eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryUsługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów oraz transportu krwi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-26

Ogłoszenie nr 15147 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.

Tarnowskie Góry: Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów oraz transportu krwi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 372532-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 24151294000000, ul. ul. Pyskowicka  , 42612   Tarnowskie Góry, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04, e-mail zp@wspsa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów oraz transportu krwi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WSP-DZP-2100-64/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów oraz transportu krwi. Zamówienie składa się z 3 części tzw. pakietów, z których każdystanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 - obejmuje transport sanitarny karetką typu "S" na wezwanie telefoniczne we wszystkie dni tygodnia w tym święta 24 godziny/dobę. Środek transportu sanitarnego typu "S" winien być wyposażony w sprzęt medyczny i aparaturę medyczną niezbędną do podtrzymania życia pacjenta między innymi w stymulator zewnętrzny serca. Transport sanitarny typu "S" winien zapewnić usługę w stanach nagłych w ciągu 30 minut od czasu zgłoszenia. Miejsca leżące /siedzące minimum 2. Jeżeli Wykonawca nie jest w stanie zapewnić transportu w przypadkach nagłych w wymienionym powyżej czasie w jego obowiązku jest zapewnienie transportu sanitarnego od innego Wykonawcy, na własny koszt. W przypadkach odmowy realizacji transportu w sytuacjach nagłych Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji usługi u innego Wykonawcy, a koszty tej usługi pokryje Wykonawca. Karetka z minimum trzyosobową obsadą tj. Ratownik medyczny, pielęgniarka systemu, lekarz, gdzie każda z osób musi wykonywać zawód medyczny. W przypadku gdy, żaden z innych członków zespołu nie ma uprawnień do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, czwartą osobą w zespole może być kierowca, który jest osobą bez wykształcenia medycznego. Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie Zamawiającego do miejsca wskazanego w zleceniu jako miejsce docelowe. Pakiet 2 - obejmuje transport sanitarny karetką typu "P" do przewozu pacjentów w pozycji leżącej lub siedzącej, od godz. 23:00 do 07:00 od poniedziałku, do piątku, oraz 24h/dobę w soboty, niedziele i święta. Środek transportu sanitarnego typu "P" winien być wyposażony w środki łączności i być przystosowany do transportu pacjentów, materiałów biologicznych, leków i innych materiałów koniecznych do udzielania świadczeń medycznych oraz pacjenta lub pracownika medycznego Zamawiającego. Załoga składać się będzie z co najmniej dwóch ratowników lub pielęgniarki systemu, bez lekarza. W przypadku gdy, żaden z innych członków zespołu nie ma uprawnień do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, trzecią osobą w zespole może być kierowca, który jest osobą bez wykształcenia medycznego. Czas i odległość usługi transportowej liczy się od momentu wyjazdu z siedziby Zamawiającego do momentu powrotu do siedziby Zamawiającego. Pakiet 3 - obejmuje transport krwi i jej składników przez odpowiednio dostosowane do tego typu usług samochody na trasie: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A., Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51 - Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Katowice, ul. Raciborska 15. W przypadku zamówienia składników krwi w trybie "cito" tj. na ratunek Wykonawca dostarczy preparat do Banku krwi w czasie nie dłuższym niż do 60 min od złożenia przez Zamawiającego zlecenia na transport preparatów. - obejmuje transport materiału biologicznego przez odpowiednio dostosowane do tego typu usług samochody na trasie: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A., Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51 - Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu 41-200, ul. Kościelna 13. - inne transporty nie wymienione powyżej. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami stawianymi przez Zamawiającego stanowią załączniki [D.1]do [D.3] do SIWZ - "Formularz cenowy" oraz wzór umowy zał. [B].

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: PAKIET NR 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT113544.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Unia Bracka Sp. z o.o.,  ,  ul. Konstytucji 89,  41-906,  Bytm,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 113544,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113544,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 113544,00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: PAKIET NR 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT30420.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Unia Bracka Sp. z o.o.,  ,  ul Konstytucji 89,  41-906,  Bytom,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30420,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30420,0
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3420,00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: PAKIET NR 3
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT16226.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Unia Bracka Sp. z o.o.,  ,  ul Konstytucji 89,  41-906,  Bytom,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28010,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28010,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28010,00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.