eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczZaprojektowanie wraz z przebudową i odwodnieniem ulicy Sikorskiego i Marcinkowskiego w Rawiczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Rawicz: Zaprojektowanie wraz z przebudową i odwodnieniem ulicy Sikorskiego i Marcinkowskiego w Rawiczu
Numer ogłoszenia: 151502 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, fax 065 5464167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie wraz z przebudową i odwodnieniem ulicy Sikorskiego i Marcinkowskiego w Rawiczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, zgłoszenie właściwemu organowi robót budowlanych oraz wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i odwodnieniem ulicy Sikorskiego i Marcinkowskiego w Rawiczu zgodnie z założeniami, wytycznymi i wymaganiami zawartymi w programie funkcjonalno - użytkowym. Zadania obejmuje w szczególności przebudowę ulic wraz z jej odwodnieniem o zakresie : a) 381 m2 chodnika , b) 362 mb krawężnika , c) 362 mb ścieku , d) 735 m2 nakładki bitumicznej e) 6 szt. nowych wpustów ulicznych z przykanalikami. Szczegółowy zakres zamówienia został określony za pomocą programu funkcjonalno - użytkowego. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykonania następujących prac: a) zakup i aktualizacja podkładów mapowych do celów projektowych, b) wystąpienie i uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz sporządzenie raportu o oddziaływaniu na środowisko (jeżeli będą wymagane prawem), c) załatwienie wszelkich prac związanych z opracowaniem projektu budowlanego w zakresie potrzebnym dla realizacji inwestycji w tym uzyskanie warunków i uzgodnień opracowanego projektu z poszczególnymi właścicielami urządzeń infrastruktury technicznej, d) opracowanie projektu budowlanego, sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia , e) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów), f) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji administracyjnych g) zgłoszenie rozpoczęcie robót właściwemu organowi h) wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i odwodnieniem tych ulic i) opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postepowaniu wadium nie jest pobierane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się WYKONAWCA, który spełnia niżej określone warunki: WARUNKI 1 - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy ); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP ( art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 24 ustawy ); 2 - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 3 - akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy 2. ZAMAWIAJĄCY dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów wykazów szczegółowo określonych w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki WYKONAWCA spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta będzie podlegała odrzuceniu. 4. WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/wym. warunki. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, warunki i wielkości wykazane przez podmioty występujące wspólnie będą brane pod uwagę łącznie. Nie spełnienie powyższego wymagania spowoduje wykluczenie WYKONAWCY - konsorcjum. Doświadczenia podwykonawców ,ich potencjał oraz uprawnienia nie będą brane pod uwagę przy ustalaniu czy WYKONAWCA spełnia warunki udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.ZAMAWIAJĄCY żąda do złożenia przez WYKONAWCĘ, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, następujących dokumentów: w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności o którym mowa w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 1) Oświadczenie WYKONAWCY, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( - załącznik nr 2 ); 2) Oświadczenie WYKONAWCY , że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( załącznik nr 2 ); 3) Oświadczenie WYKONAWCY, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( załącznik nr 2 ); 4) Oświadczenie WYKONAWCY, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP ( załącznik nr 3 ); 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 6) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia, że Wykonawca akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy: 7) Oświadczenie Wykonawcy że zapoznał się ze SIWZ a w szczególności z warunkami opisu przedmiotu zamówienia i akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w Specyfikacji oraz w projekcie umowy, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty (załącznik nr 4 ) Ponadto Wykonawca składa: 8) WYKONAWCY, którzy zamierzają powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązani są w treści oferty lub w załączniku do oferty (nr 5) wskazać tą część zamówienia (określenie zakresu robót), których wykonanie powierzy podwykonawcom. 9) Ofertę przetargową wg załączonego wzoru, 10) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik 11) Kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany przez WYKONAWCĘ metodą kalkulacji szczegółowej osobno dla każdej ulicy w oparciu o załączony program funkcjonalno - użytkowy z uwzględnieniem zapisów zawartych w rozdziale XVI. Załączone do oferty dokumenty muszą potwierdzać spełnienie opisanych wyżej warunków. 2. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie i sposób komunikowania się : a) podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) pełnomocnik konsorcjum pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. c) każdy z wykonawców działających wspólnie powinien złożyć wszelkie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt 4-6 tego rozdziału powinny być złożone przez każdy podmiot osobno, natomiast pozostałe oświadczenia i dokumenty mogą być złożone razem. 4. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia dokumentów - oświadczeń o których wyżej mowa zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania (aktualne dane). Dokumenty o których wyżej mowa mogą ( za wyjątkiem pełnomocnictwa, - rozdział XIV pkt 7 SIWZ) potwierdzające spełnienie wymaganych warunków mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zakres i forma ww. dokumentów musi być zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego (Urząd Miejski Gminy Rawicz ul. Piłsudskiego 21 , 63-900 Rawicz) pok. nr 111 po wpłaceniu należności w wys. 20.00 PLN w kasie Urzędu, lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21 pokój 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie lub za pomocą faksu , z zastrzeżeniem protestu, który składa się wyłącznie w formie pisemnej na adres ZAMAWIAJĄCEGO. Złożenie protestu w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. 3. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszej za pomocą aukcji elektronicznej 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.