eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie ZdrójTermomodernizacja przegród zewnętrznych budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jastrzębiu Zdroju. Roboty termoizolacyjne i odtworzeniowe dachów i ścian

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Jastrzębie Zdrój: Termomodernizacja przegród zewnętrznych budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jastrzębiu Zdroju. Roboty termoizolacyjne i odtworzeniowe dachów i ścian
Numer ogłoszenia: 151320 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jastrzębiu Zdroju , ul. Jagiełły 4, 44-330 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4759500, faks 032 4759509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.jasnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja przegród zewnętrznych budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jastrzębiu Zdroju. Roboty termoizolacyjne i odtworzeniowe dachów i ścian.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja dachu i ścian segmentu B oraz dachu segmentu C budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jastrzębiu Zdroju wraz z robotami odtworzeniowymi. Kod robót według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane Zakres robót obejmuje: - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne - kod CPV 45111000-8 - Pokrywanie - kod CPV 45261400-8 - Kładzenie zaprawy i rynien - kod CPV 45261300-7 - Roboty murarskie i murowe - kod CPV 45262500-6 - Montaż konstrukcji metalowych - kod CPV 45223100-7 - Roboty izolacyjne - kod CPV 45320000-6 - Tynkowanie - kod CPV 45410000-4 - Roboty malarskie - kod CPV 45442100-8 - Montaż instalacji piorunochronnej - kod CPV 45312311-0.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - złożenie dokumentów wymienionych w punkcie 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnienie wymogów wynikających z art. 22, ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Nie spełnienie tych warunków skutkuje odrzuceniem oferty. - Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 inwestycje o wartości brutto co najmniej 100 000,00 zł obejmujące roboty, które są przedmiotem tego zamówienia - Wykonawca przy wykonywanych pracach dysponować będzie pracownikami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami Prawo budowlane tj. uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy oraz uprawnienia branżowe w zakresie instalacji elektrycznej. Dokonywanie oceny spełnienia warunków odbywać się będzie w oparciu o dokumenty wymagane specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty wymienione w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.jasnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jastrzębiu Zdroju, ul. Jagiełły 4, 44-330 Jastrzębie Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jastrzębiu Zdroju.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.