Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-29
Warszawa: Świadczenie usług serwisowych (gwarancyjnych) samochodów osobowych w tym wyposażonych w instalację LPG (znak sprawy: BZ/SZP-85/12)
Numer ogłoszenia: 15139 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych (gwarancyjnych) samochodów osobowych w tym wyposażonych w instalację LPG (znak sprawy: BZ/SZP-85/12).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych (gwarancyjnych) samochodów osobowych w tym, wyposażonych w instalację LPG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymogi i warunki jego realizacji został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ - (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 8 - (Wzór umowy).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na serwisowaniu (gwarancyjnym) samochodów osobowych o wartości minimalnej 60 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, wymienionych w pkt. III.4.1) ogłoszenia (pkt. 10.1.1)-10.1.3) SIWZ) w oparciu o kryterium: spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna wykonawców, którzy: dysponują minimum jednym punktem serwisowym, posiadającym: 1) przynajmniej cztery stanowiska serwisowe wyposażone w podnośnik hydrauliczny, pneumatyczny lub elektryczny, 2) stanowisko do diagnostyki komputerowej umożliwiające diagnostykę samochodów osobowych, 3) stanowisko umożliwiające diagnostykę i naprawę klimatyzacji samochodowych, 4) stanowisko umożliwiające diagnostykę i naprawę instalacji LPG. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentu, wymienionego w pkt. III.4.1) ogłoszenia (pkt. 10.1.1) i 10.1.4) SIWZ) w oparciu o kryterium: spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy: 1) dysponują przynajmniej jednym elektrykiem samochodowym, 2) dysponują przynajmniej trzema mechanikami samochodowymi, w tym co najmniej jeden z nich jest uprawniony do obsługi instalacji LPG. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentu, wymienionego w pkt. III.4.1) ogłoszenia (pkt. 10.1.1) i 10.1.5) SIWZ) w oparciu o kryterium: spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty: 1) wypełniony /Formularz oferty/ na Załączniku nr 3 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 4. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy i przedłożenia pełnomocnictwa (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu oraz określającego zakres tego umocowania, a ponadto: 1) w celu wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 8.1. SIWZ, do przedłożenia oświadczenia o którym mowa w pkt. 10.1.1) SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.2) SIWZ - 10.1.5) SIWZ, a w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, wykazując spełnienie warunków określonych w pkt. 8.1.2 i 8.1.3 SIWZ, polegać będą na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia również, w szczególności pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu tego zamówienia (tj. dokumentu, w którym mowa w pkt. 10.1.6) SIWZ); 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.2.1) SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.2.2) SIWZ; w przypadku, gdy jednym z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia będzie osoba fizyczna, składa ona tylko oświadczenie o którym mowa w pkt. 10.2.1) SIWZ, postanowienia pkt. 10.2.3) SIWZ mają zastosowanie. 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązaniu są również do przedłożenia dokumentu wymienionego w pkt. 10.3.1) SIWZ. W przypadku, gdy w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.3.1) ogłoszenia (wymienione w pkt. 10.2.3) SIWZ) lub dokumentów, wykonawca zastępuje go (je) dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedmiotowe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - wysokość upustu na części zamienne i matreriały eksploatacyjne - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku: a) zmiany nazw podmiotów będących stronami niniejszej Umowy; b) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację niniejszej Umowy; c) zmiany stawki podatku VAT, d) zmian organizacyjnych Zmawiającego, e) gdy zmiany te są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, a ponadto niewprowadzenie tych zmian narażałoby Zamawiającego na szkodę lub utrudniałoby jej prawidłowe funkcjonowanie lub uniemożliwiałoby realizację jego zadań statutowych. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany ilości i rodzaju pojazdów wskazanych w zał. nr 3 do umowy w przypadku m.in. utraty, zbycia lub nabycia przez Zamawiającego nowych pojazdów 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, pok.351, piętro III budynek O-1 (stary budynek) od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 11:45, miejsce: Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, skrzynka w holu budynku O-1 (stary budynek), oznaczona: zgodnie z pkt. 17.1 SIWZ.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem Umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do: 1) przedłożenia polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca oświadcza, że posiada ważne w dniu przystąpienia do realizacji zamówienia, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem umowy na wymagalną sumę gwarancyjną min. 300 000,00 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, rozszerzone o szkody : a) powstałe w związku z wykonywaniem czynności, prac lub usług przez podwykonawców ( w przypadku powierzenia wykonania usługi podwykonawcom) - suma ubezpieczenia do limitu głównego; b) wynikające z wadliwego wykonania czynności, prac lub usług spowodowane przez wypadki ubezpieczeniowe powstałe po przekazaniu odbiorcy tych czynności, prac i usług - suma ubezpieczenia do limitu głównego; c) odpowiedzialność cywilna za szkody w rzeczach przekazanych w celu wykonania obróbki, naprawy i innych podobnych czynności ( w tym również w samochodach)- suma ubezpieczenia do limitu głównego; d) w mieniu powierzonym, kontrolowanym, przechowywanym, używanym ( w tym również samochody) - suma ubezpieczenia do limitu głównego; 2) przedłożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na sumę stanowiącą 10 % maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania wynikającego z umowy w jednej lub kilku następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio SA BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. (PEKAO S.A.), nr 47 1240 5918 1111 0010 3740 7871; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa, nie podlegająca przenoszeniu i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego, warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. 3. Ponadto, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego przedłożą umowę regulującą ich współpracę w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawców..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Naprawy pojazdów służbowych będących w zasobie Gminnej Spółki Komunalnej Bierkom Sp. z o.o.
- Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych oraz innych pojazdów Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych
- "Przeglądy okresowe oraz bieżące naprawy i serwis ogumienia w pojazdach użytkowanych przez ŚZDW w Kielcach i Rejony Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Staszowie"
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.