Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-22
Piekary Śląskie: Dostawa materiałów zużywalnych w procesach sterylizacji - 2
Numer ogłoszenia: 151837 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba , ul. Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3934100, faks 032 3934141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://urazowka.piekary.pl/public/postepowania.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów zużywalnych w procesach sterylizacji - 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa częściowa, materiałów zużywalnych w procesach sterylizacji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części, na które można składać oddzielne oferty, szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 10% przedmiotu zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 38.91.00.00-7, 18.42.43.00-0, 33.19.90.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie warunku, jeżeli wykonawca oświadczy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie warunku, jeżeli wykonawca oświadczy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie warunku, jeżeli wykonawca oświadczy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie warunku, jeżeli wykonawca oświadczy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie warunku, jeżeli wykonawca oświadczy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pakiety od nr 1 do nr 9: - część katalogu lub opis potwierdzający opis zamawiającego; Pakiet nr 5: - oświadczenie, że produkt zabezpiecza przed chemikaliami i mikroorganizmami, oraz o odporności na przenikanie substancji chemicznych: Isopropanol (alkohol medyczny) - 70%, min. 45 minut; Glutaardehyd 4% min. 45 minut, potwierdzone badaniami niezależnej jednostki badawczej. Pakiet nr 6: - oświadczenie, że produkt zabezpiecza przed chemikaliami i mikroorganizmami, oraz o odporności na przenikanie substancji chemicznych: na przenikanie substancji chemicznych wg ASTM 379-96 Glutaraldehyde 2.4% > 8 godzin, potwierdzone badaniami niezależnej jednostki badawczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin płatności - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne warunki , które zostaną wprowadzone do zawieranej umowy zawiera załącznik nr 2. Zamawiający w myśl art. 144 ust. 1 Pzp dopuszcza zmianę umowy względem oferty w następujących przypadkach: - zmiany stawek podatku VAT w trakcie trwania umowy. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest zmiana ustawowa stawek podatku VAT na przedmiot niniejszej umowy (towar). W takim wypadku zmianie ulegnie cena netto i podatek VAT natomiast cena brutto pozostanie niezmienna. - zmiany przedmiotu niniejszej umowy(towaru) względem treści oferty. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wycofanie oferowanego produktu z rynku, zastąpienie go innym lub pojawieniem się lepszego w tej samej lub niższej cenie - w takim wypadku należy wprowadzić zmianę umowy zastępującą dany produkt innym lub wycofującą produkt aneksem - zmiana taka nie może spowodować zwiększenia wartości umowy. - zmiany konfekcjonowania produktów w przypadku jej zmiany przez producenta i w zakresie tej zmiany. -Zamawiający każdorazowo dopuszcza możliwość dostawy produktów po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. -Zamawiający dopuszcza zmianę umowy polegającą na wykreśleniu pozycji z załącznika asortymentowo-cenowego do umowy w przypadku istotnej zmiany ceny, dostępności, produktu ze względu na okoliczności zewnętrzne niezależne od Wykonawcy - w takim przypadku wykreśleniu ulegnie tylko dana pozycja - pozostała część umowy pozostaje w mocy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://urazowka.piekary.pl/public/postepowania.html#dostawy_
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bytomska 62 41-940 Piekary Śląskie budynek administracji; Sekcja d/s zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 09:00, miejsce: W sekretariacie zamawiającego (budynek administracji parter) ul. Bytomska 62 41-940 Piekary Śląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety; 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 10% przedmiotu zamówienia podstawowego; 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych; 5. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną (e-mail:szp@urazowka.piekary.pl). Adres strony internetowej www.urazowka.piekary.pl 6. Walutą w której będzie odbywało się rozliczenie z wykonawcą jest polski złoty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier krepowany miękki. Pakiet zawiera 2 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezcelulozowy zgrzewany rękaw z warstwą nieprzeźroczystą wykonaną z tworzywa TYVEK. Pakiet zawiera 3 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękaw papierowo-foliowy. Pakiet zawiera 2 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzmocniony rękaw foliowo-polyolefinowy. Pakiet zawiera 2 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice nitrylowe bezpudrowe, bez zawartości lateksu, niesterylne. Pakiet zawiera 1 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch jednorazowego użytku dla pracowników strefy brudnej. Pakiet zawiera 1 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test biologiczny ampułkowy do sterylizacji plazmowej. Pakiet zawiera 1 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.91.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej konserwacyjny do systemów motorowych i narzędzi chirurgicznych do stosowania przed sterylizacją. Pakiet zawiera 2 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Metryczki do kontenerów do sterylizacji parowej. Pakiet zawiera 2 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Zmiana sposobu ogrzewania budynku - II części
- Oznakowanie poziome dróg publicznych na terenie Piekar Śląskich w roku 2025
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- "Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowej prasy kanałowej (belownicy)"
- Zmiana systematyki jednostki ewidencyjnej, dostosowanie identyfikatorów działek, budynków, lokali i jednostek rejestrowych do rozporządzenia egib. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej i zawiadomień
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa rękawiczek nitrylowych i chirurgicznych
- Dzierżawa trzech myjni endoskopowych wraz z dostawą środków chemicznych na okres 36 miesięcy.
- Dostawy bielizny szpitalnej, operacyjnej ujęte w 7 zadaniach asortymentowych
- Dostawa odzieży medycznej
- Dostawa rękawic dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa rękawic medycznych
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.