Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-16
Warszawa: Dostawa artykułów i środków czystościowych, preparatów dezynfekcyjnych oraz papieru toaletowego i ręcznikowego,z podziałem na pakiety
Numer ogłoszenia: 151361 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5098403, faks 022 5098404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieklanska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i środków czystościowych, preparatów dezynfekcyjnych oraz papieru toaletowego i ręcznikowego,z podziałem na pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów i środków czystościowych, preparatów dezynfekcyjnych oraz papieru toaletowego i ręcznikowego,z podziałem na pakiety.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.20.00.00-4, 33.76.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć: a) Dokument dopuszczający do obrotu: - dla produktów zakwalifikowanych jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dn. 06.09.2001 r Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) - Pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego. - dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 r. Nr 107 poz. 679) - odpowiednia deklaracja zgodności lub powiadomienie Prezesa Urzędu RPLWMiPB. - dla produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy z dn. 13.09.2002 r. o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz. U. 2007 r. Nr 39 poz. 252 z późn. zm.) - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym. - dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy z dn. 30.03.2001 r. o kosmetykach (tekst jednolity Dz. U. 2013 r. poz. 475 z późn. zm.) - Potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. b) Dla preparatu zarejestrowanego jako produkt leczniczy zatwierdzona przez Ministra Zdrowia Charakterystyka produktu leczniczego wraz z ulotką lub etykietą pełniącą funkcję ulotki. c) Ulotki informacyjne oferowanych produktów (dotyczy produktów biobójczych, wyrobów medycznych i kosmetyków) d) Dla preparatów zarejestrowanych jako wyrób medyczny lub produkt biobójczy - Karty charakterystyki mieszaniny niebezpiecznej przygotowanej według aktualnych przepisów prawa w formie elektronicznej CD. e) Oświadczenie, że Wykonawca posiada badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania oferowanych preparatów, wykonane metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i przedłoży je na każde wezwanie Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy (maks.5 dni) - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: a) zmiana stron umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. b) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy. c) zmiana cen jednostkowych brutto na niższe niż zaoferowane. d) wystąpi przejściowy brak artykułu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego o parametrach nie gorszych od artykułu objętego przedmiotem zamówienia; e) zmiana oferowanego artykułu na artykuł o parametrach nie gorszych niż oferowany w przypadku wycofania z rynku, wstrzymania produkcji, braku aktualnego dopuszczenia do obrotu na terytorium RP, w cenie nie wyższej niż oferowana; f) zmiana sposobu konfekcjonowania; g) zmiana liczby opakowań w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania; h) zmiany nazwy artykułu przy zachowaniu jego parametrów; i) dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieklanska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Dziecięcy im. prof.dr.med.J.Bogdanowicza SPZOZ, ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, budynek F, II piętro, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 08:45, miejsce: Szpital Dziecięcy im. prof.dr.med.J.Bogdanowicza SPZOZ, ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, budynek F, II piętro, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ARTYKUŁY I PREPARATY CZYSTOŚCIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY I PREPARATY CZYSTOŚCIOWE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy (maks.5 dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PREPARATY CZYSTOŚCIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY CZYSTOŚCIOWE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy (maks.5 dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy (maks.5 dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ARTYKUŁY I ŚRODKI CZYSTOŚCIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY I ŚRODKI CZYSTOŚCIOWE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy (maks.5 dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PŁYNY DO MACERATORA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYNY DO MACERATORA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy (maks.5 dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: AKCESORIA, CZĘŚCI ZAMIENNE I MOPY pasujące do DO WÓZKÓW SERWISOWYCH systemu Vileda Origo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA, CZĘŚCI ZAMIENNE I MOPY pasujące do DO WÓZKÓW SERWISOWYCH systemu Vileda Origo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy (maks.5 dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAPIER TOALETOWY I RĘCZNIKOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAPIER TOALETOWY I RĘCZNIKOWY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy (maks.5 dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: DOZOWNIKI ŁOKCIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOZOWNIKI ŁOKCIOWE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy (maks.5 dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PREPARATY MYJĄCO - DEZYNFEKCYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY MYJĄCO - DEZYNFEKCYJNE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy (maks.5 dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy (maks.5 dni) - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi środków czyszczących oraz środków higieny i czystości - 3 Części
- Dostawa sprzętu gastronomicznego - wyposażenie punktów żywnościowych wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Dostawa profesjonalnych środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego
- Sprzedaż i dostawa środków czystości
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.