eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaBudowa ulic Osiedlowej w Węgierkach i Działekowej w Kaczanowie gm. Września

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-28

Września: Budowa ulic Osiedlowej w Węgierkach i Działekowej w Kaczanowie gm. Września
Numer ogłoszenia: 151864 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, fax 061 4362500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic Osiedlowej w Węgierkach i Działekowej w Kaczanowie gm. Września.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1/ profilowanie istniejącej podbudowy kamiennej 2/ uzupełnienie ubytków podbudowy 3/ skropienie warstwy emulsją asfaltową 4/ ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. zakres ich działalności obejmuje wykonywanie robót budowlanych; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali należycie co najmniej: 2 (dwa) zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych brutto związane z budową, przebudową nawierzchni drogowych; 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: kierownikiem robót drogowych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg - minimum 1 osoba, 5) udzielą 48 miesięcznej gwarancji od daty odbioru końcowego robót; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień na roboty budowlane (budowa), a zadania o których mowa w warunku udziału w postępowaniu należy wyraźnie zaznaczyć, z dołączeniem dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały należycie wykonane (referencje lub protokóły odbioru robót); 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 4. Dokumenty stwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, w tym dla osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych na budowie, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: drogowej wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającymi przynależność do izby.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrzesnia.pl/bip

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Referat zamówień publicznych - p. II pok. nr 21.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1 /kancelaria/.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa ulicy Osiedlowej w Węgierkach.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ profilowanie istniejącej podbudowy - 728 m2; 2/ uzupełnienie ubytków w podbudowie - 30 m3; 3/ skropienie emulsją podbudowy - 728 m2; 4/ ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego - 674 m2; 5/ ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - 637 m2..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa ulicy Działkowej w Kaczanowie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ wykonanie podbudowy - 1114 m2; 2/ skropienie emulsją podbudowy - 1114 m2; 3/ ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego - 1090 m2; 4/ ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - 1066 m2..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.