Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-10
Zamość: Projekt Remont Rynku Nowego Miasta w Zamościu. Kwarta północno - zachodnia, Kwarta południowo - wschodnia.
Numer ogłoszenia: 151763 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt Remont Rynku Nowego Miasta w Zamościu. Kwarta północno - zachodnia, Kwarta południowo - wschodnia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej: Projekt Remont Rynku Nowego Miasta w Zamościu. Kwarta północno - zachodnia, Kwarta południowo - wschodnia. Wykonanie: dokumentacji projektowej /projekty budowlane, projekty wykonawcze/, dokumentacji kosztorysowej /przedmiary robót, kosztorysy ślepe, kosztorysy inwestorskie/, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; dokumentacji procedury screeningu. Zakres prac projektowych: Projekt budowlany obejmujący zagospodarowanie terenu Rynku Nowego Miasta w Zamościu - Kwarta północno - zachodnia, Kwarta południowo - wschodnia. - projekty budowlane i wykonawcze w branżach: - architektoniczno-konstrukcyjnej, - drogowa, - sanitarna, - elektryczna. Program Funkcjonalny: 1. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu, zakres robót budowlanych oraz zakres opracowania dokumentacji. Dwie kwarty Rynku Nowego Miasta - północno-zachodnia i południowo-wschodnia przebudowa, remont i modernizacja. Kwarta północno-zachodnia nr dz. 1.49-5/13, południowo wschodnia nr dz. 1.53-163. Obie części rynku wykorzystywane są obecnie głównie na funkcję parkingową. W części południowo wschodniej znajdują się tymczasowe kioski handlowe przewidziane do usunięcia. Większą część ćwiartki pokrywa nierówna zniszczona nawierzchnia z otoczaków - kocie łby. Część północno-zachodniej posiada zniszczoną nawierzchnię z klinkieru. Przewiduje się następujący zakres prac: a. Usunięcie istniejących kiosków handlowych. b. Wymiana nawierzchni (nowa nawierzchnia z klinkieru drogowego, kamieni polnych (kocie łby) i kamienia naturalnego - (granit) wraz z podbudową. c. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przebudowywanej części elementami małej architektury, zielenią i odwodnienie. d. Wykonanie oświetlenie placu. e. Monitoring (opracowanie projektu i wykonanie monitoringu objęte zostało odrębnym komplementarnym projektem) 2. Ogólne właściwości funkcjonalno - użytkowe. Dwie kwarty Rynku Nowego Miasta - północno-zachodnia i południowo wschodnia. Roboty związane z przebudową mają zapewnić poprawę funkcjonowania Rynku, w tym poprawę komfortu poruszania się i estetyki przestrzeni publicznej. Przebudowa umożliwi oprócz obecnej handlowo-parkingowej funkcji placu uzyskanie przestrzeni do pełnienia szeroko rozumianych funkcji publicznych. 3. Szczegółowe właściwości funkcjonalno - użytkowe wyrażone we wskaźnikach powierzchniowo - kubaturowych Orientacyjne dane liczbowe: Dwie kwarty Rynku Nowego Miasta: - Budynki tymczasowe do usunięcia: Łącznie 10 obiektów, Łączna powierzchnia całkowita/zabudowy: 157,26m2, Łączna kubatura brutto: 440,33m3, - Powierzchnia rynku objęta projektem: 5015m2 4. Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. 4.1. Wymagania dotyczące zagospodarowania terenu a) zagospodarowanie terenu powinno uwzględniać stworzenie atrakcyjnej przestrzeni publicznej mogącej w sposób elastyczny pełnić zarówno funkcję handlową jak też jako miejsca zgromadzeń, imprez kulturalnych czy rozrywkowych, b) obsługa komunikacyjna - cała powierzchnia przeznaczona do ruchu pieszego, ponadto należy przewidzieć możliwość wjazdu na cały plac samochodów osobowych, oraz w części placu samochodów ciężarowych, c) należy przewidzieć oświetlenie zewnętrzne terenu, d) w zagospodarowanie placu należy wkomponować elementy małej architektury, siedziska, ławki, zdrój uliczny lub fontannę, itp. e) przewidzieć możliwość wyposażenia placu w składane miejsca do handlu (stragany, ławy, stoły itp.) 4.2. Wymagania dotyczące architektury a) forma i standard wykończenia powinien uwzględniać sposób przeznaczenia obiektu. Użyte materiały wykończeniowe powinny się cechować trwałością użytkową i estetyką, preferuje się zastosowanie materiałów naturalnych, b)bezwzględnie wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, ochrony przed hałasem i drganiami i oszczędności energii. 4.3. Wymagania dotyczące konstrukcji a) nie ogranicza się rozwiązań konstrukcyjnych, b) bezwzględnie wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa konstrukcji, c) projekt elementów konstrukcyjnych powinien uwzględniać ekonomikę kosztów ich wykonania 4.4. Wymagania dotyczące instalacji Sieci zewnętrzne i przyłącza a) w ramach projektu należy przeanalizować zgodność aktualnych przydziałów na media z zapotrzebowaniem wynikającym z rozwiązań projektowych, -oświetlenie terenu - sterowanie za pomocą wyłącznika zmierzchowego -odwodnienie placu. Dokumentacja winna zawierać: 1. Projekty budowlane: - Część opisową wraz z kompletem niezbędnych uzgodnień - 6 egz. (koszty uzgodnień ponosi wykonawca dokumentacji) - Część rysunkową - 6 egz. 2. Projekty wykonawcze: - Część opisową wraz z kompletem niezbędnych uzgodnień - 3 egz. (koszty uzgodnień ponosi wykonawca dokumentacji) - Część rysunkową - 3 egz. 3. Opracowanie dokumentacji kosztorysowej - kosztorysy inwestorski - 2 egz. - przedmiary robót - 2 egz. 4. Specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -1 egz. 5. Dokumentacja procedury screeningu - 2 egz. Karta informacyjna przedsięwzięcia - zgodnie z art. 3 pkt 1 ppkt 5 Ustawy z dnia 3 października 2008r. O udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008r Nr 199, poz. 1227) Kompletna dokumentacja w formie cyfrowej (płyta CD) Wykonawca winien uzyskać warunki techniczne przyłączenia poszczególnych mediów, oraz warunki usunięcia kolizji od odpowiednich zarządców sieci..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wyszczególnionych w art 45 ust. 6. Ustawy Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który: -winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm, zdolnym do wykonania prac projektowych określonych w SIWZ, -dysponuje lub będzie dysponował projektantami wszystkich branż niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, -posiada niezbędne doświadczenie przy projektowaniu obiektów znajdujących się w strefach ochrony konserwatorskiej, wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną pracę projektową o podobnym zakresie dotycząca projektowania obiektów znajdujących się w strefach ochrony konserwatorskiej powyżej 20.000,00zł, -spełnia wymogi określone w artykule 22 ust.1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, -wniesienie wadium przetargowego w wysokości określonej w pkt 8 SIWZ, -nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na rzecz Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 SIWZ, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia tych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1. Formularz oferty przetargowej (załącznik nr 1) 2. Wniesienie wymaganego wadium w/g pkt. 8 zgodnie z art 45 ust. 6. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6-miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika. W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca osobę(y) uprawnione do reprezentowania. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej pracy projektowej o podobnym zakresie, dotyczącej obiektów znajdujących się w strefach ochrony konserwatorskiej powyżej 20.000,00 zł, wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tej pracy. 8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu niniejszego warunku udziału w postępowaniu (wg zał. nr 2 do SIWZ), a w przypadku kiedy nie dysponuje, lecz będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia złoży również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykaz projektantów poszczególnych branż wraz z odpisem uprawnień projektowych, dyplomów oraz świadectw przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 9. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust.1 i 2 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 10. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 3, 4 i 5 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miasta Zamość, Wydział Planowania Przestrzennego Budownictwa i Ochrony Zabytków, ul. Kołłątaja 1, 22-400 Zamość, pokój nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejsce i termin składania ofert: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość pokój nr 12 dnia 21 września 2009r. do godz. 10:30. -w zakresie merytorycznym: mgr inż. arch. Barbara Skórzyńska Terlecka - Z-ca Dyrektora Wydziału Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Ochrony Zabytków Urzędu Miasta Zamość, ul. Kołłątaja 1, (tel. 0-84 677-24-71), planowanie@zamosc.um.gov.pl -w zakresie procedury przetargowej: Małgorzata Strzępek - inspektor ds. zamówień publicznych Wydział Organizacyjno-Administracyjny Urzędu Miasta Zamość, (tel. 0-84 677-23-50)..
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość - w zakresie 5 (pięciu) części.
- Budowa drogi gminnej nr 110449L w m. Lipsko - etap II.
- Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale I i II Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- "KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA ULICY GRABOWEJ I JODŁOWEJ, ETAP II "
- Wykonanie altany przy świetlicy wiejskiej w m. Zawada.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zad. inwest. pn. ,,Budowa obiektu szkolnego na Odolanach - prace przygotowawcze" - nr post.: 31/ZP/24
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Dąbrówka i msc. Borek - obszar skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435K oraz nr 1428K i szkoły w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
- Remont konstrukcji i pokrycia dachu przychodni przy ul. Elbląskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.