eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzeglądy i konserwacje oraz naprawa aparatury i sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Poznań: Przeglądy i konserwacje oraz naprawa aparatury i sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 151855 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu , ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8212 359, 61 8212 267, faks 61 8212 359, 61 8233 451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy i konserwacje oraz naprawa aparatury i sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Przeglądy i konserwacje oraz naprawa aparatury i sprzętu medycznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 19 pakietów w tym: pakiet od 1 - 13 dotyczą wykonywania przeglądów i konserwacji oraz napraw sprzętu i aparatury medycznej a pakiety od 14 - 19 dotyczą wykonywania napraw sprzętu i aparatury medycznej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 100.00 PLN (słownie: sto 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 200.00 PLN (słownie: dwieście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 200.00 PLN (słownie: dwieście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 150.00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 50.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 6: 30.00 PLN (słownie: trzydzieści 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 7: 120.00 PLN (słownie: sto dwadzieścia 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 8: 100.00 PLN (słownie: sto 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 9: 200.00 PLN (słownie: dwieście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 10: 100.00 PLN (słownie: sto 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 11: 150.00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 12: 150.00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 13: 100.00 PLN (słownie: sto 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 14: 100.00 PLN (słownie: sto 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 15: 50.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 16: 100.00 PLN (słownie: sto 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 17: 200.00 PLN (słownie: dwieście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 18: 100.00 PLN (słownie: sto 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 19: 100.00 PLN (słownie: sto 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 05.08.2013 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP V Oddział Poznań 19 1020 4027 0000 1302 0035 6998; 5. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 6. gwarancjach bankowych; 7. gwarancjach ubezpieczeniowych; 8. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 18. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 19. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA: O wpłacie wadium w formie pieniężnej w terminie decydować będzie faktyczny wpływ pieniędzy na konto podane przez Zamawiającego. W przypadku wadium w formie innej niż pieniądz dokument wniesienia wadium należy przekazać Zamawiającemu w osobnej kopercie przed upływem terminu składania ofert. W przeciwnym wypadku Zamawiający nie będzie mógł zwrócić wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-1a. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu musi to być kopia lub oryginał dowodu wpłaty, w każdej innej formie oryginał.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutycka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 87A, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe do pkt. III.4.4) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (dotyczy Wykonawców należących do grupy kapitałowej).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Sprzęt kardiologiczny w Szpitalu Rehabilitacyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 1: Sprzęt kardiologiczny w Szpitalu Rehabilitacyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za roboczogodzinę - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: Sprzęt medyczny w Szpitalu Rehabilitacyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 2: Sprzęt medyczny w Szpitalu Rehabilitacyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za roboczogodzinę - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3: Stacja uzdatniania wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 3: Stacja uzdatniania wody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za roboczogodzinę - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4: Aparaty do znieczulania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 4: Aparaty do znieczulania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za roboczogodzinę - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5: Aparat do znieczulania Flexima.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 5: Aparat do znieczulania Flexima. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za roboczogodzinę - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6: Respiratory BIRD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 6: Respiratory BIRD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za roboczogodzinę - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7: Respiratory transportowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 7: Respiratory transportowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za roboczogodzinę - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8: Respiratory Infant Flow i pediatryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 8: Respiratory Infant Flow i pediatryczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za roboczogodzinę - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9: Przenośny system intensywnej opieki medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 9: Przenośny system intensywnej opieki medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za roboczogodzinę - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10: Defibrylatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 10: Defibrylatory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za roboczogodzinę - 40

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11: Pompy infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 11: Pompy infuzyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za roboczogodzinę - 40

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12: Defibrylatory Cardio - Aid.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 12: Defibrylatory Cardio - Aid. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za roboczogodzinę - 40

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13: Monitor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 13: Monitor. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Cena za roboczogodzinę - 40

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14: Wirówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 14: Wirówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15: Kardiomonitor, kardiotokograf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 15: Kardiomonitor, kardiotokograf. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16: Aparaty EKG, pulsoksymetr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 16: Aparaty EKG, pulsoksymetr. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17: Kardiotokografy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 17: Kardiotokografy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18: Diatermie chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 18: Diatermie chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19: Aparaty EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacje oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego - pakiet nr 18: Aparaty EKG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości, producent wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.