Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-15
Janów Lubelski: Przebudowa drogi powiatowej nr 2810L Krzemień - Chrzanów - Goraj odcinek Branew - Chrzanów w lokalizacji od km 7+978 do km 9+778
Numer ogłoszenia: 151598 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720266, faks 015 8720191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2810L Krzemień - Chrzanów - Goraj odcinek Branew - Chrzanów w lokalizacji od km 7+978 do km 9+778.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2810L Krzemień - Chrzanów - Goraj odcinek Branew - Chrzanów w lokalizacji od km 7+978 do km 9+778. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na wykonaniu robót obejmujących między innymi: poszerzenie jezdni na odcinkach prostych do szerokości 5,5 m, a na łukach o R=150 do 6,1 m poprzez wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 15 cm, podbudowy z kruszywa łamanego grubości 30 cm, wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o średniej grubości 4 cm, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, przebudowę istniejącego pod koroną drogi w km 8+865 przepustu O 80 na przepust rurowy O 100 długości 10m, odbudowę istniejącego pod koroną drogi w km 9+215 przepustu O 100 dł. 10 m. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony został przy pomocy projektu wykonawczego, przedmiaru robót oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych. 3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i najpóźniej w dniu podpisania umowy zatwierdzenia w Zarządzie Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim harmonogramu rzeczowo - finansowego robót. Harmonogram rzeczowo - finansowy musi być zaakceptowany przez Inspektora nadzoru. 5. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawienia zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 6. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych - najpóźniej w dniu przekazania placu budowy - zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia planu BIOZ zgodnie z pkt 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku Nr 165, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz umieszczenia na budowie w widocznym miejscu, tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 7. Wymagany okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu następnym licząc od daty odbioru ostatecznego. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, ze oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują poprzez stosowne oświadczenia lub dokumenty, ze spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące szczegółowe warunki udziału: 1) Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, aktualne zaświadczenie o przynależności do samorządu zawodowego i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. 2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował (zakończył), co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem (przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć budowę lub przebudowę drogi klasy Z lub wyższej o długości minimum 1,8 km) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wartość wykonanej roboty, co najmniej równa cenie oferty). 3. Ocena spełnienia w/w warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 3 SIWZ. 2) W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy, Wykonawca załączy do oferty wykaz osób przewidzianych do objęcia funkcji kierownika budowy (wzór - zał. Nr 4 SIWZ) wraz z kserokopią uprawnień do kierowania robotami budowlanymi, aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządu zawodowego i aktualnym zaświadczeniem o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej poświadczonym przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca załączy do oferty wykaz minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zrealizowanej przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór zał. Nr 5 SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze wykazane roboty zostały wykonane należycie. 3. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć: 1) Ofertę przetargową (z ceną brutto, wartością netto i podatkiem VAT) (wzór zał. nr 1 SIWZ) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (zał. nr 2 SIWZ). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np.: odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z dnia 24 maja 2006r.). 5. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: 1) Oświadczenie wymienione w pkt. 1 ppk 1) - winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców składających wspólna ofertę, 2) Dokumenty wymienione w pkt. 1 ppk 2) - muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, 3) Dokumenty wymienione w pkt. 2 - winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólna ofertę, w stosunku, do których z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że winni potwierdzić spełnienie warunku..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Nr referencyjny nadany postępowaniu: ZDP-J/IiN/342/9/09 Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekaz w/w dokumentów oraz informacji faksem, pod warunkiem niezwłocznego ich pisemnego potwierdzenia (dostarczenia osobiście lub niezwłoczne przesłanie drogą pocztową). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcą jest Barbara Łukasz tel. 0158720266.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Utrzymanie i konserwacja dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 30/ZP/25
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Utrzymanie szlaków operacyjnych i dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2025 roku.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 196 w m. Czerwonak na odcinku od skrzyżowania z ul. Krętą do skrzyżowania z ul. Okrężną
- "Remonty cząstkowe dróg powiatowych"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.