Ogłoszenie z dnia 2016-10-11
Żagań: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polegającego na dokończeniu inwestycji pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu.
Numer ogłoszenia: 151354 - 2016; data zamieszczenia: 11.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żagańskie Wodociągi i Kanalizacje spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chrobrego 44, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 368 18 40, faks 68 377 39 75.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego - sektorowiec.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polegającego na dokończeniu inwestycji pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji kontraktu Nr 5 Modernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu. Usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu to usługi związane z zarządzaniem kontraktami w ramach realizacji Projektu (wymieniony powyżej), a także obejmujące przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu. W szczególności polegają na wykonywaniu obowiązków Inżyniera, wykonywanie obowiązków Inżynier Kontraktu nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności Inżynier Kontraktu nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane, sporządzanie raportów oraz rozliczenia finansowe kontraktu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Żagań Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SAFEGE S.A.S. Nanterre (S.A. uproszczona) Oddział w Polsce, Al.Jerozolimskich 132, 02-305 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27571,68
Oferta z najniższą ceną: 27571,68 / Oferta z najwyższą ceną: 27571,68
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 19 czerwca 2016 roku na terenie stacji uzdatniania wody miało miejsce wyładowanie atmosferyczne, które spowodowało uszkodzenie infrastruktury elektrycznej, automatyki i oświetlenia, co zostało stwierdzone i opisane w protokole z dnia 28 czerwca 2016 roku i przekazane Firmie Ubezpieczającej. Stwierdzony zakres uszkodzeń elementów infrastruktury elektrycznej i automatyki uniemożliwia prawidłową i terminową realizację przedmiotu Umowy z uwagi na brak możliwość przeprowadzenia czynności i prób rozruchowych w terminie określonym Kontraktem na roboty to jest do 30 czerwca 2016r. W dniu 29 czerwca 2016 roku Zamawiający uznał wyładowanie atmosferyczne, które miało miejsce w dniu 19 czerwca, jako działanie siły wyższej. Strony uzgodniły przedłużenie Czasu na Ukończenie inwestycji o 62 dni zgodnie z ustaleniami zawartymi w trakcie negocjacji. W dniu 30 czerwca 2016 roku Zamawiający podpisał z Wykonawcą robót budowalnych Molewski Sp. z o.o. (Lider Konsorcjum) aneks terminowy przedłużający Czas na Ukończenie o termin wynikający z z terminów dostaw (62 dni ) to jest od 1 lipca do 31 sierpnia 2016r. Wobec powyższego konieczne było zawarcie umowy na usługi uzupełniające Inżyniera Kontraktu dla potrzeb podpisanego w dniu 30.06.2016r. aneksu do Kontraktu na roboty SUW z wykonawcą robót firmą Molewski sp. z o.o. W myśl wymogów UE z ramienia Zamawiającego (Inwestora) przewidziany jest nadzór nad prowadzoną inwestycją poprzez pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu. Inżynier Kontraktu to zespół ekspertów, który działając w imieniu Inwestora sprawuje nadzór Inwestorski, jednocześnie czuwając, by zawarty pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą Kontrakt był wykonany zgodnie z wymaganiami. Omówienie okoliczności, które muszą zostać spełnione łącznie w celu udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki: 1) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - TAK, 2) wartość zamówienia podstawowego została określona z uwzględnieniem wartości zamówień uzupełniających - w przedmiotowej umowie wartość zamówień uzupełniających przyjęto na poziomie 30% wartości zamówienia podstawowego 3) możliwość udzielenia zamówień uzupełniających była przewidziana i wskazana w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym - TAK, 4) nie minęło więcej niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego - data udzielenia zamówienia podstawowego 29.08.2014r., 5) wykonanie zamówienia uzupełniającego powierza się wykonawcy zamówienia podstawowego - TAK, 6) wartość zamówień uzupełniających nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego dla usług - w przedmiotowym kontrakcie przyjęto wartość zamówień uzupełniających na poziomie 30% wartości zamówienia podstawowego. 7) przedmiot zamówienia uzupełniającego polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - powtórzenie takiej samej usługi - zgodnej z zamówieniem podstawowym.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żagań realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP nr 2 w Żaganiu
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa, rozbudowa i budowa dróg gminnych gruntowych na terenie miasta Marki - Budowa drogi gminnej ulicy Jagiełły.
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 969 w m. Tylmanowa polegająca na budowie mostu na potoku Ochotnica wraz z dojazdami i budowie ronda na skrzyżowaniu z DP 1637K
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Termodernizacja obiektów lokalnej aktywności społecznej w Garbnie i Bożenicach"
- 3/2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Przebudowa i remont pomieszczeń na 1. piętrze Szpitala Rejonowego w Raciborzu - Oddziału Neonatologii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.