eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-11

Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 151819 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2014 roku szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla następujących grup pracowników Zamawiającego: a) pracodawcy i inne osoby kierujące pracownikami - nie więcej niż 10 osób, b) pracownicy zatrudnieni na stanowiskach administracyjno - biurowych - nie więcej niż 285 osób, c) pracownicy zatrudnieni na stanowiskach robotniczych - nie więcej niż 5 osób. 2. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 roku w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2004 roku, Nr 180, poz. 1860 z późniejszymi zmianami) według ramowych programów szkoleń i w wymiarze określonym tymi przepisami dla poszczególnych grup określonych w ust.1. 3. Szczegółowe informacje dotyczące zagrożeń występujących na stanowiskach pracy zostały określone w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 4. Szkolenia będące przedmiotem zamówienia maja być przeprowadzone w formie: 1) e-learningu dla pracodawców i innych osób kierujących pracownikami - dostępność na portalu do 30 dni roboczych od daty pierwszego logowania, 2) e-learningu dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach administracyjno - biurowych - nie więcej niż 285 osób - dostępność na portalu do 30 dni roboczych od daty pierwszego logowania, 3) kursu dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych - zajęcia, w jednej grupie, winny być przeprowadzone w wymiarze 8 godzin lekcyjnych. 5. Szkolenia mają być przeprowadzone w trzech grupach: w sierpniu, wrześniu oraz listopadzie 2014 roku. Osobom, które nie będą mogły wziąć udziału we wskazanych w zdaniu poprzedzającym okresach, Wykonawca umożliwi odbycie szkolenia w terminie do dnia 15 grudnia 2014 roku. 6. Zamawiający i Wykonawca ustalą termin i rodzaj szkolenia na 3 dni robocze przed terminem jego realizacji. Na 2 dni robocze przed uzgodnionym terminem szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób biorących udział w szkoleniu. 7. Wykonawca zapewni: 1) dostęp do platformy szkoleniowej dostosowanej do następujących wymagań technicznych: interfejs www musi być zgodny ze standardem HTML w wersji nie niższej niż 4.01 albo standardem XHTML w wersji nie niższej niż 1.0; interfejs www nie może wymagać od użytkownika instalowania oprogramowania binarnego, innego niż przeglądarka internetowa; interfejs www musi poprawnie działać w przeglądarce MS IE 8 lub nowszej z zainstalowana wtyczką Flash 10 lub nowszą. Uczestnik do korzystania ze szkolenia na platformie e-learningowej nie będzie musiał korzystać ze środowiska Java, wymagającego instalacji dodatkowego oprogramowania na komputerze. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia przed rozpoczęciem szkolenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa powyżej - dotyczy szkoleń w formie e-learningowej; 2) odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia szkolenia, tj. lokal na terenie Gminy Miejskiej Kraków, usytuowany w pobliżu przystanku komunikacji miejskiej, sale wykładowe dla odpowiedniej liczby osób w grupie, oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne - dotyczy szkolenia dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych; 3) odpowiednie środki dydaktyczne niezbędne do właściwej realizacji programów szkolenia tj. prezentacje multimedialne, filmy, materiały szkoleniowe, pokazy udzielania pierwszej pomocy, pokazy użycia gaśnicy itp.; 4) zabezpieczenie prowadzonych zajęć w odpowiedni sprzęt multimedialny - dotyczy szkolenia dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych; 5) właściwy przebieg szkolenia oraz prowadzenie dokumentacji w postaci programów szkolenia, dzienników zajęć, protokołów przebiegu egzaminów i rejestru wydanych zaświadczeń. 8. Wykonawca zobowiązany jest wydać wszystkim uczestnikom szkolenia odpowiednie zaświadczenia potwierdzające jego ukończenie. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest doręczyć Zamawiającemu wraz z fakturą dzienniki szkoleń, potwierdzające odbycie szkolenia, zgodnego ze szczegółowym programem dla określonej grupy pracowników, o której mowa w ust. 1, protokoły z przeprowadzonego egzaminu oraz rejestr wydanych zaświadczeń. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli jakości szkolenia, zwłaszcza w zakresie przekazywanych treści. 10. Zamawiający wymaga, aby szkolenie było przeprowadzone przez wykładowców i instruktorów posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne, zapewniające właściwą realizację programów szkolenia. 11. Warunki płatności: zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na wskazany w fakturze rachunek bankowy w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z dokumentami, o których mowa w ust. 8. W przypadku przedłożenia dokumentów wymagających uzupełnienia lub wyjaśnień ze strony Wykonawcy, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień/usunięcia braków w ciągu 7 dni od przedłożenia faktury. W takim wypadku zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w terminie 14 dni od przedłożenia poprawionej i kompletnej dokumentacji. Za dzień wypłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 12. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy program poszczególnych rodzajów szkoleń, opracowany dla poszczególnych grup stanowisk oraz harmonogram zajęć podczas kursu dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający łącznie wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz posiadający doświadczenie w organizowaniu szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym formie e-learningu, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali lub wykonują przynajmniej 1 usługę szkolenia o zakresie tożsamym lub zbliżonym do będącego przedmiotem niniejszego postępowania.2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć 4) wykaz usług wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi są lub były świadczone należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, o ile nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, warunki płatności, miejsce realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14 30-529 Kraków pok. 012.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14 30-529 Kraków dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.