Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-17
Lubań: Dostawa pojemników i innych urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 151590 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Lwówecka 8, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7222229, 7222329, faks 075 7224633.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiuk.luban.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% własności Gminy Miejskiej Lubań.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników i innych urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy POTRÓJNYCH STOJAKÓW Z PRZYKRYWĄ DO SEGREGACJI ODPADÓW w ilości 4 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 określone jest w załączniku nr 7 do SIWZ. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA BIOODPADY o poj. 0,12 m3 w ilości 1.500 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 określone jest w załączniku nr 8 do SIWZ 3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA BIOODPADY o poj. 0,24 m3 w ilości 300 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 określone jest w załączniku nr 9 do SIWZ 4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE o poj. 1,10 m3 w ilości 100 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 określone jest w załączniku nr 10 do SIWZ 5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA BIOODPADY o poj. 0,01 m3 w ilości 10 000 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 określone jest w załączniku nr 11 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji: - dla zadania 1: co najmniej jednej dostawy potrójnych stojaków z przykrywą do segregacji odpadów w ilości min. 1 000 szt. - dla zadania 2: co najmniej dwie dostawy pojemników z tworzywa sztucznego na bioodpady o poj. 0,12 m3 w ilości min. 1 000 szt. - dla zadania 3: co najmniej dwie dostawy pojemników z tworzywa sztucznego na bioodpady o poj. 0,24 m3 w ilości min. 100 szt. - dla zadania 4: co najmniej dwie dostawy pojemników z tworzywa sztucznego na komunalne odpady zmieszane o poj. 1,10 m3 w ilości min. 100 szt. - dla zadania 5: co najmniej jednej dostawy pojemników z tworzywa sztucznego na bioodpady o poj. 0,01 m3 , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dostawę przedmiotu zamówienia w ilości jak wyżej. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika do SIWZ z podaniem dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane , b) dokumenty potwierdzające, że wymieniono w wykazie dostawy zostały wykonane należycie , c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgiuk.luban.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu
ul. Lwówecka 8
59-800 Lubań
- sekretariat -.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu ul. Lwówecka 8 59-800 Lubań - sekretariat -.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA POTRÓJNYCH STOJAKÓW Z PRZYKRYWĄ DO SEGREGACJI ODPADÓW w ilości 4 000 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Stojak potrójny (składany) 2.Wykonany z rurki aluminiowej 3.Nóżki stojaka zabezpieczone nakładką z tworzywa sztucznego. Zabezpieczenie nóżek przed rozkładaniem się 4.Na konstrukcji zamontowane 3 szt. pokrywy z tworzywa sztucznego o wymiarze max 32 cm x 40 cm, w kolorystyce: niebieski, żółty, zielony; 5.Pokrywy montowane na stałe do konstrukcji 6.W pokrywie zamontowany uchwyt mocujący worki na surowce wtórne Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 przez Wykonawcę na własny koszt i w terminie określonym przez Zamawiającego jako termin wykonania zamówienia, w trybie określonym w umowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,12 m3 w ilości 1 500 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,12 m3 w ilości 1 500 szt. - o następujących parametrach technicznych : 1)Pojemność 0,12 m3 2)Pojemnik z przykrywą na dwóch kółkach jezdnych 3)Wykonanie tworzywo sztuczne 4)Kolor brązowy 5)Otwory do przepływu powietrza na bokach pojemnika w ilości min.4 szt. 6)Wewnątrz pojemnika ruszt denny na odcieki 7)Konstrukcja pojemnika przystosowana do rozładunku przez samochody śmieciarki wyposażone we wsyp mechaniczny; 8)Na pojemniku winien znajdować się trwały napis: BIOODPADY ZGiUK Spółka z o. o.59 - 80 Lubań, ul. Lwówecka 8 tel. 75 722- 22 - 29 2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 przez Wykonawcę na własny koszt i w terminie określonym przez Zamawiającego jako termin wykonania zamówienia, w trybie określonym w umowie. 3.W celu potwierdzenia, że oferowane pojemniki odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ oraz innym przepisom prawnym do oferty należy dołączyć m.in.: kartę katalogową , atest higieniczny, certyfikat - deklarację zgodności, opinię ppoż. lub inny dokument zakładowy potwierdzający spełnienie wymagań technicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,24 m3 w ilości 300 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,24 m3 w ilości 300 szt. - o następujących parametrach technicznych : 1)Pojemność 0, 24 m3 2)Pojemnik z przykrywą na dwóch kółkach jezdnych 3)Wykonanie tworzywo sztuczne 4)Kolor brązowy 5)Otwory do przepływu powietrza na bokach pojemnika w ilości min. 4 szt. 6)Wewnątrz pojemnika ruszt denny na odcieki 7)Konstrukcja pojemnika przystosowana do rozładunku przez samochody śmieciarki wyposażone we wsyp mechaniczny; 8)Na pojemniku winien znajdować się trwały napis: BIOODPADY ZGiUK Spółka z o. o 59 - 800 Lubań ul. Lwówecka 8 tel. 75 722- 22 - 29 2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 przez Wykonawcę na własny koszt i w terminie określonym przez Zamawiającego jako termin wykonania zamówienia, w trybie określonym w umowie. 3.W celu potwierdzenia, że oferowane pojemniki odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ oraz innym przepisom prawnym do oferty należy dołączyć m.in.: kartę katalogową , atest higieniczny, certyfikat - deklarację zgodności, opinię ppoż. lub inny dokument zakładowy potwierdzający spełnienie wymagań technicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 1,1 m3 w ilości 100 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 1,1 m3 w ilości 100 szt. - o następujących parametrach technicznych : 1)Pojemność 1,1 m3 2)Pojemnik z przykrywą na czterech kółkach jezdnych 3)Wykonanie tworzywo sztuczne 4)Kolor zielony 5)Konstrukcja pojemnika przystosowana do rozładunku przez samochody śmieciarki wyposażone we wsyp mechaniczny; 6)Na pojemniku winien znajdować się trwały napis: ZGiUK Spółka z o. o.59 - 800 Lubań, ul. Lwówecka 8 tel. 75 722- 22 - 29 PROSZĘ NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU 2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 przez Wykonawcę na własny koszt i w terminie określonym przez Zamawiającego jako termin wykonania zamówienia, w trybie określonym w umowie. 3.W celu potwierdzenia, że oferowane pojemniki odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ oraz innym przepisom prawnym do oferty należy dołączyć m.in.: kartę katalogową , atest higieniczny, certyfikat - deklarację zgodności, opinię ppoż. lub inny dokument zakładowy potwierdzający spełnienie wymagań technicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,01 m3 w ilości 10 000 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,01 m3 w ilości 10 000 szt. - o następujących parametrach technicznych: 1)Pojemność 0,01 m3 2)Pojemnik z przykrywą 3)Wykonanie tworzywo sztuczne , odporne na UV , zimno, nagrzewanie i chemikalia 4)Kolor brązowy 5)Konstrukcja pojemnika przystosowana do tymczasowego gromadzenia bioodpadów w lokalu i transportu ich do pojemników zbiorczych 6)Uchwyt z drutu lub z tworzywa2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 przez Wykonawcę na własny koszt i w terminie określonym przez Zamawiającego jako termin wykonania zamówienia, w trybie określonym w umowie. 3.W celu potwierdzenia, że oferowane pojemniki odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ oraz innym przepisom prawnym do oferty należy dołączyć m.in.: kartę katalogową , atest higieniczny, certyfikat - deklarację zgodności, opinię ppoż. lub inny dokument zakładowy potwierdzający spełnienie wymagań technicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW PODR W LUBANIU W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Przebudowa drogi gminnej dz. nr 423/2, 421/2, 420, 439 w Radostowie Górnym
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Lubań
- Usługi społeczne dotyczące prowadzenia zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" w roku 2025
- Świadczenie usług cateringowych podczas 33 szkoleń dla rolników
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą chemii gospodarczej, materiałów i narzędzi do utrzymania czystości oraz środków czystości BHP dla pracowników MZUK
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Komunikacji
- Dostawa NOWYCH zamkniętych kontenerów metalowych typu: KP 7 i KP 10
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Wywóz odpadów komunalnych z terenu Cmentarza Komunalnego przy ul. Kożuchowskiej w Żaganiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.