eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńZagospodarowanie terenów zieleni wzdłuż Trasy Średnicowej na wysokości ul. Wybickiego w trybie projektuj i buduj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-16

Toruń: Zagospodarowanie terenów zieleni wzdłuż Trasy Średnicowej na wysokości ul. Wybickiego w trybie projektuj i buduj
Numer ogłoszenia: 151645 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132927 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów zieleni wzdłuż Trasy Średnicowej na wysokości ul. Wybickiego w trybie projektuj i buduj.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenów zieleni wzdłuż ekranów dźwiękochłonnych Trasy Średnicowej przy ul. Wybickiego w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. 1.2. Obszar opracowania obejmuje obszary oznaczone 6A i 6B, tj. działki stanowiące własność Gminy Miasta Toruń i Województwa Kujawsko-Pomorskiego o numerach ewidencyjnych: 6A - obręb 38 - nr: 690/4, 689, część 686/4, część 708, część 687, część 688 oraz obręb 3 - nr: część 576/2, część 578/6, 576/4, 576/5, 578/7; 6B - obręb 38 - 698/13, część 698/9 oraz obręb 3 - nr: część 612/4, część 576/2, 576/3, 578/9, 615/2, 612/6. 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) wykonanie mapy syt.-wys. w skali 1:500 z aktualizacją do celów projektowych; 2) sporządzenie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, z zastrzeżeniem § 1 ust. 4 wzoru umowy, w zakresie obejmującym m.in. wykonanie: a) nawierzchni alejek i placyków wypoczynkowych z kostki betonowej obramowanej obrzeżem betonowym na łącznej powierzchni 705m2, b) nawierzchni alejek wodoprzepuszczalnych obramowanej obrzeżem betonowym na łącznej powierzchni 535m2, c) nawierzchni trawiastych na łącznej powierzchni 5948 m2, d) nasadzeń krzewów żywopłotowych z cisa pośredniego Hicksi o wys. ok. 40cm na łącznej długości 585 m., e) nasadzeń 530 szt. bylin z rodzaju kostrzewa, rozchodnik, macierzanka, f) nasadzeń 70 szt. drzew ozdobnych, g) ustawienie łącznie 34 zestawów ławek z oparciami i koszy na śmieci; 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 5) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych i ogrodniczych poza wykonaniem nasadzeń 70 szt. drzew ozdobnych, zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 6) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy opracowany przez mgr inż. arch. Andrzeja Krzysztofa Barysz i mgr inż. arch. Joannę Ciszak - zał nr 1 do siwz. 1.5. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z wymienionym programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie. 1.6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową. 1.7. Sprawowanie przez Wykonawcę czynności nadzoru autorskiego obejmuje zakres ustalony ustawą Prawo budowlane, polegający w szczególności na: 1) czuwaniu w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową, 2) wyjaśnianiu realizatorowi robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, 3) uzgadnianiu z Zamawiającym i realizatorem robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej, 4) udziale w komisjach i naradach technicznych oraz uczestnictwo w odbiorze inwestycji. 1.8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 1.9. Wymagania zamawiającego i informacje dotyczące podwykonawstwa, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11 PZP oraz zaliczek, o których mowa w art. 151a ust. 1 PZP zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Transbruk Barczyńscy Sp. z o.o., Pigża, ul. Wojewódzka 3a,, 87-152 Łubianka, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 278061,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 298842,02

  • Oferta z najniższą ceną: 298842,02 / Oferta z najwyższą ceną: 832166,34

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.