To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-22
Gliwice: świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków dzieciom objętym opieką przez Ośrodek Pomocy Społecznej w okresie wakacyjnym
Numer ogłoszenia: 151236 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81927 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, faks 032 2308027.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków dzieciom objętym opieką przez Ośrodek Pomocy Społecznej w okresie wakacyjnym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dzielenia zamówienia na rejony (6 rejonów): rejon objęty działaniem Filii OPS nr 1, Filii OPS nr 2, Filii OPS nr 3, Rejonowego Punktu Pomocy Społecznej przy ul. Ziemowita, Rejonowego Punktu Pomocy Społecznej przy ul. Krzywej, Rejonowego Punktu Pomocy Społecznej przy ul. Dziewanny. 2. Posiłki muszą być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane, sporządzane z pełnowartościowych produktów, zapewniać nie mniej niż 800 kcal, w tym: a) białko stanowić ma - ok. 15% posiłku, b) węglowodany stanowić mają - ok. 50-55% posiłku, c) tłuszcze stanowić mają - ok. 30-35% posiłku. 3. Posiłek musi się składać z gorącej, pożywnej zupy w ilości 250 ml, drugiego dania (przez co najmniej 3 dni w tygodniu musi być wydawana potrawa mięsna), napoju w ilości minimum 200 ml oraz odpowiadać normom żywieniowym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia. Zaoferowanie dodatkowego elementu posiłku w postaci owoców (min. 120g), jogurtów (min. 120 g), budyniu (min.150 ml), będzie podlegało ocenie. 4. Posiłki będą wydawane bez przerwy przez minimum 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00 - 15:00 za wyjątkiem dni świątecznych, ustawowo wolnych od pracy w okresie trwania umowy. Pożądane przez zamawiającego jest wydawanie posiłków przez 7 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do niedzieli w godzinach 11:00 - 15:00 za wyjątkiem dnia 15.08.2015 r. Zaoferowanie wydawania posiłków 7 dni w tygodniu będzie podlegało ocenie. 5. Wydawane posiłki muszą być gorące i podane w odpowiednich i czystych naczyniach. 6. Osoby korzystające z posiłku muszą mieć zapewnioną możliwość spożycia posiłku na miejscu, przy stole w pozycji siedzącej. 7. W przypadku organizowania żywienia przez Wykonawcę w tym samym pomieszczeniu równocześnie osobom nieobjętym zawartą umową dzieci korzystające z posiłku muszą mieć zapewnioną możliwość spożycia obiadu w bezpiecznych warunkach, tj. przy osobnych stolikach bez osób dorosłych. 8. W wyjątkowych przypadkach (np. choroba osoby uprawnionej) należy umożliwić wydanie posiłku na wynos w naczyniach osoby korzystającej z posiłku. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości posiłków do +/- 20% w zależności od potrzeb. 10. Wykonawca zobowiązuje się do realizowania przedmiotu zamówienia wyłącznie w formie gorących posiłków - bez możliwości zamiany na gotówkę oraz wydawania posiłków typu fast-food (np. pizza, zapiekanka, hop-dog, hamburger). 11. Wykonawca zobowiązuje się do wydawania posiłków wyłącznie osobom uprawnionym legitymującym się dokumentem ze zdjęciem (np. legitymacja uczniowska) lub upoważnieniem potwierdzonym przez pracownika socjalnego tutejszego Ośrodka. 12. Zachowanie w tajemnicy uzyskanych informacji na temat podopiecznych OPS w Gliwicach. 13. Zamawiający będzie uiszczał opłatę tylko za faktycznie wydane posiłki, których odbiór potwierdzony zostanie przez osobę uprawnioną.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESTAURACJE Agnieszka Kurzeja-Wesoły, Zwycięstwa 42, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28044,90
Oferta z najniższą ceną: 28044,90 / Oferta z najwyższą ceną: 34398,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polskie Przysmaki - Catering s.c., Okrzei 20, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38610,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42042,00
Oferta z najniższą ceną: 42042,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42042,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Ogólnobudowlana POL-BUD Sebastian Nowak, Cieszyńska 30/9, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10530,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16965,00
Oferta z najniższą ceną: 16965,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16965,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZWIĄZEK ZAWODOWY PRACOWNIKÓW HUTY "ŁABĘDY" W GLIWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZWIĄZEK ZAWODOWY PRACOWNIKÓW HUTY "ŁABĘDY" W GLIWICACH
- Związek Zawodowy Pracowników Huty Łabędy Zakład Działalności Gospodarczej, Zawadzkiego 45, 44-109 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16380,00
Oferta z najniższą ceną: 16380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16380,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZWIĄZEK ZAWODOWY PRACOWNIKÓW HUTY "ŁABĘDY" W GLIWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZWIĄZEK ZAWODOWY PRACOWNIKÓW HUTY "ŁABĘDY" W GLIWICACH
- Związek Zawodowy Pracowników Huty Łabędy Zakład Działalności Gospodarczej, Zawadzkiego 45, 44-109 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13650,00
Oferta z najniższą ceną: 13650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13650,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Raszkowskiej 39.
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Przygotowywanie i wydawanie w udostępnionej kuchni i stołówce zamawiającego gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 7 im. Ignacego Łukasiewicza w Mielcu
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Usługa przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obsługi wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Bychlewie, w tym oddziału przedszkolnego
- Usługa przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obsługi wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Pawlikowicach, w tym oddziału przedszkolnego
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.