Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-06
Busko-Zdrój: Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego w ulicy Lipowej i Sole w Busku - Zdroju
Numer ogłoszenia: 151650 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego w ulicy Lipowej i Sole w Busku - Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na budowie linii kablowej oświetlenia ulicznego w ulicy Lipowej i Sole w Busku - Zdroju. 2. Zakres prac: 2.1 Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego długość trasy 732 m (długość kabla 873m). 2.2 Zabudowa słupów oświetleniowych kpl. 24 typu Ruda 8m w kolorze RAL (czarnym) lub równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w projekcie na fundamentach F150. 2.3 Montaż opraw oświetleniowych typu: a) Mini LUNA 30LED (36 W) lub równoważne - kpl 9 ul. Sole z wbudowaną redukcją mocy. b) Mini LUNA 30LED (51 W) lub równoważne - kpl 15 ul. Lipowa z wbudowaną redukcją mocy. Uwaga: Zamawiający informuje, że roboty budowlane dotyczące przedmiotowej linii oświetleniowej będą realizowane równocześnie z firmą PGE Dystrybucja S.A. Skarżysko-Kamienna, której zakres robót obejmuje przebudowę istniejącej napowietrznej linii niskiego napięcia z przyłączami do budynków na linię kablową w ul. Lipowej oraz ul. Sole. Realizacja zadania w ramach projektu *SOWA* wymaga precyzyjnych danych w zakresie zastosowanego sprzętu, mocy systemu po modernizacji, skali redukcji mocy oraz potwierdzenia, że oświetlenie ulic po modernizacji będzie zgodne z zaleceniami normy PN-EN13201. Przyjęte rozwiązania gwarantują spełnienie kryteriów dla realizacji zadania w ramach projektu *SOWA* w zakresie parametrów oświetleniowych, ograniczenia emisji CO2 itp. narzuconych w ramach projektu *SOWA* Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych niż parametry wymienione w dokumentacji, jednakże równoważność zastosowanych materiałów i urządzeń będzie podlegała badaniu i ocenie. Wymagania dla opraw równoważnych. 1. Łączna moc opraw nie powinna przekroczyć 1,3 kW. 2. Oprawy zastosowane zamiennie muszą zapewnić doświetlenie drogi zgodnie z normą PN-EN13201 przy uwzględnieniu kategorii drogi dla: ul. Lipowa ME5, ul. Sole ME5, przedłużenie ul. Sole ME6. Wykonawca przedkłada odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne , a w przypadku opraw równoważnych dokumenty pozwalające stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Zamawiający żąda od Wykonawców składających oferty w oparciu o oprawy oświetleniowe równoważne: - złożenia w ofercie kart katalogowych potwierdzających parametry sprzętu oraz jego dane techniczne zawierające rozsył światła opraw oświetleniowych całej bryły światłości w formie bazy danych umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych ulic w ogólnie dostępnym programie komputerowym do wspomagania obliczeń. Udostępnienie winno mieć miejsce równocześnie z chwilą składania ofert. - załączenia do oferty wyliczeń parametrów oświetleniowych potwierdzających spełnienie normy PN-EN13201. - obliczenia oraz prezentacja wyników obliczeń musi być w pełni zgodna z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu tj. identyczna geometria dróg i usytuowania słupów, rodzaj nawierzchni, położenie obserwatorów. Poziom współczynnika - wskaźnika utrzymania - należy dobrać zgodnie z parametrami użytej oprawy oświetleniowej. Wydruki muszą zawierać wszystkie wyliczone parametry dla punktów zgodnie z siatką obliczeniową projektu Zamawiającego. Spełnienie powyższych warunków gwarantuje możliwość porównania zastosowanych opraw i uznania ich równoważności na podstawie efektu oświetleniowego uzyskiwanego w tożsamych warunkach. Wymagania w stosunku do opraw oświetleniowych: - oprawy powinny być wyposażone w stopniowy system redukcji mocy. 100% świecenia w godzinach do 22:00 70% świecenia w godzinach od 22:00 do 24:00 50% świecenia w godzinach od 24:00 do 5:00 70% świecenia w godzinach od 5:00 do 6:00 100% świecenia w godzinach od 6:00 - oprawa powinna legitymować się stopniem ochrony przed wnikaniem pyłu i wody nie mniejszym niż IP 66 - korpus oprawy wykonany z ciśnieniowego odlewu aluminiowego o bardzo wysokiej odporności na uderzenia min. IK 08 - klosz oprawy powinien być wykonany z płaskiego, hartowanego szkła (odporności na uderzenia min. IK 08) - w przypadku gdy oprawa wyposażona jest w zewnętrzny radiator rozpraszający ciepło emitowane przez diody LED, wymagane jest aby konstrukcja radiatora umożliwiała swobodne odprowadzanie wody i brudu osadzającego się na oprawie. - trzpień mocujący oprawę powinien umożliwiać regulację nachylenia oprawy: +10o /-10o - elementy mocujące oprawę na słupie/wysięgniku ( śruby, podkładki ) powinny być wykonane ze stali nierdzewnej i gwarantować stabilny montaż - oprawa powinna być wyposażona w panel LED w diody o emitowanej barwie światła: 4000 K +/- 200 K i o wskaźniku oddawania barw Ra min. 70 - panel LED powinien być wyposażony w kostkę przyłączeniową, która w razie awarii powinna umożliwiać jego szybką wymianę. Panel LED powinien stanowić integralną całość i nie być rozczłonkowany na pojedyncze moduły połączone ze sobą połączeniami lutowanym - oprawy muszą posiadać dostępne bazy danych dla ogólnodostępnych programów obliczeniowych parametrów oświetleniowych - oprawy wykonane w II klasie ochronności - możliwość wymiany zasilacza bez konieczności zdejmowania oprawy ze słupa - współczynnik mocy przy mocy nominalnej *większej* 0,9 - zakres temperatur pracy: -35o C *większej lub równej* To *mniejszej lub równej* 35o C - zakłócenia sieci elektrycznej THD *mniejszej* 20% - oprawa powinna posiadać deklaracje zgodności CE i certyfikat ENEC - minimalny okres gwarancji obejmujący sprawne działanie kompletnej oprawy oświetleniowej powinien wynosić 7 lat - czas pracy źródeł światła, trwałość średnia min. 80 000 godzin 2.4 Podłączenie do nowo wybudowanej szafy sterowniczej ZKP11 zasilanej ze stacji transformatorowej 15/04 kV Busko Sole. 3. Szczegółowy zakres robót określają: a) projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ; b) przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do SIWZ; d) projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 10 do SIWZ; Wymagany okres gwarancji na wszystkie wykonane roboty budowlane (materiały i robocizna z pominięciem opraw oświetleniowych ) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. Okres gwarancji obejmujący sprawne działanie kompletnej oprawy oświetleniowej powinien wynosić 84 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. Na dzień odbioru końcowego robót Wykonawca dostarczy inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wybudowanej linii energetycznej w 2 egz. w formie wydrukowanej (oraz na płycie CD w formacie .dxf AutoCad), przyjętą do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego oraz uporządkuje teren robót po ich zakończeniu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 najważniejszych zamówień polegających na budowie, lub przebudowie, lub rozbudowie kablowej linii oświetlenia ulicznego, w tym jedno zamówienie o wartości min. 100.000 zł z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniu dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej z zakresu sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z oświadczeniem, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy dołączyć: Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru w/g Załącznika 1,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy). 3.Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach gdy: - opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. siła wyższa (np.: klęska żywiołowa, niesprzyjające warunki atmosferyczne). Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności - do czasu ustąpienia tych okoliczności; - wystąpią roboty dodatkowe; - wystąpią na nieruchomości zdarzenia niemożliwe do przewidzenia wcześniej (np. odsłonięcia archeologiczne); - wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do realizacji zadania; - wystąpią niezależne od Wykonawcy opóźnienia w dostawach materiałów budowlanych, których nie można pozyskać od innych producentów (dostawców) 4.Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia różnic w obmiarach w stosunku do przedmiarów robót. 5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach: a) rozliczenia wykonanych robót kosztorysem powykonawczym, na podstawie wskaźników cenowych ujętych w kosztorysie ofertowym, w oparciu o dokonany przez Inspektora nadzoru obmiar robót; b) zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy, c) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach, podatkowych, w tym zmiany w podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 36 c.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa i montaż dwóch urządzeń do suchego hydromasażu
- "Opracowanie dokumentacji technicznej na modernizację infrastruktury Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju"
- Dostawa sprzętu gastronomicznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa drukowanych etykiet na butelki PET na potrzeby Zakładu Produkcji Zdrojowej
- " ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU "WILLA BAGATELA" NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WRAZ Z PLANOWANĄ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA DLA INWESTYCJI NA OBIEKT SANATORYJNY"
- Dostawa pieluch o podwyższonej chłonności oraz drobnego sprzętu jednorazowego do spirometrii dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busu-Zdroju.
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- SVA/4620-147/2025: Termomodernizacja budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trzyciąż
- Budowa osobowej windy wewnętrznej w budynku nr 1 Szpitala Powiatowego w Choszcznie.
- Awaryjne naprawy instalacji elektrycznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach (cz. 1 - rejon OEB - 1, 4, 6 + cz. 2 - rejon OEB - 2, 3, 5)
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.