Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-05
Biała Podlaska: Modernizacja instalacji wentylacyjnej oraz instalacji elektrycznej
kuchni i jadalni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Białej Podlaskiej.
Numer ogłoszenia: 151409 - 2008; data zamieszczenia: 05.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Akademicka 8, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3433320, fax 083 3433320.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2-biala-podlaska.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji wentylacyjnej oraz instalacji elektrycznej kuchni i jadalni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Białej Podlaskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji wentylacyjnej oraz instalacji elektrycznej kuchni i jadalni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Białej Podlaskiej. 2.Zakres prac obejmuje: 1)roboty rozbiórkowe 2)roboty murowe 3)roboty wykończeniowe 4)roboty demontażowe 5)roboty montażowe 6)inne roboty związane z remontem pomieszczeń bloku żywieniowego. 3.Szczegółowy zakres prac określają: a)przedmiary robót: - modernizacja instalacji wentylacyjnej - modernizacja instancji elektrycznej. b)wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 43.31.00.00 - 43.31.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1)posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5)udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot; 6)Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał wymagane uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art.6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5, poz.42 ze zm.); 7)posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50% wartości zamówienia. Komisja będzie oceniała według zasady spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a)Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust.1 oraz, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych-wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ; c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)Wykaz co najmniej trzech robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3; e)Polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50% wartości zamówienia; f)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające , że kierownik budowy budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art.6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5, poz.42 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4; g)Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót; h)Parafowany wzór umowy; i)Umowę spółki cywilnej ( dla przedsiębiorców spółek cywilnych ); j)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2-biala-podlaska.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 2 Sekretariat Dyrektora pok. nr 10 21-500 Biała Podlaska ul. Akademicka 8 tel. 0-83 343-33-20 fax : 083 343-33-20, e-mail:sp2bp2@poczta.onet.pl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 2 Sekretariat Dyrektora pok. nr 10 ul. Akademicka 8 21-500 Biała Podlaska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa tabletów wraz z akcesoriami na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej (II postępowanie)
- Remont drogi powiatowej Nr 1126 L Międzyrzec Podlaski (ul. Berezowska) - Szóstka - Ostrówki - Bezwola - Wohyń w km 11+100 do km 13+375 o długości 2,275 km
- Dostawa leków
- Zapewnienie posiłków i noclegów w zawiązku z organizacją Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych oraz Balu Jubileuszowego z okazji 25-lecia Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- DEMONTAŻ ISTNIEJACEJ WINDY, DOSTAWA I MONTAŻ NOWEGO DŹWIGU WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI PRACAMI BUDOWLANYMI W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa żłobka w Mokronosie" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont instalacji chłodniczej w budynku przy al. J. Ch. Szucha 23A w Warszawie
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót sanitarnych w obiektach Uniwersytetu Morskiego
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy Pl. Grunwaldzkim 1.
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy Żukowice
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.