eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówRozbudowa strażnicy KP PSP w Myszkowie



Ogłoszenie z dnia 2007-08-28

Myszków: Rozbudowa strażnicy KP PSP w Myszkowie
Numer ogłoszenia: 151507 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie, ul. Jana Pawła II 11, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3131541, fax 034 3131541.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa strażnicy KP PSP w Myszkowie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z Rozbudową strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie na potrzeby Zintegrowanego Stanowiska Dyspozytorskiego powiatu myszkowskiego Na podstawie Wspólnego Słownika Zamówień przedmiot zamówienia określony jest kodem: 45 21 61 21-8 - obiekty straży pożarnej. 2. Rozbudowa budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie polega na: a) dobudowaniu do istniejącego budynku strażnicy trzykondygnacyjnego budynku przeznaczonego na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego o następującym programie użytkowym: ­ w poziomie parteru należy wykonać garaż dla: samochodów Pogotowia Ratunkowego, wozu bojowego GCBA, samochodu specjalnego cysterny SCZ - 18 oraz magazyn podręczny na środki gaśnicze, pomieszczenia kotłowni, wiatrołapu, i klatki schodowej - o łącznej powierzchni 271,2m2, ­ na pierwszym piętrze należy wybudować pomieszczenia: szatni, natrysków, WC, przedsionki, pomieszczenie ześlizgu, schowek porządkowy, pomieszczenie biurowe, świetlica do prowadzenia szkoleń, korytarz, klatka schodowa - o łącznej powierzchni - 271,2m2, ­ na drugim piętrze należy wykonać pomieszczenia: salę lekarzy, salę sanitariuszy i kierowców, natryski, WC, przedsionek, pokój do kontaktów z mediami, salę decyzyjną, salę operacyjną, pomieszczenia archiwizacji danych, zaplecze socjalne, korytarz, klatkę schodową - o łącznej powierzchni 272,6m, b) nadbudowaniu istniejącego parterowego budynku gospodarczego o jedną kondygnację w celu uzyskania sali gimnastycznej z zapleczem (szatnie) oraz korytarza - o łącznej powierzchni 276,6m2, c) wykonaniu: ­ przyłącza wody i inst. wod-kan, ­ instalacji elektrycznej, ­ instalacji wewnętrznej gazu, ­ kotłowni gazowej i wymiennikowi c.w.u., ­ instalacji c.o. i wentylacji mechanicznej, ­ instalacji kontroli dostępu, ­ instalacji telewizji przemysłowej. 3. Dane charakterystyczne budowanych obiektów: a) obiekt dobudowywany (pkt 2a): ­ wymiary gabarytowe: 19,00 x 18,26m, ­ powierzchnia zabudowy: 321,7m2, ­ powierzchnia użytkowa: 815,0m, ­ kubatura: 3 776m3. b) obiekt nadbudowywany (pkt 2b): ­ wymiary gabarytowe: 27,60 x 14,81m, ­ powierzchnia zabudowy: 325,0m2, ­ powierzchnia użytkowa: 276,6m, ­ kubatura: 1 867m3. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w projektach budowlanych, w przedmiarach robót i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek będzie spełniony jeżeli: a) z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia oraz będzie wynikało z tego dokumentu, że w stosunku do wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono likwidacji, z wyjątkiem sytuacji kiedy wykonawca po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; b) do oferty będą załączone dokumenty uprawniające kierownika budowy i kierowników robót do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek będzie spełniony jeżeli: a) w wykazie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostanie podane co najmniej jedno zadanie z zakresu budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy budynków, odpowiadające wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W tabeli należy umieścić wartości robót oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione przez wykonawcę roboty zostały wykonane należycie, wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; b) w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, który należy załączyć do oferty, wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wylizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia; c) w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda imiona i nazwiska: kierownika budowy oraz przynajmniej 6 pracowników, przewidzianych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; d) w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek będzie spełniony jeżeli: a) bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo-kredytowa, w których wykonawca posiada rachunek, w swojej informacji wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, potwierdzi, że wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 300 000,00zł lub potwierdzi zdolność kredytową wykonawcy do kwoty nie mniejszej 300 000,00 zł, b) z polisy ubezpieczenia, a w przypadku jej braku z innego dokumentu będzie wynikało, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności; c) z harmonogramu rzeczowo - finansowego będzie wynikało, że wykonawca jest w stanie wykonać zamówienie w oferowanym terminie, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 22 ust.1 pkt 4 warunek będzie spełniony jeżeli wykonawcy złożą stosowne oświadczenie wg wzoru podanego przez zamawiającego 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty uprawniające kierownika budowy i kierowników robót do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 6) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z podaniem nazwy i adresu firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 300 000,00 zł. lub potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy do kwoty nie mniejszej niż 300 000,00zł, 8) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, 9) kosztorys ofertowy, sporządzony na zasadach określonych przez zamawiającego, 10) harmonogram rzeczowo finansowy, którego wzór jest załączony do niniejszej SIWZ. Przy tworzeniu harmonogramu, należy podać w systemie kreskowym, z dokładnością do miesiąca, terminy realizacji robot pogrupowanych wg asortymentów grup kosztów. Pod lub nad harmonogramem kreskowym należy wpisać wartość robót netto przewidzianych do wykonania w poszczególnych miesiącach. Wykonawca wykonując harmonogram winien uwzględnić w kolejnych latach następujące finansowanie robót: - rok 2007 - 500 000,00 brutto - rok 2008 - 1 000 000,00 brutto - rok 2009 - dopełnienie do całkowitej wartości ceny ofertowej. 11) oświadczenie o spełnieniu warunku wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych dotyczącego udziału w postępowaniu - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 12) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z uiszczaniem podatków, 13) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o niezaleganiu w uiszczaniu opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 14) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.myszkow.katowice.kwpsp.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP w Myszkowie ul.Jana Pawła II 11 42-300 Myszków.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa PSP w Myszkowie ul.Jana Pawła II 11 42-300 Myszków pokój nr 7.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.