Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-11
Mysłakowice: Doposażenie bazy dydaktycznej wspierającej indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I-III w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Mysłakowicach
Numer ogłoszenia: 151325 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Mysłakowicach , ul. Sułkowskiego 1, 58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie, tel. 75 713 13 03, faks 75 713 13 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie bazy dydaktycznej wspierającej indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I-III w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Mysłakowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Częsć I. Dostawa 1 szt. laptopa. Część II. Dostawa 3 szt. Netbooka Część III. Dostawa 99 szt. gier dydaktycznych Część IV. Dostawa 23 szt. zeszytów ćwiczeń Częsć V. Dostawa 53 szt. pomocy dydaktycznych Cześć VI. Dostawa 89 szt. przyborów gimnastycznych. Część VII. Dostawa 5 szt. programów multimedialnych Część VIII Dostawa 14 szt. planszy tematycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0, 48.52.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl Biuletyn Informacji Publicznej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Mysłakowicach ul. Sułkowskiego 1, 58-533 Mysłakowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Mysłakowicach ul. Sułkowskiego 1, 58-533 Mysłakowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 1 szt. laptopa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 3 szt. Netbooka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Netbook - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 99 szt. gier dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gry dydaktyczne - 99 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 23 szt. zeszytów ćwiczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zeszyty ćwiczeń - 23 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa 53 szt. pomocy dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce dydaktyczne - 53 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa 89 szt. przyborów gimnastycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przybory gimnastyczne - 89 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa 5 szt. programów multimedialnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Programy multimedialne - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa 14 szt. planszy tematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plansze tematyczne - 14 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MYSŁAKOWICE
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Odnowa zabytkowego Parku Królewskiego w Mysłakowicach wraz z otoczeniem"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi gminnej ul. Wiejska w Bukowcu"
- "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie KCGO" - roboty budowlane wraz z wyposażeniem
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Mysłakowicach - etap VII
- Przebudowa istniejących nawierzchni oraz budowa miejsc postojowych przy Urzędzie Gminy w Mysłakowicach
- Budowa parkingu na części dz. nr 958/60, 958/30 na "Osiedlu Tęcza" w Mysłakowicach
więcej: przetargi MYSŁAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Zakup pomocy i wyposażenia do pracowni edukacji ekologicznej dla szkół podstawowych w Śremie - V części
- "Eliminacja zdiagnozowanych dostępnościowych barier technicznych w szkołach"
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Wsparcie edukacji włączającej w Szkole Podstawowej w Okonku i Szkole Podstawowej w Lotyniu z gminy Okonek"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.