Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-07-07
Radom: ZP.2010-08/08 Materia³y eksploatacyjne
Numer og³oszenia: 151464 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urz±d Pracy w Radomiu, ul. Ks. £ukasika 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3639957 w. 1219, fax 048 3634873.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pupradom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZP.2010-08/08 Materia³y eksploatacyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów eksploatacynych dla Powiatowego Urzêdu Pracy w Radomiu.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wk³ady drukuj±ce Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.19.21.13 - Wk³ady drukuj±ce Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.23.31.70 - No¶niki do przechowywania Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.23.40.00 - No¶niki do przechowywania Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - ¦rodki czyszcz±ce Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.83.00.00 - ¦rodki czyszcz±ce Oryginalny kod CPV: 30.23.60.00 - Osprzêt telekomunikacyjny Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.23.60.00 - Ró¿ny sprzêt komputerowy .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest, by wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± dokumenty i o¶wiadczenia wyszczególnione w pkt 6 SIWZ. Ocena spe³niania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona bêdzie na podstawie analizy dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ metod± zero-jedynkow±.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Za³±czniki: a)druk formularza ofertowego - za³. nr 1, b)szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - za³. nr 2, c) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy - za³. nr 3, e) o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - za³. nr 4, f) parafowany projekt umowy przez osobê upowa¿nion± - za³. nr 5, 2.W celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu wykonawcy dostarcz± (w formie orygina³u lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em): 1) odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania za granic±, zamiast dokumentów podanych w pkt 1, sk³ada odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e: a) jest uprawniony do wystêpowania w obrocie prawnym, b) nie wszczêto wobec niego postêpowania upad³o¶ciowego ani nie og³oszono jego upad³o¶ci. Dokumenty, s± sk³adane w formie orygina³u, odpisu, wypisu, wyci±gu lub kopii, przet³umaczonych na jêzyk polski, po¶wiadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowi±zuj±cych przepisów. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê w/w punkcie dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym, inne ni¿ podane powy¿ej, s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, sporz±dzonym przez t³umacza przysiêg³ego. 2) Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu -wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówieñ publicznych - wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradom.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Powiatowy Urz±d Pracy w Radomiu ul. Ksiêdza £ukasika 3 26-600 Radom.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urz±d Pracy w Radomiu ul. Ksiêdza £ukasika 3 26-600 Radom pok 142 (kancelaria urzêdu).
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa, skonfigurowanie i uruchomienie zestawu magnetometrów do pomiarów parametrów magnetycznych elementów ferromagnetycznych wraz z akcesoriami.
- Dostawa klipsów i trokarów dla potrzeb Bloku Operacyjnego Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Us³uga utrzymania terenów sportowych.
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
wiêcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materia³ów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla LODR w Koñskowoli
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozosta³ych materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej.
- Dostawa chemii profesjonalnej do Domu Pomocy Spo³ecznej w Nowej Wsi E³ckiej
- Zakup sprzêtu, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do szkó³ podstawowych z terenu gminy Czarna D±brówka w ramach realizacji projektu pn.:"Wzrost jako¶ci edukacji w Gminie Czarna D±brówka"POSTÊPOWANIE V
- Sukcesywna dostawa artyku³ów gospodarczych
- Zakup i dostawê pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespo³u Szkó³ Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rod³a w Olsztynie
wiêcej: Wk³ady drukuj±ce »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.