eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Wymiana stolarki okiennej w szkołach podstawowych w m. Wrocki, Ostrowite i Nowogród na terenie Gminy Golub-Dobrzyń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Golub-Dobrzyń: Wymiana stolarki okiennej w szkołach podstawowych w m. Wrocki, Ostrowite i Nowogród na terenie Gminy Golub-Dobrzyń
Numer ogłoszenia: 151648 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Golub-Dobrzyń, pl. Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6835405, fax 056 6835276.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w szkołach podstawowych w m. Wrocki, Ostrowite i Nowogród na terenie Gminy Golub-Dobrzyń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: Szkoła Podstawowa we Wrockach: 1.Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno -rozwieranych, jednodzielnych z PCV o powierzchni do 1,0 m2, 2.Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych, jednodzielnych z PCV o pow. ponad 1,5 m2, 3.Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych, dwudzielnych z PCV o pow. do 2,5 m2, 4.Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych, dwudzielnych o pow. ponad 2,5 m2 5.Obróbka z blachy ocynkowanej o szerokości do 25 cm. Szkoła Podstawowa w Ostrowitem: - Sala gimnastyczna: 1.Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych, dwudzielnych z PCV o pow. do 2,0 m2, 2.Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych, jednodzielnych z PCV o pow. ponad 1,5 m2, - Szkoła pod nadzorem konserwatora: 3.Demontaż i montaż okien uchylnych jednodzielnych z PCV o pow. do 1,0 m2 4.Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych, dwudzielnych z PCV o pow. do 2,0 m2, 5.Demontaż i montaż okien uchylnych jednodzielnych z PCV o pow. ponad 1,0 m2, 6.Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych, czterodzielnych z PCV o pow. ponad 2,5 m2, 7.Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych, czterodzielnych z PCV o pow. do 2,5 m2, 8.Okna dachowe FAKRO 3 szt. 9.Obsadzenie podokienników z konglomeratu dł. ponad 1 m. 10.Wszystkie okna z nawiewnikami za wyjątkiem okien dachowych Fakro -3 szt., 11.Montaż kapiteli (głowiczki) więczącej listwy przymykowe, 12.Nowa stolarka okienna winna być wykonana zgodnie z zaleceniami WUOZ w Toruniu, powinna odwzorować proporcje, podziały oraz detal zgodnie z zachowanymi historycznymi oknami, 13.Detal do montażu dostarcza Zleceniodawca. Szkoła Podstawowa w Nowogrodzie: 1.Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych, 3dzielnych z PCV o pow. ponad 2,5 m2, 2.Obróbki przy szer. w rozw. do 25 cm - z blachy ocynkowanej - parapety zewnętrzne. Roboty wykonać zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - oświadczenie że zapoznano się z dokumentacją przetargową. - wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. nr 3 do SIWZ. - oświadczenie o udzieleniu 2 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://golub-dobrzyn.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Golu-Dobrzyń, ul. Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Golu-Dobrzyń, ul. Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, pokój nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.