Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-11
Mielno: Prowadzenie obsługi strefy płatnego parkowania na części ulic miejscowości Mielno
Numer ogłoszenia: 151294 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielno , ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459830, faks 094 3459834.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mielno.bip.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obsługi strefy płatnego parkowania na części ulic miejscowości Mielno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi części strefy płatnego parkowania w miejscowości Mielno, w okresie do 30.09. 2012 r. 2. Strefa płatnego parkowania zgodnie z uchwałą Nr XXI/239/12 Rady Gminy Mielno z dnia 29 marca 2012 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości stawek opłat i sposobu ich pobierania na drogach publicznych miejscowości Mielno i Łazy, ustalona została na ul. 1Maja, Nadbrzeżnej, Parkowej, Grażyny, Wojska Polskiego, Sanatoryjnej, Słonecznej w Mielnie oraz na ul. Leśnej w Łazach. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest obsługa strefy płatnego parkowania z wyłączeniem ul. Parkowej w Mielnie oraz Leśnej w Łazach, które są zaopatrzone w wymaganą obsługę. 3. Strefa płatnego parkowania, objęta postępowaniem, posiada następujące płatne miejsca parkingowe: 1) ul. 1 Maja w Mielnie - po obu stronach drogi, na odcinku od skrzyżowania z ul. Nadbrzeżną do skrzyżowania z ul. B. Chrobrego - 76 miejsc postojowych, 2) ul. Nadbrzeżna w Mielnie - po lewej stronie drogi, na długości istniejącej zatoki parkingowej - 8 miejsc postojowych, 3) ul. Wojska Polskiego w Mielnie - po prawej stronie drogi, na odcinku od skrzyżowania z ul. B. Chrobrego do skrzyżowania z ul. Grażyny - 11 miejsc postojowych, 4) ul. Grażyny w Mielnie - po lewej stronie drogi, na długości istniejącego parkingu - 31 miejsc postojowych, 5) ul. Sanatoryjna w Mielnie - po prawej stronie drogi, na odcinku od skrzyżowania z ul. Cichą do skrzyżowania z ul. Piastów - 15 miejsc postojowych, 6) ul. Słoneczna w Mielnie - po prawej stronie drogi na odcinku od skrzyżowania z ul. B. Chrobrego do wjazdu na teren Mieleńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji i po lewej stronie - za wjazdem na teren Mieleńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - 33 miejsc postojowych. 4. Uiszczanie opłat za czas parkowania pojazdów samochodowych w strefie płatnego parkowania obowiązuje w dniach od poniedziałku do soboty w godz. 800 - 2200 (z wyłączeniem niedziel i świąt) w okresie do 30 września 2012 r. 5. Stawki opłat za parkowanie w strefie płatnego parkowania, zgodnie z przytoczoną wyżej uchwałą Nr XXI/239/12 Rady Gminy Mielno z dnia 29 marca 2012 r., są następujące: 1) za pierwsze pół godziny postoju 1,50 zł 2) za pierwszą godzinę postoju 3,00 zł 3) za drugą godzinę postoju 3,50 zł 4) za trzecią godzinę postoju 4,00 zł 5) za czwartą i każdą następną rozpoczętą godzinę 3,00 zł 6. Przyjęto zerową stawkę opłaty za parkowanie w wyznaczonym i oznakowanym miejscu postojowym przy poczcie na ul. 1 Maja w Mielnie. Uchwała przewiduje także zerową stawkę opłaty dla osób niepełnosprawnych na oznaczonych i wydzielonych miejscach postojowych. 7. W/w opłaty pobierać będzie parkingowy w formie biletów parkingowych (druków ścisłego zarachowania). 8. Do obowiązków wykonawcy zamówienia należało będzie: 1) pobieranie opłat za parkowanie na obszarze parkingu na zasadach i wg stawek ustalonych uchwałą, 2) zakupienie i zaopatrzenie inkasentów w druki biletów parkingowych oraz druki wezwań do wniesienia opłaty dodatkowej, 3) kontrolowanie pojazdów parkujących na obszarze parkingu pod kątem wniesienia opłaty za parkowanie oraz wystawianie wezwań do opłaty dodatkowej w przypadku nie wniesienia opłaty za parkowanie, 4) sprawdzanie poprawności czasu parkowania określonego na bilecie parkingowym ze stanem faktycznym, 5) nadzór nad odpowiednim ustawianiem pojazdów samochodowych na miejscach postojowych, 6) udzielanie zainteresowanym informacji dotyczących zasad funkcjonowania parkingu, 7) utrzymanie obszaru parkingu w należytym porządku, w szczególności usuwanie z terenu parkowania wszelkich niebezpiecznych przedmiotów, mogących uszkodzić pojazdy lub narazić na utratę zdrowia osoby tam przebywające, 8) wyposażenie inkasentów w identyfikatory imienne oraz w kamizelki z oznaczeniem: Inkasent parkingowy, 9) stałe kontrolowanie oznakowania pionowego i poziomego na obszarze parkingu oraz zgłaszanie ewentualnych zniszczeń i koniecznych napraw do Sekcji Inwestycji Urzędu Gminy w Mielnie, 10) współpraca z Referatem Finansowym Urzędu Gminy w Mielnie w zakresie egzekucji opłat parkingowych polegająca na przekazywaniu w okresach tygodniowych wykazu pojazdów parkujących bez wniesionej opłaty wraz z jedną kopią wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej i dokumentacją fotograficzną. Wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej, wystawione w trzech egzemplarzach, powinny zawierać markę pojazdu, numer rejestracyjny pojazdu, datę, godzinę i miejsce postoju. Zdjęcia powinny posiadać oznaczenie dnia i godziny postoju, uwidaczniać czytelną tablicę rejestracyjną oraz miejsce parkowania, 11) współpraca ze Strażą Gminną i Policją. 12) Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym wykona także inne czynności, nie wymienione powyżej, które uznane zostaną za niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania strefy płatnego parkowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym niezbędnego do wykonania zamówienia oraz dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na należyte wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mielno.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mielnie, ul. B. Chrobrego 10, 76-032 Mielno..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Mielnie, ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, lub osobiście w BOI pok.(001) Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MIELNO
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Mielno
- Remont pokoi i łazienek w bud F Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Syrena' w Mielnie
- Dostawa pojazdu dla Straży Miejskiej w Mielnie
więcej: przetargi MIELNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania jednostek podległych Prokuraturze Okręgowej w Lublinie.
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.