Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Warszawa: Druk, przygotowanie i transport we wskazane przez Zamawiającego miejsca materiałów informacyjnych dotyczących wprowadzenia programu pomostowego dla nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w Warszawie
Numer ogłoszenia: 151725 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk, przygotowanie i transport we wskazane przez Zamawiającego miejsca materiałów informacyjnych dotyczących wprowadzenia programu pomostowego dla nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk, przygotowanie i transport we wskazane przez Zamawiającego miejsca materiałów informacyjnych dotyczących wprowadzenia programu pomostowego dla nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w Warszawie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRO - PRINT USŁUGI POLIGRAFICZNE PIOTR PIWKOWSKI w spadku
jakie przetargi wygrała firma
PRO - PRINT USŁUGI POLIGRAFICZNE PIOTR PIWKOWSKI w spadku
- PRO-PRINT Usługi Poligraficzne Piotr Piwkowski, ul. Daleka 9, 96-321 Żabia Wola, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105894,39
Oferta z najniższą ceną: 105894,39 / Oferta z najwyższą ceną: 105894,39
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.), ze względu na zaistniałą wyjątkową sytuację, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie był w stanie przewidzieć. Równolegle do prowadzonego postępowania przetargowego na odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu m.st. Warszawy Zamawiający przeprowadził kampanię informacyjną dla mieszkańców i przedsiębiorców obejmującą nowe zasady odbioru i zagospodarowania odpadów po 1 lipca 2013 roku. Niemniej jednak w toku prowadzonego postępowania 4 wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu postanowiło skorzystać z uprawnienia jakie przysługuje im na gruncie ustawy Prawo zamówień publicznych i wniosło odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej, w których wskazali swoje zastrzeżenia do postanowień specyfikacji istotnych warunków przedmiotowego zamówienia. Po rozpatrzeniu ww. odwołań Krajowa Izba Odwoławcza w dniu 4 czerwca 2013 r. wydała orzeczenie, w którym uwzględniła zarzuty wykonawców oraz nałożyła na Zamawiającego obowiązek odpowiedniego poprawienia postanowień specyfikacji istotnych warunków w/w zamówienia. Czas poświęcony rozpatrywaniu ww. odwołań oraz obowiązek uwzględnienia stanowiska KIO w prowadzonym postępowaniu, który wiąże się z koniecznością dokonania odpowiedniej modyfikacji postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, spowodował konieczność wydłużenia terminu rozstrzygnięcia prowadzonego przetargu. Okoliczność ta uniemożliwia zawarcie przez Miasto Stołeczne Warszawa z dniem 1 lipca 2013 r. umów na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu m.st. Warszawy. Dlatego też m.st. Warszawa do czasu rozstrzygnięcia prowadzonego postępowania przetargowego zostało zmuszone skorzystać z rozwiązania awaryjnego, które zostało przewidziane i dopuszczone w art. 6s ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 391, z późn. zm.). Okoliczność ta oznacza zmianę dotychczasowych terminów i zasad wdrożenia nowego systemu gospodarowania odpadami w m.st. Warszawie. W związku z tym powstaje konieczność natychmiastowego przeprowadzenia nowej kampanii informacyjnej dla mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zmienionych zasad odbioru i zagospodarowania odpadów, które będą obowiązywać po 1 lipca 2013 r. Mając na uwadze konieczność jak najpilniejszego rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia (najpóźniej 24 czerwca 2013), nie ma możliwości zachowania terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.