Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Zgierz: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Roboty budowlane polegające na dociepleniu budynku oraz wykonaniu podjazdu dla osób niepełnosprawnych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 151323 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118493 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 288 81 00, faks 42 719 08 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Roboty budowlane polegające na dociepleniu budynku oraz wykonaniu podjazdu dla osób niepełnosprawnych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Zgierzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na dociepleniu budynku oraz wykonaniu podjazdu dla osób niepełnosprawnych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Zgierzu 2. Zakres robót budowlanych obejmuje min. wykonanie następujących prac: 1)uzupełnienie tynków w ścianach; 2)wymiana pozostałej niewymienionej stolarki okiennej i drzwiowej; 3)montaż nawiewników higrosterowalnych w oknach,; 4) zamurowanie istniejących ścian z luksferów; 5)wymiana instalacji odgromowej; 6)wykonanie nowych obróbek blacharskich; 7)docieplenie stropodachów i wykonanie nowego pokrycia dachów; 8)naprawa i tynkowanie kominów wraz z wymianą rur w kominach; 9)demontaż starego komina spalinowego do wysokości 50 cm ponad dachem; 10)docieplenie ścian zewnętrznych budynku internatu, szkoły i łączników; 11)docieplenie ścian piwnic i ścian przy gruncie wraz z izolacją pionową przeciwwilgociową; 12)naprawa schodów, skucie i wykonanie od nowa; 13)malowanie ocieplonej sali gimnastycznej; 14)skucie istniejących murków oporowych przy oknach ściany piwnicy i ich odtworzenie; 15)odtworzenie schodów do piwnicy; 16)wykonanie nowego odwodnienia przy wejściu do piwnicy w miejsce istniejącego; 17)montaż nowych rynien i rur spustowych oraz uzupełnienie orynnowania na łącznikach; 18)malowanie krat i balustrad; 19)naprawa daszków nad wejściem; 20)wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych. 3. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: 1)projekcie budowlanym - docieplenie przegród zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji (tom I) - załącznik Nr 9 do SIWZ; 2)projekcie budowlanym - pochylnia dla osób niepełnosprawnych (tom II) - załącznik Nr 10 do SIWZ; 3)przedmiarze - załącznik Nr 11 do SIWZ; 4)specyfikacji wykonania i odbioru robót - docieplenie przegród zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych - załącznik Nr 12 do SIWZ. 4. Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia należy wykonywać: od poniedziałku do piątku w godz. od 6.00 do 20.00, w soboty od 8.00 do 20.00, w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników budynku, umożliwiając prawidłowe ich funkcjonowanie. 5.W terminie 3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy Harmonogram prac budowlanych, uwzględniający poszczególne elementy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych. Harmonogram prac budowlanych winien przewidywać takie rozłożenie realizacji przedmiotu umowy, aby gwarantował jego wykonanie w terminie określonym umową. Harmonogram prac budowlanych należy sporządzić w oparciu o wykres Gantta. 6.W terminie 3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo - finansowy, określający elementy i terminy realizacji prac budowlanych oraz specyfikujący wynagrodzenie brutto, odrębnie dla każdego elementu. 7. Rozliczenie za wykonane prace następować będzie sukcesywnie, po ich wykonaniu zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, na podstawie faktur zatwierdzonych przez Zamawiającego i wystawionych przez Wykonawcę na podstawie zatwierdzonego protokołu częściowego odbioru robót. 8.W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy na realizację zamówienia Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do złożenia w siedzibie Zamawiającego kopii polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500 000,00 zł, obowiązującej w terminie realizacji zamówienia. Nieprzedłożenie Zamawiającemu kopii polisy OC stanowić będzie podstawę do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy. 9. Każdorazowo, na min. 30 dni przed wystawieniem faktury częściowej, Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego o kosztach wykonanych prac. 10. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie całości prac objętych przedmiotem zamówienia oraz rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres 36 miesięcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane " ACTIVE " Witold Juchnowicz
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane " ACTIVE " Witold Juchnowicz
- Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane ACTIVE, Witold Juchnowicz, ul. Pabianicka 80a, 95-070 Aleksandrów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 877401,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1010000,00
Oferta z najniższą ceną: 1010000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1549746,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.