Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-22
Siemianowice Śląskie: Usługi w zakresie ubezpieczenia budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 151589 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie ubezpieczenia budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia budynków mieszkalnych, budynków niemieszkalnych - lokali użytkowych oraz garaży i kiosków w następujących zakresach: Zakres 1. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w szczególności obejmujące : pożar (ogień), uderzenie pioruna, wybuch, upadek statku powietrznego, zalanie (wydostawanie się wody, innych cieczy lub pary z urządzeń wodno-kanalizacyjnych lub technologicznych, w tym wskutek nieumyślnego pozostawienia otwartych kranów lub innych urządzeń przez Ubezpieczonego lub osoby, za które ponosi odpowiedzialność), awaria urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnych, deszcz nawalny, dym, grad, uderzenie fali dźwiękowej, silny wiatr (huragan), lawina, osuwanie się ziemi, powódź, przepięcie i przetężenie, w zakresie obejmującym wyłącznie szkody w instalacjach, sadza, ciężar śniegu lub lodu, uderzenie pojazdu mechanicznego, zapadanie się ziemi, upadek przedmiotów na ubezpieczone mienie, trzęsienie ziemi, pękanie mrozowe na łączną sumę 354 341 242,00 zł, Zakres 2. Rozszerzenie zakresu 1 o ryzyko kradzieży z włamaniem, kradzieży zwykłej i rabunku z następującymi limitami: Urządzenia i wyposażenie (środki niskocenne) - od kradzieży z włamaniem i rabunku - 50.000,00; Elementy wewnętrzne i zewnętrzne budynków, urządzeń i wyposażenia - od kradzieży zwykłej - 15.000,00, Zakres 3. OC w związku z posiadaniem i użytkowaniem nieruchomości oraz innego mienia - suma gwarancyjna 4 000 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Prowadzący postępowanie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1. pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.53.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać ważne zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tj. Dz.U. Z 2013r. Poz.950 z późn. zm.) w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające prawo prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 usługi polegające na świadczeniu usług w zakresie ubezpieczenia budynków mieszkalnych, które przedmiotem odpowiadają usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości sumy ubezpieczenia co najmniej 100.000.000,00 PLN brutto każda w zakresie ubezpieczenia mienia, (obejmujące swoim zakresem co najmniej ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie mienia), przy czym każda z nich wykonywana była nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi oświadczyć, że spełnia kryteria w zakresie pokrycia marginesu wypłacalności i kapitału gwarancyjnego środkami własnymi oraz posiadania aktywów w wysokości nie niższej niż wartość rezerw techniczno - ubezpieczeniowych brutto, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej ( tj. Dz.U. z 2013r. poz. 950 z późniejszymi zmianami) na dzień 31.12.2015. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy aniżeli wskazane terminy, należy przedstawić oświadczenie za ten krótszy okres. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, pod kątem potwierdzania przez informacje w nich zawarte spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Włączenie klauzul fakultatywnych - 13
- 3 - Termin płatności składki - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Prowadzący postępowanie przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy :a) zmniejszenie ilości przedmiotu ubezpieczenia i tym samym zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy pod warunkiem zaistnienia okoliczności wymagających zmniejszenia ubezpieczonego mienia w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę. b) zmiany wynagrodzenia (brutto) Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na usługi będące przedmiotem zamówienia. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Prowadzącemu Postępowanie pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmian z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz wyrażenia zgody przez Prowadzącego postępowanie na tę zmianę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgkim.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGKiM Sp. z o.o., ul. Śmiłowskiego 15, 41 - 100 Siemianowice Śląskie, Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - pokój nr 9. Cena SIWZ 19,20 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Dyrekcji Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śląskich..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich w 2025 r. Część warzywa i owoce , pieczywo, drób i wędliny
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Goleszów w latach 2025-2026
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Stanisławów
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia "Muzeum Pamięć i Tożsamość im. Św. Jana Pawła II (w organizacji)
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ŁUBNICE (4 CZĘŚCI)
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Pokój
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.