy/ umożliwiające Zamawiającemu zarejestrowanie; - zaświadczenie o badaniu technicznym ładowarki, stwierdzającym /pojazd odpowiada dodatkowym warunkom przewidzianym dla pojazdów które mogą odpisywać podatek VAT od kosztów paliwa/; Zapewnienie serwisu gwarancyjnego - wszystkie koszty związane z gwarancją i przeglądami serwisowymi ponosi Wykonawca, w tym koszty materiałów i płynów eksploatacyjnych /za wyjątkiem paliwa i opon/. Parametry techniczne: - Fabrycznie montowany system zdalnego monitorowania parametrów pracy maszyny oraz jej lokalizację - Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o mocy powyżej 100 KM, bez filtra cząstek stałych DPF, spełniający europejskie normy emisji spalin Stage IV - Prędkość jazdy maksymalna - nie mniejsza niż 35 km/h - Napęd na dwie osie 4WD, obie osie skrętne, możliwość wyboru jednego z trzech trybów pracy - napęd na jedną oś, na obie osie oraz tryb /kraba/, przełączanie trybów bez konieczności zatrzymywania maszyny, elektromechaniczna zmiana trybów jazdy - Sterowanie pracą maszyny za pomocą pojedynczego joysticka z dodatkową możliwością wyboru kierunku jazdy, wysuwaniem i wsuwaniem teleskopu, rozłącznikiem napędu oraz obsługą hydrauliki do montażu osprzętu - Równe koła (przód i tył) 24/ wyposażone w opony przemysłowe, wzmocnione przeznaczone do pracy na terenie utwardzonym, możliwość zastosowania opon pełnych - Skrzynia biegów czterostopniowa z 4 biegami w przód i 4 biegami wstecz, a. zmiana biegów oraz kierunku jazdy poprzez sterowanie joystickiem b. przekładnia powershift - zmiana biegów pod obciążeniem - Układ hydrauliczny, wyposażony w pompę wielotłoczkową o minimalnym ciśnieniu roboczym 260 bar - Komputer pokładowy pokazujący parametry zużycia paliwa oraz pracy maszyny - Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS/FOPS z obrotowym fotelem operatora, wyposażona z wentylację oraz ogrzewanie i izolację dźwiękochłonną - poziom hałasu w kabinie operatora zgodny z Polska Normą, fabryczna klimatyzacja w kabinie, fotel operatora na zawieszeniu pneumatycznym, alarm stabilności wzdłużnej, sygnał cofania - Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie - Układ chłodzenia wyposażony w rewers chłodnicy wentylatora - Zestaw osłon podwozia - Układ elektryczny 12V - Pełne oświetlenie sygnalizacyjne pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych - Prześwit podwozia min. 400 mm - Zbiornik paliwa minimum 140 litrów. - Funkcja zerowania ciśnienia w przewodach hydraulicznych - System awaryjnego opuszczania ramienia teleskopowego w przypadku awarii silnika - Układ hamulcowy uruchamiany hydraulicznie a. Hamulce robocze wielotarczowe, mokre w przedniej osi - Układ ładowarkowy a. Wielofunkcyjny joystick - sterowanie układem ładowarkowym b. Łyżka przeładunkowa o pojemności od 2,5m3 do 2,7m3 d. Maksymalna wysokość podnoszenia ładunku nie mniejsza niż 6,5 m e. Udźwig max. nie mniejszy niż 4000 kg f. Udźwig na pełnej wysokości minimum 2100 kg - Dodatkowe wyposażenie a. Instalacja hydrauliczna do obsługi osprzętów z przodu maszyny, szybkozłącze z hydraulicznym odpinaniem i zakładaniem osprzętu b. Zaczep mechaniczny do przyczep c. Obrotowe światło ostrzegawcze na dachu kabiny d. DTR, instrukcja obsługi w języku polskim, książka gwarancyjna e. Katalog części zamiennych, f. Zestaw narzędzi wraz ze smarownicą g. Gaśnica, apteczka h. Widły do palet i. Osłony szyby przedniej oraz górnej - Inne a. Szkolenie operatora w miejscu dostawy b. Dostawa wraz z rozładunkiem realizowana przez Dostawcę c. Gwarancja na całą maszynę minimum 2 lata d. Serwis autoryzowany w odległości nie większej niż 200 km 4. Warunki i wymagania ekonomiczne dotyczące zamówienia. 1) Zapewnienie finansowania w formie leasingu operacyjnego na poniższych zasadach: a) czynsz inicjalny (opłata wstępna): 10 % łącznej ceny netto + VAT płatny w terminie 5 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego w sprawie odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego, b) 60 - miesięcznych równych rat leasingowych płatnych w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego, począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym dokonano protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okres trwania umowy 60 miesięcy. c) wartość resztowa (wykup): 5% łącznej ceny netto + VAT płatna w ciągu 30 dni od daty ostatniej 60-raty leasingowej. Wartość resztowa (wykup) płatna będzie, po złożeniu oświadczenia przez Zamawiającego o chęci wykupu przedmiotu leasingu. Zamawiający oświadczenie złoży w terminie do 7 dni od daty płatności ostatniej raty leasingowej. d) rata leasingowa winna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, koszt ubezpieczenia OC, AC i NNW, w tym ubezpieczenia od kradzieży (z sumami ubezpieczenia w wysokości co najmniej w 1- szym roku, - 100 % wartości pojazdu netto, w 2 - im roku - 90 % wartości pojazdu netto, w 3 - im roku - 80 %, wartości pojazdu netto, w 4 -tym roku - 60 %, w 5 -tym roku - 40 % wartości pojazdu netto, podatek od środków transportowych. 2) Zamawiający wymaga w okresie trwania umowy leasingu ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w zakresie OC, AC i NNW przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy. 3) Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu pojazdu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu. 4 ) Kalkulacja raty leasingowej powinna opierać się na stałej niezmiennej stopie procentowej obowiązującej przez okres finansowania 5) Rata leasingowa powinna być rozbita na wartość raty kapitałowej , raty odsetkowej, wartość ubezpieczenia i podatek VAT. Wykonawca przedstawi harmonogram płatności związanych z umową. 6) Zmiana stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Leasingu upoważnia Wykonawcę do żądania zmiany treści umowy celem o uwzględnienie nowej stawki podatku VAT w płatnościach rat. 7) Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zabezpieczenia zapłaty należności wynikających z umowy w postaci weksla własnego in blanco wraz deklaracją wekslową..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymogów w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych wg formuły posiada - nie posiada

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych wg formuły posiada - nie posiada

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych wg formuły posiada - nie posiada

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych wg formuły posiada - nie posiada

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji co najmniej 2 wykonanych dostaw ładowarek teleskopowych oraz dołączył dokumenty potwierdzające, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie - treść zał. nr 6;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    oświadczenia wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych wg formuły posiada - nie posiada;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres obowiązywania gwarancji jakości - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzo.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o., ul. Bogusława IV nr 15, 73-110 Stargard.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 07:30, miejsce: sekretariat Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o., ul. Bogusława IV nr 15, 73-110 Stargard.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.