eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszZorganizowanie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Olkuszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 1517 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Olkusz: Zorganizowanie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Olkuszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 340788 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345020-2016, 355350-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Rynek  1, 32300   Olkusz, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34, e-mail przetarg@umig.olkusz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zorganizowanie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Olkuszu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OA.271.2.60.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie/utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie miasta Olkusza, na terenie nieruchomości będącej własnością Wykonawcy, bądź będącej w jego posiadaniu. Gminny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwany w dalszej części "GPSZOK" lub "Punkt", będzie miejscem zbiórki i czasowego magazynowania odpadów selektywnie zebranych, zawartych we frakcji odpadów komunalnych, dostarczanych przez właścicieli nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi (nieruchomości zamieszkałe). Techniczne warunki funkcjonowania PSZOK. 1. GPSZOK winien być zlokalizowany na terenie przewidzianym pod tego typu działalność w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Olkusz, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny (np. własność, użytkowanie wieczyste, umowa dzierżawy, najmu, użyczenia, itp.) oraz położony w miejscu ogólnie dostępnym dla właścicieli nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi. 2. GPSZOK winien być zlokalizowany na ogrodzonym placu o powierzchni umożliwiającej rozmieszczenie kontenerów oraz swobodny dostęp do nich dla pojazdów odbierających i dostarczających odpady, na powierzchni minimum 500 m2. 3. Teren na którym magazynowane będą odpady powinien być utwardzony z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych, zabezpieczającym przed zanieczyszczeniem powierzchni ziemi i wód - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Teren winien by oświetlony i monitorowany (lub co najmniej zamykany w porze nocnej), zabezpieczony przed dostępem osób nieuprawnionych, spełniający wygania prawne dot. emisji hałasu i zanieczyszczeń, warunków sanitarnych i budowlanych, ponadto winien być przygotowany w sposób spełniający wymogi przeciwpożarowe oraz z zachowaniem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 5. W przypadku gdy wjazd do GPSZOK nie jest bezpośrednio z drogi publicznej, należy zapewnić utwardzony dojazd do Punktu. 6. GPSZOK winien być oznakowany tablicami lub banerami informacyjnymi, wykonanymi w taki sposób, aby informacje były czytelne i zawierały: a) nazwę: Gminny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Olkuszu, b) godziny i dni otwarcia, c) nazwę, adres i numer telefonu Wykonawcy, d) zamieszczony w widocznym miejscu regulamin GPSZOK. 7. Punkt powinien być wyposażony w pomieszczenie biurowe wraz z wyposażeniem niezbędnym do realizacji zadania, tj. węzeł sanitarny, sprzęt komputerowy z niezbędnym oprogramowaniem. Wyposażenie GPSZOK. 1. W punkcie powinny znajdować się wagi, w tym, co najmniej: a) waga samochodowa, najazdowa bądź paletowa umożliwiająca określenie wagi przyjmowanych w Punkcie odpadów, przy założeniu, że odpady będą dostarczane do Punktu pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony. b) waga analityczna z dokładnością do 0,1 kg na odpady o małych gabarytach i wadze (np. leki, termometry). 2. Punkt winien być wyposażony w odpowiednią ilość i rodzaj kontenerów i pojemników tj. co najmniej: a) 3 szt. kontenerów o pojemności co najmniej 7 m3 z przeznaczeniem m.in. na odpady wielkogabarytowe oraz gruz budowlany, (dopuszcza się w zamian za kontenery utworzenie zabezpieczonych miejsc do magazynowania odpadów wielkogabarytowych, gruzu budowlanego, papy oraz innych odpadów budowlanych), b) 5 szt. pojemników o pojemności co najmniej 1,1 m3 z przeznaczeniem na odpady selektywnie zbierane tj.: - papieru i tektury, - tworzywa sztucznego, - szkła, - metalu, - opakowań wielomateriałowych, c) 1 szt. kontenera o pojemności co najmniej 2,2 m3 na odpady ulegające biodegradacji, w tym opakowania ulegające biodegradacji, a także odpady zielone; 3. Na terenie Punktu należy zapewnić zabezpieczone miejsce do gromadzenia specyficznych odpadów np. opon, odpadów wielkogabarytowych, gruzu budowlanego, itp., 4. W Punkcie winna by zapewniona możliwość bezpośredniego rozładunku odpadów o dużym ciężarze (np. gruzu budowlanego, odpadów wielkogabarytowych, itp.) do kontenerów lub bezpośrednio na przygotowane do tego miejsce - przy udzieleniu pomocy przez pracownika Punktu. Zasady magazynowania odpadów. 1. Odpady niebezpieczne np. olej, rozpuszczalniki, farby, alkalia, termometry rtęciowe, smary, kwasy, baterie, akumulatory oraz przeterminowane leki, tonery i tusze drukarskie, świetlówki winny być magazynowane w zamkniętych, odpowiednio przystosowanych pojemnikach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/magazynie bądź zamkniętym kontenerze. 2. Odpady elektryczne i elektroniczne powinny być magazynowane w odpowiednio przystosowanych pojemnikach/regałach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/ magazynie bądź zamkniętym kontenerze. Sposoby postępowania z odpadami zgromadzonymi w PSZOK. 1. Odpady należy gromadzić selektywnie w przygotowanych do tego celu pojemnikach/kontenerach w odpowiednio przygotowanych miejscach z uwzględnieniem wszystkich przepisów stanowiących o sposobie magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów. 2. Podmiot prowadzący punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych jest obowiązany do: a) przekazywania bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady przyjętych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, b) przekazywania przyjętych od właścicieli nieruchomości odpadów zielonych bezpośrednio do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. 3. Zgromadzone w pojemnikach/kontenerach/miejscach gromadzenia odpady powinny zostać przekazane, w takim czasie, aby nie doprowadzić do przepełnienia tych pojemników/kontenerów/miejsc lub w innych terminach wynikających z aktualnych przepisów. Gromadzenie odpadów nie może powodować uciążliwości zapachowych, w szczególności odpadów zielonych i biodegradowalnych. 4. Odpady budowlano-rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, typu: drzwi, okna, itp. stanowiące jednolitą całość winy być przyjmowane od właścicieli nieruchomości w całości. 5. Dopuszcza się przyjmowanie w GPSZOK niekompletnego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz części pochodzących ze zużytego sprzętu od właścicieli nieruchomości - zgodnie z art. 35 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. 6. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. Opis funkcjonowania GPSZOK: 1. Przyjmowanie odpadów komunalnych w GPSZOK od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Miasta i Gminy Olkusz winno odbywać się co najmniej 40 godzin w tygodniu, w tym co najmniej: - 2 dni w tygodniu w godzinach od 8:00 do 15:00, - 3 dni w tygodniu w godzinach od 12:00 do 18:00, - w sobotę w godzinach od 8:00 do 16:00. W tym czasie na miejscu musi być obecny minimum jeden pracownik obsługi GPSZOK w celu udzielenia pomocy przy rozładunku odpadów. 2. W ramach prowadzenia GPSZOK Wykonawca zobowiązany jest do : a) przyjmowania odpadów od właścicieli nieruchomości, ważenia odpadów oraz wskazywania miejsc przeznaczonych do ich gromadzenia, b) prowadzenia w formie elektronicznej i papierowej ewidencji mieszkańców/właścicieli nieruchomości przekazujących odpady do Punktu, c) prowadzenia w formie elektronicznej i papierowej ewidencji ilości i rodzaju przyjmowanych odpadów oraz wydawania, w formie papierowej, właścicielom nieruchomości przekazującym odpady do Punktu, potwierdzeń przyjęcia odpadów wg wzoru zatwierdzonego z Zamawiającym, d) prowadzenia w formie elektronicznej i papierowej ewidencji ilości i rodzaju odpadów przekazywanych do odzysku lub unieszkodliwiania, e) sporządzania w formie elektronicznej i papierowej comiesięcznych raportów dot. ilości odebranych w Punkcie odpadów wraz z ewidencją osób przekazujących odpady do Punktu i przekazywania w/w raportów Zamawiającemu do dnia 15 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Ewidencja elektroniczna winna zawierać: imię i nazwisko lub nazwę oraz adres przekazującego odpad, rodzaj i ilość odebranych odpadów. f) sporządzania w formie elektronicznej i papierowej comiesięcznych raportów dot. ilości przekazanych do unieszkodliwienia lub odzysku odpadów i przekazywania w/w raportów wraz z kartami przekazania odpadów (w formie papierowej) Zamawiającemu do dnia 15 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, g) przekazywania Zamawiającemu do końca miesiąca następującego po roku rozliczeniowym zestawienia przyjętych do Punktu poszczególnych rodzajów odpadów w rozbiciu na teren miasta Olkusza i tereny wiejskie, h) przekazywania odpadów do odzysku lub unieszkodliwiania uprawnionym podmiotom z częstotliwością zapewniającą odpowiednie utrzymanie w czystości i porządku terenu Punktu, w takim czasie, aby nie doprowadzić do przepełnienia pojemników/kontenerów/miejsc lub w innych terminach wynikających z aktualnych przepisów. Gromadzenie odpadów nie może powodować uciążliwości zapachowych, w szczególności odpadów zielonych i biodegradowalnych. i) utrzymywania w odpowiednim stanie technicznym i higieniczno-sanitarnym kontenerów, pojemników oraz terenu całego Punktu, j) opracowania i podania do publicznej wiadomości w prasie lokalnej godzin otwarcia oraz Regulaminu GPSZOK zawierającego co najmniej informacje dotyczące formy i wykazu dokumentów do okazywania się w Punkcie przez właścicieli nieruchomości, kodów i rodzajów przyjmowanych odpadów oraz sposobu dostarczania i rozładunku odpadów - po uzgodnieniu jego treści z Zamawiającym do dnia 02.01.2017 r. (w przypadku podpisania umowy po 10.12.2016 r. - Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania powyższego obowiązku w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy), k) spełniania wymagań prawnych związanych z prowadzeniem działalności w zakresie prowadzenia Punktu, w tym posiadania przez cały czas trwania umowy m.in. zezwoleń na zbieranie i magazynowanie odpadów objętych zamówieniem oraz wpisu do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) prowadzonego przez Marszałka Województwa lub przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia ww. rejestru przez Marszałka Województwa, zgodnie z art. 235 ust. 2 ww. ustawy. Termin wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia będzie realizowany: 1. Do dnia 02.01.2017 r.*) - zorganizowanie / utworzenie Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. 2. W okresie 02.01.2017 r.*) - 31.12.2019 r. - prowadzenie GPSZOK wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów. *) W przypadku podpisania umowy po 10.12.2016 r. - Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania/utworzenia GPSZOK oraz rozpoczęcia jego prowadzenia wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT843518.52
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KAROLINEX-RECYKLING Karolina Kocyba,  ,  ul. Składowa 2a,  30-300,  Olkusz,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 660454.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 660454.56
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 777405.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.