Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-28
Warta: Modernizacja trzech dźwigów w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Warcie
Numer ogłoszenia: 151481 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny, ul. Sieradzka 3, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 043 8294013, fax 043 8294748.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalwarta@lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja trzech dźwigów w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Warcie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja trzech dźwigów w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Warcie o wartości powyżej 14 000 Euro, mniej niż 211 000 Euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania terminowo zamówienia, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę stawianych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, określającej pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Firmy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw lub usług objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę / osoby upoważnioną-upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- co najmniej jedna dostawa o wartości składanej oferty 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodne z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełnione i podpisane załączniki określające charakterystykę przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 Specyfikacji tj. załączniki A1-3. B1-3. C1-3. D. E - do każdego dźwigu. 2. Podpisany i wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 specyfikacji. 3. Podpisany i zaakceptowany formularz umowy - załącznik nr 4 specyfikacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwarta.regiony.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewodzki Szpital Psychiatryczny w Warcie ul. Sieradzka 3 - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Warcie ul. Sieradzka 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dźwigów elektrycznych w budynkach urzędów skarbowych
- Dostawa i montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych przy budynku Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ w Białymstoku
- "Modernizacja oraz wymiana dwóch dźwigów (szachtów windowych) osobowych D3 i D6 - w budynku MRiRW wraz z pracami instalacyjnymi".
- Roboty budowlane polegające na montażu windy platformowej oraz montażu dwóch platform schodowych w budynku Teatru w ramach zadania pn. "Winda osobowa dla widzów wraz z platformami ruchomymi"
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
- Budowa windy zewnętrznej przy Ośrodku Zdrowia w Witnicy
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.