Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-07
Jelenia Góra: Rekultywacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych obręb Grabarów
Numer ogłoszenia: 151617 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546170, 75 46 251, fax 075 7546159, 76 47 985.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych obręb Grabarów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę istniejącej drogi dojazdowej do gruntów rolnych o dł. 899,72 mb położonej w Jeleniej Górze obręb 23 NE oznaczonej na mapie ewidencyjnej gruntów jako działki nr 16 AM 65 i nr 3 AM 66 stanowiące własność Gminy Jelenia Góra. Przebudowa drogi polegać będzie na wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego oraz odpowiedniemu jej odwodnieniu. Charakterystyka obiektu : - długość drogi - 899,72 m - szerokość jezdni zmienna - 2,50 m - 5,00 m - szerokość pobocza - 2 x 0,50 m - powierzchnia jezdni z asfaltobetonu - 3.082,70 m2 - powierzchnia poboczy z kamienia łamanego - 900,00 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium 5000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki i wymagania określone art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 - tekst jednolity) oraz zawarte w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ważne przez cały czas trwania umowy). 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje zgodnie z odrębnymi przepisami wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 6) Dowód wniesienia wadium, 7) Wypełnione załączniki do SIWZ. Dodatkowo Wykonawca musi wykazać się: 1) Wykonawca lub konsorcjum muszą przedłożyć referencje za wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zamówienia o podobnym charakterze i kosztach. Za podobny charakter Zamawiający uzna wyłącznie realizację budowy, remontu , przebudowy lub modernizacji drogi. 2) Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlane. 3) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zobowiązani są do złożenia tego pełnomocnictwa wraz z ofertą;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeleniagora.pl/BIP/Zamówienia publiczne/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jelenia Góra Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa al. Wojska Polskiego 36 58-500 Jelenia Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Jelenia Góra Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa al. Wojska Polskiego 36 58-500 Jelenia Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- "KPN/19/2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego z napędem 4x4 typu pickup z agregatem wodno-pianowym zamontowanym na skrzyni ładunkowej"
- Budowa inst. klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz budowa inst. regulacji wilgotności powietrza w pom. na poziomie piwnic budynku Sądu Rejonowego w Bolesławcu.
- Dostawa, montaż i uruchomienie 3 aparatów do hemodializy dla Stacji dializ w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- KPN/17/2024 "Remont murów oporowych oraz bruków na Drodze Jubileuszowej na Śnieżce"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli z pięciu Zespołów Szkół zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra prowadzących kształcenie zawodowe
- KPN/18/2024 "Kontynuacja realizacji robót budowlanych III etapu inwestycji: Centrum Przyrodniczo-Edukacyjne Karkonoskiego Parku Narodowego Pałac Sobieszów - Etap III/C - Wnętrza Spichlerza"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg Wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 3 zadania.
- PRZEBUDOWA UL. DĘBOWEJ W JAROGNIEWIE ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. OŁUŻNA, CELEM POPRAWY INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY GOŚCINO.
- Remont drogi powiatowej nr 2324G na odcinku Rybina - Cegielnia
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2024 roku - 2 postępowanie
- Wykonanie części układu komunikacyjnego na terenie Parku Szelągowskiego w Poznaniu
- Remonty bieżące dróg, chodników i placów o nawierzchniach innych niż asfaltowe oraz urządzeń odwadniających.
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.