eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Rozbudowa budynku OSP w Woli Lubeckiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Ryglice: Rozbudowa budynku OSP w Woli Lubeckiej
Numer ogłoszenia: 151246 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ryglic, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 014 6541035, fax 014 6541054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku OSP w Woli Lubeckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego jest rozbudowa budynku OSP w Woli Lubeckiej z dobudową sanitariów i szatni dla strażaków wg posiadanej przez Inwestora dokumentacji technicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych, 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: ·Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w przedmiocie zamówienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami o równoważnym charakterze i wielkości (kier. budowy, kier. robót) oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa. Kierownik budowy musi być fizycznie cały czas na terenie budowy w trakcie realizacji zadania. Kierownik budowy winien być zatrudniony w firmie oferenta, np. na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie. ·Kierownik robót sanitarnych bez ograniczeń w przedmiocie zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych oraz instalacji cieplnych, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata. Musi posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. ·Kierownikiem robót elektrycznych bez ograniczeń w przedmiocie zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, wymagane jest doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata. Musi posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: ·W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania - potwierdzone referencjami. Pod uwagę brane będą wyłącznie roboty o wartości równej lub wyższej niż 300 000 PLN brutto. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia: ·posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 250 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 000 PLN. ·posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 250 000 PLN. ·Wykonawca osiągnął średni roczny przychód netto ze sprzedaży (liczony jako średnia arytmetyczna) w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, co najmniej w wysokości 600 000 PLN. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków w/w dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z Zał. Nr 1 do SIWZ, b)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt ustawy Prawa zamówień publicznych - zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające do reprezentowania pozostałych. e)kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy bez ograniczeń w przedmiocie zamówienia: - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z art.12 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. Zm.) i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późm. zm.) wraz historią kariery zawodowej w formie oświadczenia poświadczonego podpisem własnym kierownika z ostatnich 5 lat oraz co najmniej 3 lata w kierowaniu robotami o równoważnym charakterze i wielkości, w której należy uwzględnić w formie tabeli datę, miejsce, nazwę i wartość inwestycji, na której pełnił funkcję kierownika budowy - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych oraz instalacji cieplnych wraz historią kariery zawodowej w formie oświadczenia poświadczonego podpisem własnym kierownika z ostatnich 3 lat, w której należy uwzględnić w formie tabeli datę, miejsce, nazwę i wartość inwestycji, na której pełnił funkcję kierownika budowy - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz historią kariery zawodowej w formie oświadczenia poświadczonego podpisem własnym kierownika z ostatnich 3 lat, w której należy uwzględnić w formie tabeli datę, miejsce, nazwę i wartość inwestycji, na której pełnił funkcję kierownika budowy f)w celu potwierdzenia spełniania warunku o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości 250 000 PLN - polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 250 000 PLN. - rachunek zysków i strat stanowiący część sprawozdania finansowego, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, co najmniej w wysokości 600 000 PLN. g) wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym (min. 300 000 zł brutto) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem zakresu wykonywanych robót, wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ, a także załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). h) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie SIWZ i dokumentacji technicznej niniejszego zamówienia - kosztorys ma charakter poglądowy i nie rodzi skutków prawno - finansowych dla stron, a jedyną ceną wiążącą oferenta jest kwota wpisana w formularzu ofertowym (zał.1), sporządzona na podstawie całości dokumentacji przetargowej Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna): W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, b)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców, c)oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, d)wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie, a nie dane pełnomocnika. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz 1503 ze zm.) Wykonawcy powinni przekazać w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Informacja ta powinna być załączona jako odrębna część nie związana w sposób trwały z ofertą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako zgodę na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienia na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miejski w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, Sekretariat pok.4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.