eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zadanie nr 1Malowanie pomieszczeń w budynku szkoły przy ul. Chorzowskiej 5. Zadanie nr 2Malowanie pomieszczeń w budynku internatu ZST-I przy ul. Krakusa 16.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Gliwice: Zadanie nr 1: Malowanie pomieszczeń w budynku szkoły przy ul. Chorzowskiej 5. Zadanie nr 2: Malowanie pomieszczeń w budynku internatu ZST-I przy ul. Krakusa 16.
Numer ogłoszenia: 151841 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych, ul. Chorzowska 5, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 230-68-31 do 35, fax 032 230-68-31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: Malowanie pomieszczeń w budynku szkoły przy ul. Chorzowskiej 5. Zadanie nr 2: Malowanie pomieszczeń w budynku internatu ZST-I przy ul. Krakusa 16..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Malowanie pomieszczeń w budynku szkoły przy ul. Chorzowskiej 5. Przedmiotem zamówienia są prace związane z wykonaniem robót malarskich (malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi). Zakres prac malarskich obejmuje: - Malowanie ścian korytarzy - dwukrotnie farbą emulsyjną (powyżej 1,60m), dwukrotne malowanie farbą oleją lamperii (do 1,60m), dwukrotne malowanie farbą olejną drzwi, jednokrotnie malowanie farbą olejną czarną cokołu (szerokość 20cm) z odpowiednim przygotowaniem podłoża. - Malowanie sufitów korytarzy dwukrotnie farbą emulsyjną. - Malowanie ścian klatek schodowych - dwukrotnie farbą emulsyjną (powyżej 1,60m), dwukrotne malowanie farbą oleją lamperii (do 1,60m), jednokrotnie malowanie farbą olejną czarną cokołu (szerokość 20cm) z odpowiednim przygotowaniem podłoża. - Malowanie sufitów klatek schodowych dwukrotnie farbą emulsyjną. - Malowanie jednokrotnie farbą olejną: - Grzejników - Rur instalacyjnych, - Balustrad i poręczy, - Różnego rodzaju skrzynek i drzwiczek rewizyjnych . - Malowanie wnęk okiennych w salach lekcyjnych oraz w innych pomieszczeniach po wymianie okien. Zadanie nr 2: Malowanie pomieszczeń w budynku internatu ZST-I przy ul. Krakusa 16. Zakres prac malarskich obejmuje: - Malowanie ścian klatki schodowych - dwukrotnie farbą emulsyjną (powyżej 1,50m), dwukrotne malowanie farbą oleją lamperii (do 1,50m), jednokrotne malowanie farbą olejną czarną cokołu (szerokość 20cm) z odpowiednim przygotowaniem podłoża. - Malowanie sufitów klatki schodowej dwukrotnie farbą emulsyjną. - Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach na IV i V piętrze dwukrotnie farbą emulsyjną (powyżej 1,50m), dwukrotne malowanie farbą oleją lamperii (do 1,50m), dwukrotne malowanie farbą olejną drzwi, jednokrotne malowanie farbą olejną czarną cokołu (szerokość 20cm) z odpowiednim przygotowaniem podłoża, w tym: a). 18 pokoi mieszkalnych dużych b). 2 pokoje mieszkalne małe c). kuchnia d). pokój użytkowy - Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach przy stołówce - dwukrotnie farbą emulsyjną (powyżej 1,50m), dwukrotne malowanie farbą oleją lamperii (do 1,50m), jednokrotne malowanie farbą olejną czarną cokołu (szerokość 20cm) z odpowiednim przygotowaniem podłoża, w tym: a). korytarz b). toalety c). pomieszczenie użytkowe d). pomieszczenie gospodarcze e). jadalnia f). korytarz w kuchni g). kuchnia h). wydawka i). korytarz łącznika - Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach przy stołówce - dwukrotnie farbą emulsyjną (powyżej 1,50m), dwukrotne malowanie farbą oleją lamperii (do 1,50m), jednokrotne malowanie farbą olejną czarną cokołu (szerokość 20cm) z odpowiednim przygotowaniem podłoża, w tym: · Malowanie dwukrotnie farbą oleją w w/w pomieszczeniach: grzejników, rur instalacyjnych, balustrad instalacyjnych poręczy. · Malowanie różnego rodzaju skrzynek i drzwiczek rewizyjnych. - W jadalni należy wymienić wykładzinę PCV (wykładzina o podwyższonej wytrzymałości na ścieranie).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. Warunki przystąpienia do postępowania: 8.1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący nie podleganiu wykluczeniu, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. 8.1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia polegających na malowaniu pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto) każda robota. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. 8.1.3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.1.4. W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 8.1.1, 8.1.2, 8.1.3 należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2, załączonego do niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostarczenie następujących dokumentów. 8.1.1.1. W celu potwierdzenia, warunku(ów) określonego(ych) w pkt 8.1.1. - należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.1.2.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 8.1.2 należy złożyć: a) dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy , który będzie wykonywać przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z uwzględnieniem wymogów wg pkt 8.1.2.a.. b) wykaz (na zał. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. c) wykaz (na zał. nr 3 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, usług o charakterze i złożoności odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie z uwzględnieniem wymogów wg pkt 8.1.2.b. 8.1.3.1. Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia (oświadczenie finansowe złożone na zał. nr 6 do SWIZ). W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. 8.1.4.1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach których oświadczeniach o których mowa w pkt 8. na zasadzie spełniania/nie spełnia.Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt 8.1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.gliwice.pl/index.php?id=8603/1&i=11850

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych 44-100 Gliwice ul. Chorzowska 5 Dział Administarcji pokój nr 129 w godz. od 7.30-13.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat główny siedziby Zamawiajacego pokój nr 139.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.