Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-22
Krościenko nad Dunajcem: Modernizacja systemu GIS oraz jego wdrożenie, zakup licencji GIS na serwer oraz szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu GIS dla Pienińskiego Parku Narodowego
Numer ogłoszenia: 151738 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pieniński Park Narodowy , ul. Jagiellońska 107, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 18 2625601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieninypn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu GIS oraz jego wdrożenie, zakup licencji GIS na serwer oraz szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu GIS dla Pienińskiego Parku Narodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy modernizacji i wdrożenia systemu GIS, podniesienie licencji GIS na serwer oraz przeprowadzenia szkolenia pracowników dla Pienińskiego Parku Narodowego w Krościenku nad Dunajcem. W ramach planowanej modernizacji systemu GIS należy: 1) przygotować portal mapowy (geoportal Pienińskiego Parku Narodowego), 2) zbudować aplikację z zakresu monitoringu przyrodniczego i aktualizacji informacji przestrzennej (aplikacje desktopowe i aplikacja webowa służąca do zdalnej aktualizacji), 3) zbudować aplikację przetwarzającą dane z monitoringu flory i fauny (aplikacje desktopowe i aplikacja webowa służąca do zdalnej aktualizacji), 4) zbudować aplikację umożliwiającą planowanie i ewidencjonowanie wykonanych zabiegów ochronnych (plan ochrony oraz aplikacja webowa do ewidencji pozyskania i rozchodu surowca drzewnego z lasów Skarbu Państwa i lasów nadzorowanych - aplikacje desktopowe i aplikacja webowa służąca do zdalnej aktualizacji), 5) zbudowanie aplikacji desktopowej integrującej system SILP z systemem GIS (przeniesienie istniejących danych SILP do systemu GIS), 6) zbudowanie aplikacji mobilnej dla turystów umożliwiającej zgłaszanie obserwacji przyrodniczych, 7) zbudować aplikację desktopową zarządzającą rolami użytkowników i ich uprawnieniami, 8) stworzyć bazę metadanych (zgodna z dyrektywą INSPIRE), 9) podnieść licencję z wersji ArcGIS for Serwer Enterprise Basic do wersji oprogramowania serwerowego ArcGIS for Sewer Enterprise Standard zintegrowanego z oprogramowaniem co najmniej ArcGIS for Desktop 10.2, 10) przeprowadzić szkolenie 15 pracowników Pienińskiego Parku Narodowego. W ramach projektu należy przenieść zgromadzone dane do nowego systemu i utworzyć raporty określone w SIWZ. Funkcjonalność każdej aplikacji i struktura danych musi być skonsultowana z zamawiającym i zaakceptowana przez zamawiającego. Przeprowadzona modernizacja systemu i jego wdrożenie oraz migracja danych do nowego systemu nie mogą spowodować utraty posiadanych danych (gotowe mapy, zgromadzone dane przestrzenne i atrybutowe). Połączenia między leśniczówkami obwodów ochronnych (OO Zielone Skałki - Czorsztyn, OO Macelowa Góra - Sromowce Niżne, OO Pieninki - Krościenko nad Dunajcem w siedzibie dyrekcji PPN) mają zapewnić bieżącą rejestrację w systemie obserwacji, zabiegów ochronnych, rejestracji pozyskanego drewna w lasach Skarbu Państwa i lasach nadzorowanych oraz udostępnianie aktualnych danych i map z centralnej bazy danych. Przygotowany portal mapowy (geoportal) po uzgodnieniu wyglądu i treści z Zamawiającym będzie służył jako źródło informacji o Pienińskim Parku Narodowym oraz miejsce przekazywania spostrzeżeń turystycznych. Szczegółowy zakres i wielkość posiadanych danych (liczba rekordów), planowanych prac, liczba i treść raportów oraz funkcjonalności systemu opisane są w SIWZ i zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do składania ofert..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w łącznej wysokości 10.000 PLN (dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego BGK O/Kraków 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 (decyduje data i godzina wpływu na konto Zamawiającego). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w oryginale wraz z wnioskiem o dopuszczenie udziału w postępowaniu. Wadium w akceptowalnej formie musi być złożone w terminie składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał: 1) co najmniej 1 kompleksowe zamówienie polegające na wykonaniu usług związanych z modernizacją i wdrożeniem systemu GIS w parku narodowym, migracją danych z SILP do ArcGIS, przygotowaniem geoportalu oraz rozwiązań mobilnych o wartości nie mniejszej niż 200.000 złotych (dwieście tysięcy złotych 00/100) lub 2) co najmniej po 1 zamówieniu obejmującym poszczególne elementy usługi kompleksowej, tj: a) modernizację i wdrożenie systemu GIS w parku narodowym wraz z migracją danych z SILP do ArcGIS, b) przygotowanie geoportalu, c) przygotowanie rozwiązań mobilnych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000 złotych (dwieście tysięcy złotych 00/100). Warunek ten Wykonawca musi spełnić samodzielnie lub łącznie z podwykonawcami, z którymi przystępuje do przetargu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożone przez Wykonawcę oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli 1) zatrudnia osobę, która nadzorowała wykonanie systemu GIS w parku narodowym, migrację danych do ArcGIS z systemu SILP, wykonanie geoportalu i rozwiązań mobilnych oraz 2) zatrudnia osobę lub osoby, która wykonywały a) modernizację i wdrażanie systemu GIS w parku narodowym wraz z migracją danych z systemu SILP do systemu opartego na rozwiązaniach ERSI b) geoportal c) aplikacje mobilne. Wymienione osoby mogą spełniać wymogi samodzielnie lub wspólnie. Obydwa warunki może spełniać jedna osoba.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożone przez Wykonawcę oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz z danymi Wykonawcy 2) podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ww. Ustawy, oraz że nie zalega z opłatami do ZUS i do urzędu skarbowego 3) wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej 4) pisemne zobowiązanie podwykonawcy(ców) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia 5) wykaz zrealizowanych zamówień polegających na wykonaniu usług związanych z modernizacją i wdrożeniem systemu GIS w parku narodowym, migracją danych z SILP do ArcGIS, przygotowaniem geoportalu oraz rozwiązań mobilnych. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 6) wykaz zatrudnionych osób zdolnych do wykonania zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
1) Za każde zamówienie kompleksowe (zawierające wszystkie elementy systemu: a) modernizację i wdrożenie systemu GIS w parku narodowym wraz z migracją danych z SILP do ArcGIS, b) przygotowanie geoportalu, c) przygotowanie rozwiązań mobilnych), o minimalnej wartości 200.000 zł, zrealizowane samodzielnie w oparciu o własny potencjał w zakresie wiedzy i doświadczenia lub w oparciu o potencjał podwykonawcy, Zamawiający przyzna Wykonawcy 5 pkt. 2) Za każde zamówienie fragmentaryczne (obejmujące wybrane elementy systemu: a) modernizację i wdrożenie systemu GIS w parku narodowym wraz z migracją danych z SILP do ArcGIS, b) przygotowanie geoportalu, c) przygotowanie rozwiązań mobilnych), o minimalnej wartości 50.000 zł, zrealizowane samodzielnie w oparciu o własny potencjał w zakresie wiedzy i doświadczenia lub w oparciu o potencjał podwykonawcy Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 pkt. 3) W obrębie każdego zrealizowanego zamówienia kompleksowego, za każde 100.000 złotych, powyżej wymaganych 200.000 złotych, zamawiający przyzna Wykonawcy 1 pkt. (max 5 pkt.). 4) W obrębie każdego zrealizowanego zamówienia fragmentarycznego, obejmującego modernizację i wdrożenie systemu GIS w parku narodowym wraz z migracją danych z SILP do ArcGIS, za każde 100.000 zł powyżej wymaganych 50.000 złotych zamawiający przyzna Wykonawcy 1 pkt. (max 5 pkt.). 5) Za zwiększoną wartość zamówień obejmujących przygotowanie geoportalu lub przygotowanie rozwiązań mobilnych, zamawiający nie będzie przyznawał dodatkowych punktów. 6) Jeżeli na utworzonej przez Zamawiającego liście Wykonawców, na piątym miejscu znajdzie się kilku wykonawców z tą samą ilością punktów, zamawiający zaprosi ich wszystkich do złożenia ofert (maksymalnie 20), w przypadku spełniania warunków przez więcej niż 20-tu Wykonawców, przewiduje się dodatkowe kryterium uwzględniające okres funkcjonowania na rynku. Pierwszeństwo będą mieli Wykonawcy z dłuższym okresem prowadzenia działalności. 7) Jeżeli liczba Wykonawców będzie mniejsza lub równa 5, do złożenia ofert zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy spełniający te warunki.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.7
- 2 - Gwarancja - 0.3
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający nie udostępnia specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego ul. Jagiellońska 107 B, 34-450 Krościenko n/D, pokój 203 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego i informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku oraz w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Szczecinecki".
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Dostawa/udostępnienie specjalistycznego oprogramowania i aktualizacje posiadanego oprogramowania do odzyskiwania danych, analizy danych i analizy urządzeń mobilnych (15 zadań częściowych)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.