To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-11
Siemianowice Śląskie: Zakup i dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 151204 - 2016; data zamieszczenia: 11.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160031 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych a) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 1- 1 sztuka, b) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 2- 2 sztuki, c) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 3- 2 sztuki. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań wobec urządzeń wielofunkcyjnych określa Dodatek nr 5 do SIWZ. 2. Zamówione urządzenia zostaną dostarczone do siedzib Zamawiającego t.j. przy ul. Jana Pawła II 10 Siemianowice Śląskie i przy ul. Michałkowicka 105 Siemianowice Śląskie we wskazanych ilościach przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy, zainstalowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomione, sprawdzone oraz przekazane Zamawiającemu przez upoważnionych pracowników Wykonawcy. W dniu dostarczenia przedmiotu umowy Wykonawca na swój koszt przeszkoli pracowników Zamawiającego, w siedzibach Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia. 3. Wykonawca w dniu odbioru przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty niezbędne do prawidłowego korzystania z urządzeń a w szczególności dokumenty gwarancyjne i instrukcje dotyczące przedmiotu umowy w języku polskim. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot umowy gwarancji na okres: a) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 1- co najmniej 3 lata z limitem minimum 300 000 kopii A4, b) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 2- co najmniej 3 lata z limitem minimum 150 000 kopii A4 na każde z urządzeń; c) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 3- co najmniej 3 lata z limitem minimum 150 000 kopii A4 na każde z urządzeń; wraz z obsługą serwisową na czas udzielenia gwarancji, który zaczyna się od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołów odbioru urządzeń bez uwag. 5. Wykonawca w okresie gwarancji, będzie wykonywał bezpłatne przeglądy serwisowe przedmiotu umowy zgodnie z umową i na warunkach w niej określonych. 6. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty Opis oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych stanowiący Dodatek nr 6 do SIWZ (Załącznik nr 5 do oferty). Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Vector Sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19533,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21992,40
Oferta z najniższą ceną: 21992,40 / Oferta z najwyższą ceną: 49999,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/pakietów.
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Św,. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Siemianowicach Śląskich
- Budowa drogi do budynków przy ulicy Katowickiej 16-18 w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.