eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzPRZEPROWADZENIE 4-KURSÓW Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ZAKRESU, ZAGADNIEŃ, TERMINOLOGII LOGISTYCZNEJ - SPRAWA NR 60/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-22

Grudziądz: PRZEPROWADZENIE 4-KURSÓW Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ZAKRESU, ZAGADNIEŃ, TERMINOLOGII LOGISTYCZNEJ - SPRAWA NR 60/2015
Numer ogłoszenia: 151668 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE 4-KURSÓW Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ZAKRESU, ZAGADNIEŃ, TERMINOLOGII LOGISTYCZNEJ - SPRAWA NR 60/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przeprowadzenia kursu stacjonarnego języka angielskiego na poziomie I według wymagań STANAG 6001 w Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu. 2. Usługa przeprowadzenia kursu języka angielskiego będzie realizowana poprzez przeprowadzenie 4 kursów języka angielskiego stacjonarnego na poziomie I według wymagań STANAG 6001 - (jedna grupa w ramach jednego kursu) - 111 godzin dydaktycznych, w tym I tydzień szkoleniowy - 37 godzin dydaktycznych, II i III tydzień szkoleniowy - 74 godzin dydaktycznych. 3. Uwarunkowania dla przeprowadzenia kursu języka angielskiego według wymagań STANAG 6001: 1) Czas przewidziany na przeprowadzenie został określony w ust. 2 - 1 godz. dydaktyczna = 45 min; 2) Grupa uczestników w ramach jednego kursu liczyć będzie do 15 osób; 3) Wymagana liczba lektorów: minimum 4 lektorów, pracujących w systemie zmianowym tzn. zmieniających się co 2-3 dni; 4) Tryb zajęć: zajęcia odbywać się będą codziennie w dni robocze od poniedziałku do czwartku od godz. 7.30 do 14.20 (8 godzin dydaktycznych dziennie), w piątek od godz. 7.30 do 11.50. 5) Dni tygodnia w których odbywać się będą zajęcia: 1 kurs - 07 - 25.09.2015 r. 2 kurs - 05 - 23.10.2015 r. 3 kurs - od 29.10.2015 r. do 19.11.2015 r. 4 kurs - od 30.11.2015 r. do 18.12.2015 r. 6) Kurs stacjonarny języka angielskiego poziom I prowadzony będą przez Wykonawcę na podstawie następujących dokumentów: Ramowego i Szczegółowego programu nauczania języka angielskiego w Wojskach Lądowych - poziom podstawowy (SPJ 1111 według STANAG 6001) dostępny do wglądu u przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki na etapie realizacji umowy; Decyzją Nr 501/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 29 grudnia 2010 roku w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w Resorcie Obrony Narodowej - dostępną do wglądu u przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki na etapie realizacji umowy; Wytycznymi Szefa Szkolenia Wojsk Lądowych z dnia 10 grudnia 2012 roku w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języka angielskiego w Wojskach Lądowych - dostępnymi do wglądu u przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki na etapie realizacji umowy; Rozkazem Nr 394 Dowódcy Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych z dnia 04 lipca 2014 roku w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w jednostkach podległych Dowódcy Generalnemu Rodzajów Sił Zbrojnych- dostępnym do wglądu u przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki na etapie realizacji umowy; Planem kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w Resorcie Obrony Narodowej na 2015 rok - dostępnym do wglądu u przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki na etapie realizacji umowy; Planem kursu stacjonarnego języka angielskiego poziomu SPJ 1111 - dostępnym do wglądu u przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki na etapie realizacji umowy; Planami - Konspektami opracowywanymi przez lektora bezpośrednio prowadzącego zajęcia na podstawie Instrukcji o działalności szkoleniowo-metodycznej Szkol. 816/2009 (dostępnej do wglądu u przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki na etapie realizacji umowy) i zatwierdzanymi przez przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki nie później niż w piątek poprzedzający tydzień zajęć. 7)Wzory planu i konspektu przedstawiciel Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu uszczegółowi z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 8)Wykonawca jest zobowiązany w terminie nie później niż 7 dni kalendarzowych po zakończeniu kursu przekazać przedstawicielowi Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu komplet dokumentów obejmujący plany miesięczne i tygodniowe oraz plany - konspekty przeprowadzonych zajęć. 9) Przeprowadzone kursy winny odbywać się w oparciu o tematy stanowiące załącznik do treści SIWZ. 10) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi przez wykwalifikowanych lektorów posiadających wszelkie niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie. 11) Wykonawca zapewnia i ponosi koszty materiałów dydaktycznych, pomocniczych, testów kontrolnych, podręczników. Dobór środków, materiałów dydaktycznych niezbędnych do realizacji tematów zajęć pozostawia się w gestii lektora. 4. Realizacja usługi odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki, na terenie Centrum. Centrum Szkolenia Logistyki zabezpieczy sale wykładowe - audytoryjne oraz umożliwi korzystanie z posiadanego sprzętu audiowizualnego, oraz umożliwi podłączenie sprzętu komputerowego lektorów do sieci elektrycznej. 5. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 350,00 zł 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 3. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804.). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 4 pkt 5 , należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy) Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. Dopuszcza się załączenie oryginału dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.9 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP oraz gdy Wykonawca zagwarantuje poprzez oświadczenie woli, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) oraz, że dysponuje co najmniej: czterema lektorami na 1 grupę, posiadającymi dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku filologia angielska (anglistyka) lub kierunku o profilu język angielski - (co najmniej licencjat) oraz minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia kursów językowych (język angielski). Zamawiający dopuszcza, by osoby wskazane przez Wykonawcę jednocześnie występowały jako lektor dla kilku lub wszystkich grup. Wykonawca przedłoży w tym celu wykaz osób (lektorów), które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia określonych jak powyżej np. kserokopia dokumentu ukończenia studiów wyższych itp. potwierdzone z zgodność z oryginałem Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów jak powyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (art. 26 ust. 2e Ustawy). 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. lub / i Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia wykona samodzielnie. Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć: Formularz ofertowy;Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału;Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu; Wykaz osób (lektorów); Wykaz wykonanych szkoleń;Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy; Oświadczenie o przynależności / nie przynależności do grupy kapitałowej;Informacja o Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne - 24
  • 3 - Doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego zgodnie ze STANAG 6001 - 16

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego - w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (np. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy); 2) zmiany zakresu podwykonawstwa; 3) zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy Wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 4) zamianę danego lektora - ujętego na wykazie załączonym wraz z ofertą - pod warunkiem spełnienia minimalnych wymagań określonych dla danej osoby w SIWZ, w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy; 5) zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia kursów oraz rezygnacji z kursu, w wyniku zaistnienia sytuacji niezależnej od Zamawiającego, a powstałej w związku z ustaleniami w Resorcie Obrony Narodowej; Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:4zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 8,63 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2015 godzina 09:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: PRZEPROWADZENIE 4-KURSÓW Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ZAKRESU, ZAGADNIEŃ, TERMINOLOGII LOGISTYCZNEJ - sprawa nr 60/2015 nie otwierać do dnia 02.07.2015 r. do godziny 10:00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT (art. 36 ust. 1 pkt 13 Ustawy) 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium: 1) cena oferty - 60 pkt: sposób dokonywania oceny: Cn = C of.n./ Cof.b. x 60 pkt gdzie: Cn - liczba punktów za kryterium cena Cof.n. - cena oferty najniższej Cof.b. - cena oferty badanej Oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 punktów, każda następna będzie przeliczana w stosunku do oferty z ceną najniższą według wzoru w ust. 1. 2) kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne - 24 pkt: sposób dokonywania oceny: Kb = Kbo /24 pkt. (Kbmax) x 24 pkt gdzie: Kb - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne Kbo - suma liczby punktów za kryterium kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne czterech lektorów z najwyższą liczbą punktów Kbmax - maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca Kwalifikacje zawodowo - specjalistyczne Liczba punktów a) dyplom ukończenia studiów magisterskich na kierunku filologia angielska (anglistyka) lub innym kierunku o profilu język angielski 2 pkt b) ukończenie kursu lub szkoły języka angielskiego na terenie kraju anglojęzycznego (poświadczone dokumentem takim jak certyfikat, dyplom itp., przetłumaczone na język polski poświadczone za zgodność z oryginałem); 1 pkt c) posiadanie świadectwa złożenia egzaminu wg STANAG 6001 na poziomie 4444 1 pkt d) przeprowadzenie kursu języka angielskiego wg STANAG 6001 potwierdzonego dokumentem złożonym w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem 2 pkt Za kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne każdy z wykazanych przez Wykonawcę lektorów może uzyskać maksymalnie 6 pkt., a Wykonawca łącznie 6 pkt. x 4 lektorów = 24 pkt. 3) doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego zgodnie ze STANAG 6001 - 16 pkt: sposób dokonywania oceny: Kd = IKbo/ 8 (Kmax) x 16 pkt. gdzie: Kd - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium doświadczenie Kbo - ilość kursów badanej oferty Kmax - ilość kursów max Zamawiający będzie oceniał maksymalnie 8 kursów o minimalnym wymiarze jednej grupy - min. 111 godzin według liczby porządkowej sporządzonej przez Wykonawcę tabeli wykazu (jeden kurs języka angielskiego według STANAG 6001 przeprowadzony przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres przeprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentem potwierdzającym jego należy wykonanie = 2 pkt, maksymalna liczba punktów za przedmiotowe kryterium = 16 pkt). Wykaz należy złożyć według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pn - łączna liczba punktowa) za kryterium ceny, kwalifikacji zawodowo-specjalistycznych oraz doświadczenia w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego zgodnie ze STANAG 6001: Pn = Cn + Kb + Kd 3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg ust. 1 pkt 1), 2) i 3) oraz ust. 2, zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną (art. 91 ust. 4 Ustawy)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.