Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Głogów: Dostawa i montaż dwóch urządzeń do uzdatniania ciepłej wody użytkowej do budynków Domu Pomocy Społecznej w Głogowie.
Numer ogłoszenia: 151467 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Neptuna 22/24, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 0 76 833 88 09, faks 0 76 833 88 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.glogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dwóch urządzeń do uzdatniania ciepłej wody użytkowej do budynków Domu Pomocy Społecznej w Głogowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na wykonaniu robót: - transport urządzeń do budynków Zamawiającego, -wykonanie odpowiednich przyłączy w węźle ciepłowniczym w celu instalacji armatury obejściowej i odgałęzień (podłączenie do obiegu ciepłej wody), -zabezpieczenie odprowadzenia wody płuczącej do kanalizacji oraz odprowadzenia odchodzących gazów z urządzenia do atmosfery, -podłączenie urządzeń za wymiennikiem ciepła w obieg ciepłej wody użytkowej, - uruchomienie i regulację urządzeń, - przeszkolenie pracowników DPS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.32.30.00 - Węzeł cieplny lokalny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Przystąpić do przetargu może oferent, który pobrał SIWZ w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem strony internetowej. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3 Celem potwierdzenia przez oferenta spełnienia ww. warunków należy przedstawić następujące dokumenty: 1) Odpis z właściwego rejestru sądowego albo inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi(oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta) oraz, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż w terminie 6 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 2) Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta organu podatkowego o nie zaleganiu z płatnościami należnych podatków i opłat lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 3) Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenie społeczne lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 4) Podpisana specyfikacja techniczna (wypełnić Załącznik Nr 1). 5) Oświadczenie zgodne z wymogami art.22 i 24 Ustawy (wypełnić Załącznik Nr 3 ). 6) Wykaz zamówień o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wypełnić Załącznik Nr 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (np. referencje). 7) Podpisany protokół z wizji lokalnej sporządzony przy udziale Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dps.glogow.pl/przetargi.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Głogowie ul. Neptuna 22/24 67-200 Głogów, pokój nr 4 na parterze.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Głogowie ul. Neptuna 22/24 67-200 Głogów, pokój nr 6 na parterze (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
więcej: przetargi w Głogowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.