To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-12
Górno: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa Pawilonów Nr 2 i 3 Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc w Górnie
Numer ogłoszenia: 151715 - 2010; data zamieszczenia: 12.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121642 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie, Górno - Sanatorium, 36-051 Górno, woj. podkarpackie, tel. 0-17 77 28 895, faks 0-17 77 29 264.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa Pawilonów Nr 2 i 3 Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc w Górnie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa Pawilonów Nr 2 i 3 Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc w Górnie (I ETAP realizacji inwestycji). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W ramach powyższego zadania należy wykonać I Etap inwestycji pt. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa Pawilonów nr 2 i 3 Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc w Górnie. Na zakres I Etapu budowy składa się: - rozbudowa Pawilonu nr 2 o budynek 2A (nowy), - wyburzenie przewiązki i budowa w tym miejscu budynku 3A, - przełożenie istniejących przyłączy mediów zewnętrznych (przyłącza: co, ccw, ks, wody), - zagospodarowanie terenu wraz z układem komunikacyjnym, - przebudowa i remont budynku nr 2. Uwaga zamawiającego: Przedmiotem niniejszego przetargu jest wykonanie I etapu inwestycji, którego zakres określony został w pkt 3. Realizacja II Etapu inwestycji w zakres którego wchodzi: przebudowa i remont budynku nr 3, oraz wykonanie instalacji chłodniczej dla budynków 3, 3A, 2, 2A i instalacji gazów medycznych dla budynków nr 3 i 3A przewidywana jest w przyszłości. Jednakże ponieważ budynek nr 3A będący przedmiotem niniejszego przetargu łączył się będzie z budynkiem nr 3, który nie podlega obecnie przebudowie zamawiający dołącza również do niniejszej siwz dokumentację dotyczącą II etapu czyniąc to wyłącznie w celach informacyjnych. Zakres robót dla budynku 2, 2A, 3A, infrastruktura: - Roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe, - Roboty ziemne pod fundamenty, - Ławy i ściany fundamentowe, - Roboty murowe, nadproża, podciągi, - Izolacje przeciwwilgociowe ścian, drenaż, - Stropy, wieńce, nadproża, podciągi, rdzenie, - Płyta stropowa schody, - Podłoża, posadzki, - Tynki i okładziny ścienne, - Stolarka drzwiowa, - Stolarka okienna, - Stolarka p. poż, - Uzupełnienie stropu drewnianego, - Ślusarka aluminiowa i p. poż, - Ślusarka- poręcze, uchwyty, balustrady, - Obudowa stropodachu, pionów instalacyjnych i wentylacji płytami GKF, - Sufity podwieszane, obudowa p. poż stropu, - Schody i balustrady drewniane, - Malowanie, gładź gipsowa, - Dach, konstrukcja, pokrycie, - Posadzka przemysłowa P6 - dojazd dla karetek, - Izolacje przeciwwilgociowe - sanitariaty, taras, balkon, posadzka P6, - Schody zewnętrzne i podjazd dla niepełnosprawnych, - Elewacja, roboty zewnętrzne, - Windy osobowe, INSTALACJE: -Wentylacja, -Instalacja wodno-kanalizacyjna, -Centralne ogrzewanie, -Instalacje elektryczne wewnętrzne, -Ciepło technologiczne wentylacji, -Instalacja gazów medycznych i sygnalizacji świetlno-akustycznej, INFRASTRUKTURA: -Kotłownia, -Instalacja solarna, -Przełożenie sieci cieplnej, -Przełożenie kanalizacji sanitarnej z przyłączami, ZAGOSPODAROWANIE TERENU I DROGI: -Roboty przygotowawcze, -Roboty ziemne, -Odwodnienie korpusu drogowego, -Podbudowy, -Nawierzchnie, -Roboty wykończeniowe, -Elementy ulic, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej (Rozdział 4 SIWZ), oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Rozdział 5 SIWZ). Warunki realizacji przedmiotu zamówienia Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz warunkami określonymi w: -specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane i wykonawcze oraz przedmiary robót, -specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, -harmonogramie robót budowlanych (załącznik A - Harmonogram robót budowlanych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: rozbudowa, przebudowa i nadbudowa pawilonów nr 2 i 3 Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc w Górnie) Wykonawca przed rozpoczęciem robót sporządzi i przedłoży zamawiającemu PLAN BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się: -zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż kwota wynagrodzenia umownego brutto, w całym okresie realizacji robót, -zachować wysoki standard wykonania robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń. Zastosowane materiały przy realizacji zamówienia winny spełniać wymogi dopuszczenia do obrotu i stosowanie w budownictwie określone w ustawie prawo budowlane jak również winny być dopuszczonym do stosowanie w obiektach służby zdrowia. Zamawiający zażąda przedstawienia certyfikatów na zastosowane materiały po zakończeniu robót. Przy wyborze materiałów i technologii wykonania robót należy się kierować wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji projektowo - wykonawczej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Użycie w dokumentacji nazw producentów lub dostawców należy traktować jako wskazanie parametrów technicznych jakie powinny posiadać urządzenia i materiały. Zamawiający dopuszcza dobór urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji. W takim przypadku należy podać markę, nazwę oferowanych materiałów lub urządzeń. Zastosowanie urządzeń lub materiałów nie równoważnych spowoduje odrzucenie oferty. Użycie materiałów urządzeń i technologii równoważnych obliguje wykonawcę do ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych zastosowanych materiałów i technologii. Podstawa porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, kartach katalogowych aprobatach technicznych, certyfikatach itp. Zamawiający informuje, że w sytuacji gdy proponowane przez wykonawcę materiały zamienne inne niż określone w dokumentacji posiadają parametry techniczne i jakościowe gorsze od określonych w dokumentacji, spowoduje to uznanie przez zamawiającego że złożona oferta nie odpowiada treści siwz w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie odrzucona. -zagospodarować plac budowy oraz doprowadzić niezbędne media dla potrzeb budowy wraz z ich opomiarowaniem, -utrzymywać, odtworzyć i oznakować drogę dojazdową do placu budowy, -dozorować budowę w czasie realizacji robót oraz ewentualnych przerw w realizacji, -urządzić zaplecze budowy w uzgodnieniu z zamawiającym, -zabezpieczyć i oznakować plac budowy celem zapewnienia bezpieczeństwa dla pacjentów, pracowników i osób postronnych, -zachować szczególną ostrożność ze względu na prowadzenie robót na terenie czynnego szpitala, -zapewnić porządek i komunikację na terenie obiektu, -zapewnić organizację robót, dostawę materiałów w sposób wykluczający powstanie zniszczeń (przewidzieć odpowiednie zabezpieczenie pomieszczeń, urządzeń itd.), -zapewnić warunki BHP i p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami, -wygrodzić teren budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, -zabezpieczyć obiekt przed kradzieżą i zniszczeniem, -w przypadku spowodowania szkód bezzwłocznie je usunąć na własny koszt, -wywieźć gruz i odpady na wysypisko (dokonać na własny koszt utylizacji o ile byłaby wymagana), -zatrudnić, kadrę w odpowiedniej ilości i o odpowiednich kwalifikacjach oraz zastosować odpowiedni sprzęt, -w razie konieczności prowadzić prace na wydłużonym dniu pracy i w soboty, -dostarczyć instrukcje i schematy obsługi kotłowni oraz innych urządzeń (tablice znamionowe na urządzeniach i DTR w języku polskim), -zastosować tablice rozdzielcze i pomiarowe zamykane na klucz, -zastosować windy zamykane na klucz, -uporządkować teren i zlikwidować plac budowy po całkowitym zakończeniu robót, -wystawić faktury w terminach uzgodnionych z zamawiającym, z terminem płatności wynoszącym do 30 dni. -odzyskane materiały z rozbiórki tj. grzejniki co., zawory, stolarka okienna stanowią własność zamawiającego i zostaną przekazane na podstawie sporządzonego na tę okoliczność protokołu zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym spełniającym wymogi instytucji zarządzającej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, Oś priorytetowa 5. Infrastruktura publiczna, Działanie 5.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia i Pomocy Społecznej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe WATEX Sp. z o.o., Ul. Baczyńskiego 1, 35-210 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6339922,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5441144,36
Oferta z najniższą ceną: 5441144,36 / Oferta z najwyższą ceną: 5441144,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI GÓRNO
- Dostawa nabiału
- Dostawa pojazdu typu QUAD-ATV w ramach projektu w ramach projektu "Doposażenie OSP Górno szansą dla jednostki z KSRG na zwiększenie jej potencjału"
- Dostawa sprzętu medycznego
więcej: przetargi GÓRNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.