Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-22
Jastrzębie-Zdrój: Dostawy materiałów dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni BZP/38/382-3/16.
Numer ogłoszenia: 15180 - 2016; data zamieszczenia: 22.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni BZP/38/382-3/16..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy materiałów dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni BZP/38/382-3/16. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części (pakiety): Pakiet 1 - Testy biologiczne, wskaźniki chemiczne 5, 4 klasy, Pakiet 2 - Testy Bowie - Dicka, zintegrowane wskaźniki do pary wodnej i tlenku etylenu, etykiety dwukrotnie przylepne, arkusze testowe do zgrzewarki, Pakiet 3 - Naboje gazowe, papier do drukarki sterylizatora gazowego, Pakiet 4 - Maty dekontaminacyjne, Pakiet 5 - Plomby zabezpieczające, ochraniacze do narzędzi, Pakiet 6 - Rękawy i torebki papierowo-foliowe płaskie oraz z fałdą, Pakiet 7 - Papier krepowany, włóknina, taśmy samoprzylepne do sterylizacji, opakowania posterylizacyjne z zamknięciem, Pakiet 8 - System pakowania oraz transportu: opakowania do ciężkich, wilgotnych zestawów, torebki włókninowo foliowe, kontenery i tace transportowe, zgrzewarka wraz z elektronicznym systemem dokumentacji, Pakiet 9 - Testy do kontroli skuteczności mycia endoskopów elastycznych, Pakiet 10 - Preparaty do mycia dezynfekcji przeznaczone dla Centralnej Sterylizatorni oraz Pracowni Endoskopowej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.04.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany przedstawić w ofercie: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.), z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy; b) oświadczenie o posiadaniu pozwoleń na dopuszczenie do obrotu i używania - według Załącznika nr 7; c) certfikat niezależnej jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność wskaźnika znajdującego się w zestawie z normą referencyjną (dotyczy Pakietu 1, pozycji 2); d) oświadczenie producenta metkownicy Gke 240-840 o kompatybilności z etykietami (dotyczy Pakietu 2, pozycji: 4 i 5).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji, tj. w rozdziale 8 oraz: a) wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1, b) wypełniony Formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika). UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin dostawy - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy lub gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktu zostanie wstrzymana lub produkt zostanie wycofany ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkt równoważny dla wstrzymanego lub wycofanego produktu, w tej samej ilości, jednak nie droższy, 2) w sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisowo prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT; 3) zmiany zakresu rzeczowego tj. zastąpienie produktu objętego umową innym produktem synonimem (odpowiednikiem), jednak nie droższym i nie o gorszych parametrach leczniczych, mogą nastąpić w przypadkach: a) definitywnego wycofania produktu z obrotu lub wykreślenia z rejestru produktów leczniczych i materiałów medycznych; b) wprowadzenia nowych produktów do obrotu i stosowania. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie - Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat WSS Nr 2, pokój Nr A1 na I pietrze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Testy biologiczne, wskaźniki chemiczne 5, 4 klasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. t - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Testy Bowie - Dicka, zintegrowane wskaźniki do pary wodnej i tlenku etylenu, etykiety dwukrotnie przylepne, arkusze testowe do zgrzewarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naboje gazowe, papier do drukarki sterylizatora gazowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Maty dekontaminacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Plomby zabezpieczające, ochraniacze do narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rękawy i torebki papierowo-foliowe płaskie oraz z fałdą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2018.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Papier krepowany, włóknina, taśmy samoprzylepne do sterylizacji, opakowania posterylizacyjne z zamknięciem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: System pakowania oraz transportu: opakowania do ciężkich, wilgotnych zestawów, torebki włókninowo foliowe, kontenery i tace transportowe, zgrzewarka wraz z elektronicznym systemem dokumentacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Testy do kontroli skuteczności mycia endoskopów elastycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Preparaty do mycia dezynfekcji przeznaczone dla Centralnej Sterylizatorni oraz Pracowni Endoskopowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
- Sukcesywne dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
- "Remont budynku przy ul. Gajowej 11A w Jastrzębiu-Zdroju"
- Remont dachu wraz z kominami w budynku przy ul. Gagarina 130 w Jastrzębiu-Zdroju
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- Przebudowa chodnika przy ul. Górniczej w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kaniul do wlewów dożylnych, kaniul dziecięcych i noworodkowych, kaniul dotętniczych, korków do kaniul (wyroby sterylne), (...), w podziale na 13 części.
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego.
- Dostawa wyrobów medycznych oraz art. higieny osobistej na potrzeby podopiecznych korzystających z usługi wsparcia krótkoterm. w formie pobytu całodob. na terenie MCUS z podziałem na trzy części zam.
- Dostawa cewników do obrazowania OCT oraz bioadaptorów wieńcowych do Pracowni Radiologii Zabiegowej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
- Dostawa koszulek barierowych kompatybilnych z cystoskopem Cogentix PrimeSight, akcesoriów do laparoskopu R.Wolf, próżnociągów położniczych z miseczką w kształcie grzyba (...) w podziale na 4 części.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.