Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-22
Grudziądz: PRZEPROWADZENIE 4-KURSÓW Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ZAKRESU, ZAGADNIEŃ, TERMINOLOGII LOGISTYCZNEJ - SPRAWA NR 60/2015
Numer ogłoszenia: 151668 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE 4-KURSÓW Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ZAKRESU, ZAGADNIEŃ, TERMINOLOGII LOGISTYCZNEJ - SPRAWA NR 60/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przeprowadzenia kursu stacjonarnego języka angielskiego na poziomie I według wymagań STANAG 6001 w Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu. 2. Usługa przeprowadzenia kursu języka angielskiego będzie realizowana poprzez przeprowadzenie 4 kursów języka angielskiego stacjonarnego na poziomie I według wymagań STANAG 6001 - (jedna grupa w ramach jednego kursu) - 111 godzin dydaktycznych, w tym I tydzień szkoleniowy - 37 godzin dydaktycznych, II i III tydzień szkoleniowy - 74 godzin dydaktycznych. 3. Uwarunkowania dla przeprowadzenia kursu języka angielskiego według wymagań STANAG 6001: 1) Czas przewidziany na przeprowadzenie został określony w ust. 2 - 1 godz. dydaktyczna = 45 min; 2) Grupa uczestników w ramach jednego kursu liczyć będzie do 15 osób; 3) Wymagana liczba lektorów: minimum 4 lektorów, pracujących w systemie zmianowym tzn. zmieniających się co 2-3 dni; 4) Tryb zajęć: zajęcia odbywać się będą codziennie w dni robocze od poniedziałku do czwartku od godz. 7.30 do 14.20 (8 godzin dydaktycznych dziennie), w piątek od godz. 7.30 do 11.50. 5) Dni tygodnia w których odbywać się będą zajęcia: 1 kurs - 07 - 25.09.2015 r. 2 kurs - 05 - 23.10.2015 r. 3 kurs - od 29.10.2015 r. do 19.11.2015 r. 4 kurs - od 30.11.2015 r. do 18.12.2015 r. 6) Kurs stacjonarny języka angielskiego poziom I prowadzony będą przez Wykonawcę na podstawie następujących dokumentów: Ramowego i Szczegółowego programu nauczania języka angielskiego w Wojskach Lądowych - poziom podstawowy (SPJ 1111 według STANAG 6001) dostępny do wglądu u przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki na etapie realizacji umowy; Decyzją Nr 501/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 29 grudnia 2010 roku w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w Resorcie Obrony Narodowej - dostępną do wglądu u przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki na etapie realizacji umowy; Wytycznymi Szefa Szkolenia Wojsk Lądowych z dnia 10 grudnia 2012 roku w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języka angielskiego w Wojskach Lądowych - dostępnymi do wglądu u przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki na etapie realizacji umowy; Rozkazem Nr 394 Dowódcy Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych z dnia 04 lipca 2014 roku w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w jednostkach podległych Dowódcy Generalnemu Rodzajów Sił Zbrojnych- dostępnym do wglądu u przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki na etapie realizacji umowy; Planem kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w Resorcie Obrony Narodowej na 2015 rok - dostępnym do wglądu u przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki na etapie realizacji umowy; Planem kursu stacjonarnego języka angielskiego poziomu SPJ 1111 - dostępnym do wglądu u przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki na etapie realizacji umowy; Planami - Konspektami opracowywanymi przez lektora bezpośrednio prowadzącego zajęcia na podstawie Instrukcji o działalności szkoleniowo-metodycznej Szkol. 816/2009 (dostępnej do wglądu u przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki na etapie realizacji umowy) i zatwierdzanymi przez przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki nie później niż w piątek poprzedzający tydzień zajęć. 7)Wzory planu i konspektu przedstawiciel Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu uszczegółowi z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 8)Wykonawca jest zobowiązany w terminie nie później niż 7 dni kalendarzowych po zakończeniu kursu przekazać przedstawicielowi Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu komplet dokumentów obejmujący plany miesięczne i tygodniowe oraz plany - konspekty przeprowadzonych zajęć. 9) Przeprowadzone kursy winny odbywać się w oparciu o tematy stanowiące załącznik do treści SIWZ. 10) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi przez wykwalifikowanych lektorów posiadających wszelkie niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie. 11) Wykonawca zapewnia i ponosi koszty materiałów dydaktycznych, pomocniczych, testów kontrolnych, podręczników. Dobór środków, materiałów dydaktycznych niezbędnych do realizacji tematów zajęć pozostawia się w gestii lektora. 4. Realizacja usługi odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki, na terenie Centrum. Centrum Szkolenia Logistyki zabezpieczy sale wykładowe - audytoryjne oraz umożliwi korzystanie z posiadanego sprzętu audiowizualnego, oraz umożliwi podłączenie sprzętu komputerowego lektorów do sieci elektrycznej. 5. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 350,00 zł 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 3. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804.). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 4 pkt 5 , należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy) Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. Dopuszcza się załączenie oryginału dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.9 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP oraz gdy Wykonawca zagwarantuje poprzez oświadczenie woli, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) oraz, że dysponuje co najmniej: czterema lektorami na 1 grupę, posiadającymi dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku filologia angielska (anglistyka) lub kierunku o profilu język angielski - (co najmniej licencjat) oraz minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia kursów językowych (język angielski). Zamawiający dopuszcza, by osoby wskazane przez Wykonawcę jednocześnie występowały jako lektor dla kilku lub wszystkich grup. Wykonawca przedłoży w tym celu wykaz osób (lektorów), które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia określonych jak powyżej np. kserokopia dokumentu ukończenia studiów wyższych itp. potwierdzone z zgodność z oryginałem Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów jak powyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (art. 26 ust. 2e Ustawy). 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. lub / i Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia wykona samodzielnie. Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć: Formularz ofertowy;Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału;Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu; Wykaz osób (lektorów); Wykaz wykonanych szkoleń;Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy; Oświadczenie o przynależności / nie przynależności do grupy kapitałowej;Informacja o Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne - 24
- 3 - Doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego zgodnie ze STANAG 6001 - 16
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego - w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (np. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy); 2) zmiany zakresu podwykonawstwa; 3) zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy Wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 4) zamianę danego lektora - ujętego na wykazie załączonym wraz z ofertą - pod warunkiem spełnienia minimalnych wymagań określonych dla danej osoby w SIWZ, w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy; 5) zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia kursów oraz rezygnacji z kursu, w wyniku zaistnienia sytuacji niezależnej od Zamawiającego, a powstałej w związku z ustaleniami w Resorcie Obrony Narodowej; Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:4zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 8,63 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2015 godzina 09:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: PRZEPROWADZENIE 4-KURSÓW Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ZAKRESU, ZAGADNIEŃ, TERMINOLOGII LOGISTYCZNEJ - sprawa nr 60/2015 nie otwierać do dnia 02.07.2015 r. do godziny 10:00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT (art. 36 ust. 1 pkt 13 Ustawy) 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium: 1) cena oferty - 60 pkt: sposób dokonywania oceny: Cn = C of.n./ Cof.b. x 60 pkt gdzie: Cn - liczba punktów za kryterium cena Cof.n. - cena oferty najniższej Cof.b. - cena oferty badanej Oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 punktów, każda następna będzie przeliczana w stosunku do oferty z ceną najniższą według wzoru w ust. 1. 2) kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne - 24 pkt: sposób dokonywania oceny: Kb = Kbo /24 pkt. (Kbmax) x 24 pkt gdzie: Kb - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne Kbo - suma liczby punktów za kryterium kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne czterech lektorów z najwyższą liczbą punktów Kbmax - maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca Kwalifikacje zawodowo - specjalistyczne Liczba punktów a) dyplom ukończenia studiów magisterskich na kierunku filologia angielska (anglistyka) lub innym kierunku o profilu język angielski 2 pkt b) ukończenie kursu lub szkoły języka angielskiego na terenie kraju anglojęzycznego (poświadczone dokumentem takim jak certyfikat, dyplom itp., przetłumaczone na język polski poświadczone za zgodność z oryginałem); 1 pkt c) posiadanie świadectwa złożenia egzaminu wg STANAG 6001 na poziomie 4444 1 pkt d) przeprowadzenie kursu języka angielskiego wg STANAG 6001 potwierdzonego dokumentem złożonym w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem 2 pkt Za kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne każdy z wykazanych przez Wykonawcę lektorów może uzyskać maksymalnie 6 pkt., a Wykonawca łącznie 6 pkt. x 4 lektorów = 24 pkt. 3) doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego zgodnie ze STANAG 6001 - 16 pkt: sposób dokonywania oceny: Kd = IKbo/ 8 (Kmax) x 16 pkt. gdzie: Kd - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium doświadczenie Kbo - ilość kursów badanej oferty Kmax - ilość kursów max Zamawiający będzie oceniał maksymalnie 8 kursów o minimalnym wymiarze jednej grupy - min. 111 godzin według liczby porządkowej sporządzonej przez Wykonawcę tabeli wykazu (jeden kurs języka angielskiego według STANAG 6001 przeprowadzony przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres przeprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentem potwierdzającym jego należy wykonanie = 2 pkt, maksymalna liczba punktów za przedmiotowe kryterium = 16 pkt). Wykaz należy złożyć według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pn - łączna liczba punktowa) za kryterium ceny, kwalifikacji zawodowo-specjalistycznych oraz doświadczenia w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego zgodnie ze STANAG 6001: Pn = Cn + Kb + Kd 3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg ust. 1 pkt 1), 2) i 3) oraz ust. 2, zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną (art. 91 ust. 4 Ustawy)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Grudziądz"
- Świadczenie usługi cateringowej dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Sosnówce
- Dostawy zestawów ochrony radiologicznej (fartuchy + okulary) - znak sprawy Z/96/PN/24
- Budowa dwóch zbiorników retencyjnych infiltracyjnych wód opadowych oraz budowa dwóch odcinków kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rzeki Wisły w Grudziądzu
- Odbiór i wywóz odpadów z lokali użytkowych w sposób selektywny z budynków wolnostojących usytuowanych przy posesjach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- Przeprowadzenie kursów językowych dla Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w 2025 r.
- Usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci w ramach projektu pn. IN PLUS - podnoszenie jakości kształcenia podstawowego w Szkole Podstawowej w Bilczy
więcej: Oferowanie kursów językowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.