eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegPodświetlenie Kościoła p. w. św. Mikołaja w Brzegu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-28

Brzeg: Podświetlenie Kościoła p. w. św. Mikołaja w Brzegu.
Numer ogłoszenia: 151795 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podświetlenie Kościoła p. w. św. Mikołaja w Brzegu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania podświetlenia Kościoła p. w. św. Mikołaja z następującym zakresem rzeczowym: a)wykonanie zasilania oświetlenia iluminacyjnego, b)wykonanie szafki zasilającej iluminację, c)ułożenie kabli zasilających oprawy oświetleniowe, d)montaż opraw oświetlenia iluminacyjnego. 2) Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie następujących prac: - ułożenie kabla nN typu YKYŜo lub równoważnego 5x35- ok. 106 m; - ułożenie kabla oświetleniowego typu YAKY lub równoważnego 4x35 - ok. 52 m ; - ułożenie kabli oświetleniowych typu YKYŜo lub równoważnego 3x4- ok. 1172 m; - ułożenie przepustów rurowych; - montaż opraw oświetleniowych typu MICA I lub równoważnych w chodniku - 8 szt.; - montaż opraw oświetleniowych typu MICA B lub równoważnych w chodniku - 19 szt.; - montaż opraw oświetleniowych typu CONTRAST R1 lub równoważnych w chodniku - 3 szt.; - montaż opraw oświetleniowych typu CONTRAST R1 lub równoważnych na latarni - 1 szt.; - montaż opraw oświetleniowych typu CONTRAST R1 lub równoważnych na elewacji - 2 szt.; - montaż opraw oświetleniowych typu CONTRAST PINSPOT lub równoważnych pod witrażem dolnym - 2 szt.; - montaż opraw oświetleniowych typu CONTRAST R0 lub równoważnych pod witrażem górnym - 1 szt.; - montaż opraw oświetleniowych typu CONTRAST R0 lub równoważnych nad witrażem górnym - 1 szt.; - montaż opraw oświetleniowych typu CONTRAST R0 lub równoważnych pod mostkiem kościoła - 2 szt.; - montaż opraw oświetleniowych typu CONTRAST R0 lub równoważnych na elewacji - 1 szt.; - montaż opraw oświetleniowych typu CONTRAST R0 lub równoważnych na latarni - 1 szt.; - montaż opraw oświetleniowych typu CONTRAST R2 lub równoważnych na latarni - 2 szt.; - montaż opraw oświetleniowych typu CONTRAST C0 lub równoważnych na ścianie nawy bocznej - 17 szt.; - montaż opraw oświetleniowych typu CONTRAST C1 lub równoważnych na mostku kościoła - 1 szt.; - montaż opraw oświetleniowych typu CONTRAST C1 lub równoważnych na latarni - 2 szt.; - montaż stylizowanych latarń oświetlenia drogowego typu E2 prod. FAMPRA lub równoważnych - 2 kpl.; - montaż szafki iluminacji - 1 szt.; - montaż uziemień. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (specjaliści w zakresie instalacji elektrycznych), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Zamawiający przyjmuje, że będą to roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznej na budynkach lub w budynkach użyteczności publicznej o wartości pojedynczego zamówienia min. 300.000,00 zł - w wykazie należy ująć co najmniej jedno takie zadanie - na zał. nr 3 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy na zał. nr 4 do oferty, Do oświadczenia należy dołączyć: - czytelną kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności elektrycznej, - czytelną kserokopię zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, e) kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót, f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, h) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, pokój nr 3, budynek B.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, Biuro Podawcze budynek A, parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.