Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Żory: Budowa dróg i wykonanie nawierzchni w Mieście Żory
Numer ogłoszenia: 151377 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg i wykonanie nawierzchni w Mieście Żory.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa dróg i wykonanie nawierzchni w Mieście Żory. Zamówienie zostało podzielone na 6 zadań: Zadanie nr 1 Wykonanie nowej nawierzchni ulicy Poziomkowej, Zadanie nr 2 Wykonanie nowej nawierzchni na odcinku drogi ulicy Wolontariuszy, Zadanie nr 3 Wykonanie nowej nawierzchni na drodze dojazdowej i parkingu przed blokiem nr 32 na os. Sikorskiego, Zadanie nr 4 Wykonanie nawierzchni i odwodnienia ulicy Zagajnik, Zadanie nr 5 Wykonanie nowej nawierzchni chodnika przed blokiem nr 4 na os. Sikorskiego, Zadanie nr 6 Wykonanie nowej nawierzchni boiska do piłki ręcznej przy Zespole Szkół Nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, b) przedmiary robót, c) mapy lokalizacyjne. 1. Zakres robót drogowych na ulicy Poziomkowej w Żorach: 1) Rozbiórka nawierzchni asfaltowej oraz istniejącej podbudowy na odcinku drogi długości około 145,0m. 2) Załadunek i wywóz materiałów z korytowania oraz rozbiórki nawierzchni na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 3) Wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25cm w miejscu wykonanych wcześniej rozbiórek. 4) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 7cm + warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5cm) na odcinku drogi długości około 145,0m. 5) Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm na istniejącej nawierzchni asfaltowej pozostałego odcinka drogi długości około 150,0m po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu istniejącej nawierzchni. 6) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm) na odcinku drogi w miejscu wykonanej wcześniej warstwy wyrównawczej. 7) Wykonanie utwardzonych poboczy z kruszywa łamanego na całej długości drogi około 295,0m. 8) Porządkowanie terenu. 2. Zakres robót drogowych na ulicy Wolontariuszy w Żorach: 1) Rozbiórka nawierzchni asfaltowej oraz istniejącej podbudowy na odcinku drogi długości około 165,0m. 2) Rozbiórka krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, rozbiórka progu zwalniającego z kostki betonowej, rozbiórka studzienek chłonnych (wpustów ulicznych). 3) Załadunek i wywóz materiałów z korytowania, rozbiórki nawierzchni oraz rozbiórki pozostałych elementów drogi na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 4) Wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25cm w miejscu wykonanych wcześniej rozbiórek. 5) Ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22cm na ławie betonowej z oporem. 6) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 7cm + warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5cm) na odcinku drogi długości około 165,0m. 7) Montaż kompletnego wpustu ściekowego z osadnikiem bez syfonu wraz z włączeniem poprzez przykanalik do studni kanalizacyjnej i montażem przejścia szczelnego - 2 kpl. 8) Wykonanie odcinka przykanalika z rur PCV f 200 wraz z włączeniem do studni kanalizacji deszczowej. 9) Porządkowanie terenu. 3. Zakres robót drogowych na drodze dojazdowej i parkingu przed blokiem nr 32 na os. Sikorskiego w Żorach: 1) Rozbiórka nawierzchni asfaltowej na drodze dojazdowej i parkingu. 2) Rozbiórka krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem. 3) Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki nawierzchni oraz rozbiórki krawężników na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 4) Wyrównanie istniejącej podbudowy warstwą kruszywa łamanego gr. 5cm w miejscu wykonanych wcześniej rozbiórek. 5) Ułożenie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem wzdłuż parkingu. 6) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm na drodze dojazdowej i parkingu. 7) Montaż kompletnego wpustu ściekowego z osadnikiem bez syfonu wraz z włączeniem poprzez przykanalik do studni kanalizacyjnej i montażem przejścia szczelnego - 2 kpl. 8) Wykonanie odcinka przykanalika z rur PCV f 200 wraz z włączeniem do studni kanalizacji deszczowej. 9) Porządkowanie terenu. 4. Zakres robót drogowych na ulicy Zagajnik w Żorach: 1) Ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22cm na ławie betonowej z oporem. 2) Wykonanie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm. 3) Montaż kompletnego wpustu ściekowego z osadnikiem bez syfonu wraz z włączeniem poprzez przykanalik do studni kanalizacyjnej i montażem przejścia szczelnego - 2 kpl. 4) Wykonanie odcinka przykanalika z rur PCV f 200 wraz z włączeniem do studni kanalizacji deszczowej. 5) Humusowanie pobocza i porządkowanie terenu. 5. Zakres robót drogowych na chodniku przed blokiem nr 4 na os. Sikorskiego w Żorach: 1) Rozbiórka nawierzchni asfaltowej na odcinku chodnika długości około 165,0m. 2) Rozbiórka obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem. 3) Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki nawierzchni oraz rozbiórki obrzeży betonowych na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 4) Wyrównanie istniejącej podbudowy w miejscu wykonanych wcześniej rozbiórek. 5) Ułożenie obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem wzdłuż chodnika. 6) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm. 7) Porządkowanie terenu. 6. Zakres robót drogowych przy wykonaniu nowej nawierzchni boiska do piłki ręcznej przy Zespole Szkół Nr 2 w Żorach: 1) Demontaż i utylizacja istniejących bramek boiska do piłki ręcznej. 2) Rozbiórka, regulacja i ponowne ułożenie istniejących obrzeży betonowych 8x30cm oraz krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem wokół boiska. 3) Zabudowanie nowych tulei do montażu bramek stalowych. 4) Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm na istniejącej nawierzchni asfaltowej boiska do piłki ręcznej po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu istniejącej nawierzchni. 5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm) na boisku. 6) Montaż kompletnych bramek stalowych 3,0x2,0m wraz z siatkami oraz malowanie linii boiska do piłki ręcznej. 7) Regulacja istniejącej nawierzchni bieżni lekkoatletycznej poprzez podsypanie mączki ceglanej na długości boiska asfaltowego. 8) Porządkowanie terenu. Wymagania ogólne dotyczące robót drogowych: -Dla wszystkich robót drogowych (nie dotyczy boiska do piłki ręcznej) przed rozpoczęciem robót należy dokonać geodezyjnego okazania granic działek drogowych. -Wykonawca w ramach zadania wykona i przekaże Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z naniesieniem na zasoby geodezyjne przez uprawnionego geodetę w 3 egz. - odrębnie dla każdego zadania dotyczącego obiektów drogowych (przedłożyć na dzień odbioru) *Drogowa dokumentacja powykonawcza powinna uwzględniać przekroje drogi w miejscach charakterystycznych, rzędne, spadki podłużne i poprzeczne oraz pozostałe elementy umożliwiające sprawdzenie wykonania zadania zgodnie z warunkami technicznymi *Powierzchnia drogi, parkingu lub chodnika *Inwentaryzacja przykanalików i studzienek ściekowych. *Wykonawca jest zobowiązany do naniesienia inwestycji do komputerowego systemu EDIOM wraz z kosztami inwestycji. *Wykonawca we wskazanych miejscach przez Zamawiającego wykona badania nośności podłoża gruntowego sondą dynamiczną, wyniki badań zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót. Badania wykonać przy udziale przedstawicieli Zamawiającego. *Wykonawca uzyska warunki oraz zgodę na podłączenie wpustów ulicznych do sieci kanalizacji deszczowej od właściciela przedmiotowej sieci. -Roboty prowadzić zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, a w razie konieczności opracować i zatwierdzić w wydziale Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miasta Żory projekt organizacji ruchu. -W czasie wykonywania robót zapewnić dojazd i dojście do posesji. -Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska na placu budowy i w jego otoczeniu, podejmuje odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi. Po zakończeniu robót przywraca je do stanu pierwotnego. -Stosowane materiały powinny posiadać atesty oraz deklaracje zgodności - materiały potrzebne dla celów realizacji przedmiotowego zamówienia są w gestii Wykonawcy. -Masy ziemne, gruz i odpady powstałe w trakcie robót przekazać odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2013r. poz. 21) lub wykorzystać we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie przetwarzania odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota: 17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto każda polegające na ogólnych robotach drogowych (np. ułożenie krawężników na ławie betonowej, ułożenie nawierzchni asfaltowej, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, utwardzenie pobocza z kruszywa kamiennego), z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami w branży drogowej wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Wykonawca oświadczy, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: I. Przyczyna/okoliczności Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług. Skutek - zmiana w umowie/aneks zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT II. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie robót koniecznych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.5. Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania robót o tyle dni, ile trwało wykonanie robót koniecznych III. Przyczyna/okoliczności Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane IV. Przyczyna/okoliczności Zmiana podmiotu na zasobach którego opierał się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Skutek - zmiana w umowie/aneks Wprowadzenie zaakceptowanego przez Zamawiającego innego podmiotu który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ V. Przyczyna/okoliczności Długotrwałe, tj. powyżej 5 dni kalendarzowych, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zapisane w dzienniku budowy Skutek - zmiana w umowie/aneks Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót VI. Przyczyna/okoliczności Znalezienie niewybuchów Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy przesuwającego termin wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów. VII. Przyczyna/okoliczności Wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wstrzymanie robot. VIII. Przyczyna/okoliczności Potrzeba wprowadzenia lub zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisania aneksu do umowy określającego zakres robót wykonywanych przez podwykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 203, II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pok. INFORMACJA-parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Modernizacja nawierzchni ul. Dębowej (od ul. Mikołowskiej do ul. Miarki)
- Zagospodarowanie ogólnomiejskiej strefy rekreacyjno-wypoczynkowej dla mieszkańców w Żorach przy ul. Bażanciej pn: "Przystanek Bażanciarnia-Leśna Akademia".
- Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia oraz przyborów papierniczych do 3 Żorskich przedszkoli w ramach proj. pn. "Żorskie przedszkola przyszłości - rozwój kształcenia przedszkolnego w mieście Żory"
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. Dąbrowskiego, ul. Sikorskiego i ul. Osińskiej w Żorach dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
- Bieżące utrzymanie i remont oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Żory w 2025 r.
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Budowa drogi Oleksówki Gorce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.