Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-16
Otwock: Przygotowanie do zasiedlenia 14 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku
Numer ogłoszenia: 151771 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock , ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie do zasiedlenia 14 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji załączonej do przetargu mających na celu przygotowanie do zasiedlenia lokali mieszkalnych: 4.1. Lokale mieszkalne na ulicach: Kubusia Puchatka, Fredry, Narutowicza (cz.1). 4.1.1 Kubusia Puchatka 42 m. 3. Zakres prac: wymiana stolarki okiennej, podłogi, malowanie ścian i sufitów, wymiana instalacji elektrycznej. 4.1.2 Fredry 18 m. 4. Zakres prac: malowanie ścian. Zakup, dostawa i montaż pieca akumulacyjnego. 4.1.3 Narutowicza 51 m. 2. Zakres prac: Wymiana stolarki okiennej, malowanie ścian i sufitów, wymiana podłogi. Wymiana urządzeń sanitarnych oraz instalacji elektrycznej. 4.2. Lokale mieszkalne na ulicach: Piaskowej, Staszica, Kołłątaja, Mickiewicza (cz. 2). 4.2.1. Piaskowa 5/7 m. 7. Zakres prac: malowanie ścian i sufitów, remont stolarki okiennej. Wymiana podłogi, montaż pieca kaflowego i pieca przenośnego. Wymiana instalacji elektrycznej. Remont urządzeń sanitarnych. 4.2.2. Staszica 4 m. 5. Zakres prac: malowanie ścian i sufitów, wymiana podłogi oraz stolarki okiennej. Montaż kuchni przenośnej. Wymiana instalacji elektrycznej. 4.2.3 Kołłątaja 78 m. 1. Zakres prac: wymiana stolarki okiennej, malowanie ścian i sufitów, wymiana podłogi, montaż pieca kaflowego, naprawa pokrycia dachowego nad lokalem. Wymiana instalacji elektrycznej oraz remont instalacji sanitarnej. 4.2.4. Mickiewicza 20 m. 2. Zakres prac: malowanie ścian i sufitów, wymiana podłogi. Zakup, dostawa i montaż pieca akumulacyjnego. Wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej 4.3. Lokale mieszkalne na ulicach Poniatowskiego, Tadeusza (cz. 3). 4.3.1. Poniatowskiego 42 m. 9. Zakres prac: malowanie ścian oraz sufitów, wymiana podłogi, remont łazienki, wymiana instalacji elektrycznej. 4.3.2. Tadeusza 37 m. 5. Zakres prac: Montaż stolarki okiennej, malowanie ścian i sufitów. Wymiana podłogi, instalacji elektrycznej oraz urządzeń sanitarnych. 4.4. Lokale mieszkalne na ulicach Reymonta, Krótka, Słowackiego, Wierchowa (cz. 4). 4.4.1. Reymonta 28 m. 3. Zakres prac: malowanie ścian, wymiana oraz malowanie podłogi, naprawa pokrycia dachowego nad lokalem, sprawdzenie i pomiar instalacji elektrycznej. 4.4.2. Reymonta 46 m. 5. Zakres prac: Wymiana stolarki okiennej, malowanie ścian i sufitów, wymiana i remont podług. Wymiana instalacji elektrycznej. 4.4.3. Krótka 4 m. 4. Zakres prac: Wymiana belek stropowych, malowanie ścian, wymiana podłogi, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana urządzeń sanitarnych. 4.4.4. Słowackiego 14 m. 7. Zakres prac: wymiana stolarki okiennej, malowanie sufitów oraz ścian, wymiana podłogi, montaż pieca kaflowego. Wymiana instalacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej. 4.4.5. Wierchowa 9 m. 6. Zakres prac: Wymiana instalacji elektrycznej oraz stolarki okiennej, malowanie ścian i sufitów, wymiana podłogi, remont łazienki..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.13.41-1, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 31.00.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości dla poszczególnych części : cz. 1 - 800 PLN cz. 2 - 1 800 PLN Cz. 3 - 300 PLN Cz. 4 - 1 800 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 20.000,00 PLN brutto każda w zakres których (każdej) zawierało się wykonanie robót : elektrycznych, sanitarnych, ogólnobudowlanych. Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku kierownika robót posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie pełnienia ww. funkcji. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
w wykazie należy przedstawić zrealizowane co najmniej dwie roboty budowlane, wraz z poświadczeniami, o wartości co najmniej 20.000,00 PLN brutto każda w zakres których (każdej) zawierało się wykonanie robót : elektrycznych, sanitarnych, ogólnobudowlanych, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. -W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik (dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas wykonania zamówienia (od dnia podpisania umowy) - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian (w tym zmiany terminu zakończenia prac) umowy, w następujących warunkach: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) wystąpienia opóźnień wynikających z okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 3) wystąpienia braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, 4) w związku z działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, 5) w przypadku wstrzymania prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 6)wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa 7) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych/zamiennych. 3. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie
Zamawiającego budynek B pok. 9 w godzinach 9.00-15.00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5 budynek B, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Mieszkańców).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cz. 1 - Lokale mieszkalne na ulicach: Kubusia Puchatka, Fredry, Narutowicza..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Lokale mieszkalne na ulicach: Kubusia Puchatka, Fredry, Narutowicza (cz.1). 4.1.1 Kubusia Puchatka 42 m. 3. Zakres prac: wymiana stolarki okiennej, podłogi, malowanie ścian i sufitów, wymiana instalacji elektrycznej. 4.1.2 Fredry 18 m. 4. Zakres prac: malowanie ścian. Zakup, dostawa i montaż pieca akumulacyjnego. 4.1.3 Narutowicza 51 m. 2. Zakres prac: Wymiana stolarki okiennej, malowanie ścian i sufitów, wymiana podłogi. Wymiana urządzeń sanitarnych oraz instalacji elektrycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.13.41-1, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 31.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas wykonania zamówienia (od dnia podpisania umowy) - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cz. 2 - Lokale mieszkalne na ulicach: Piaskowej, Staszica, Kołłątaja, Mickiewicza..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.2. Lokale mieszkalne na ulicach: Piaskowej, Staszica, Kołłątaja, Mickiewicza (cz. 2). 4.2.1. Piaskowa 5/7 m. 7. Zakres prac: malowanie ścian i sufitów, remont stolarki okiennej. Wymiana podłogi, montaż pieca kaflowego i pieca przenośnego. Wymiana instalacji elektrycznej. Remont urządzeń sanitarnych. 4.2.2. Staszica 4 m. 5. Zakres prac: malowanie ścian i sufitów, wymiana podłogi oraz stolarki okiennej. Montaż kuchni przenośnej. Wymiana instalacji elektrycznej. 4.2.3 Kołłątaja 78 m. 1. Zakres prac: wymiana stolarki okiennej, malowanie ścian i sufitów, wymiana podłogi, montaż pieca kaflowego, naprawa pokrycia dachowego nad lokalem. Wymiana instalacji elektrycznej oraz remont instalacji sanitarnej. 4.2.4. Mickiewicza 20 m. 2. Zakres prac: malowanie ścian i sufitów, wymiana podłogi. Zakup, dostawa i montaż pieca akumulacyjnego. Wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.13.41-1, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 31.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas wykonania zamówienia (od dnia podpisania umowy) - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cz. 3 - Lokale mieszkalne na ulicach Poniatowskiego, Tadeusza..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Lokale mieszkalne na ulicach Poniatowskiego, Tadeusza (cz. 3). 4.3.1. Poniatowskiego 42 m. 9. Zakres prac: malowanie ścian oraz sufitów, wymiana podłogi, remont łazienki, wymiana instalacji elektrycznej. 4.3.2. Tadeusza 37 m. 5. Zakres prac: Montaż stolarki okiennej, malowanie ścian i sufitów. Wymiana podłogi, instalacji elektrycznej oraz urządzeń sanitarnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.13.41-1, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-7, 45.41.00.00-4, 31.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas wykonania zamówienia (od dnia podpisania umowy) - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cz. 4 - Lokale mieszkalne na ulicach Reymonta, Krótka, Słowackiego, Wierchowa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokale mieszkalne na ulicach Reymonta, Krótka, Słowackiego, Wierchowa (cz. 4). 4.4.1. Reymonta 28 m. 3. Zakres prac: malowanie ścian, wymiana oraz malowanie podłogi, naprawa pokrycia dachowego nad lokalem, sprawdzenie i pomiar instalacji elektrycznej. 4.4.2. Reymonta 46 m. 5. Zakres prac: Wymiana stolarki okiennej, malowanie ścian i sufitów, wymiana i remont podług. Wymiana instalacji elektrycznej. 4.4.3. Krótka 4 m. 4. Zakres prac: Wymiana belek stropowych, malowanie ścian, wymiana podłogi, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana urządzeń sanitarnych. 4.4.4. Słowackiego 14 m. 7. Zakres prac: wymiana stolarki okiennej, malowanie sufitów oraz ścian, wymiana podłogi, montaż pieca kaflowego. Wymiana instalacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej. 4.4.5. Wierchowa 9 m. 6. Zakres prac: Wymiana instalacji elektrycznej oraz stolarki okiennej, malowanie ścian i sufitów, wymiana podłogi, remont łazienki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.13.41-1, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 31.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas wykonania zamówienia (od dnia podpisania umowy) - 20
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Transport medyczny karetką typu S oraz świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materiału biologicznego
- "Odnowienie subskrypcji licencji SOLIDWORKS z utrzymaniem wsparcia technicznego na okres 36 miesięcy".
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Otwocku z podziałem na 4 zadania
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Dostawa i montaż regałów archiwalnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.